ik had gelukkig een invisibility spellquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:08 schreef washandje het volgende:
Ik zit nu in een quest voor de Dark Brotherhood waar ik de imperial prison in moet komen. Echt moeilijk om al die guards te ontwijken, en er doorheen beuken kan ik niet want dan ben ik dood

Ik had er eentje gekocht, volgens mij in Bruma. Maar ik had te weinig Magicka daarvoorquote:Op zondag 9 april 2006 13:29 schreef Woutey het volgende:
Weet iemand waar ik een spell kan vinden die "open average lock" of hoger doet?
danke

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag gister bij een maat van me een infinite lockpick, eentje die nooit op gaat das pas handig. Hij wist alleen niet meer waar hij die vond
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO

quote:Op zondag 9 april 2006 14:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81927SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag gister bij een maat van me een infinite lockpick, eentje die nooit op gaat das pas handig. Hij wist alleen niet meer waar hij die vond
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.

quote:Op zondag 9 april 2006 14:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]Ten noorden van Leyawiin, als je het pad aan de rechterkant van de rivier naar het noorden volgt kom je langs een beeld (aan de rechterkant van het pad). Als je daar naar toeloopt en activeert krijg je een quest, de beloning is de Skeleton Key en 40+ aan security skills. De Skeleton Key kan niet kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag gister bij een maat van me een infinite lockpick, eentje die nooit op gaat das pas handig. Hij wist alleen niet meer waar hij die vond![]()
![]()

quote:Op zondag 9 april 2006 12:32 schreef moomoo het volgende:
heb net de mainquest afgemaakt.
misschien klein spoilertje voor wie de MQ nog niet heeft afgerond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Umbra!quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Gamedemon het volgende:
En een zwaard die souls jat en in soul gems stopt, waar vind ik die?

Zo'n een zwaard ben ik nog niet tegen gekomen als quest item/reward.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Gamedemon het volgende:
En een zwaard die souls jat en in soul gems stopt, waar vind ik die?

Je levelt aan de hand van je 7 major skills. Dus waarschijnlijk heb je skills zoals block, blade, blunt & hand-to-hand, heavy en/of light armor als major skills staan.quote:Op zondag 9 april 2006 18:42 schreef Sjotime het volgende:
Iemand een idee waarom ik ineens achter elkaar level up ging? Was wat gevechten aan het doen en na elke 2 gevechten sliep ik even. Zo ben ik 4x level up gegaan![]()

Ja dat klopt ongeveer wel maar heb wel eens vaker gevochten... level up gaan ok maar 4x achter elkaarquote:Op zondag 9 april 2006 19:33 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Je levelt aan de hand van je 7 major skills. Dus waarschijnlijk heb je skills zoals block, blade, blunt & hand-to-hand, heavy en/of light armor als major skills staan.

Ga eens slapen.quote:Op zondag 9 april 2006 19:54 schreef EricG het volgende:
Ik heb nou 8.5 uur gespeeld maar ben nog steeds level 1

Dan is de melding dat je mocht levellen gewoon aan je voorbij gegaan, heb ik ook wel een paar keer gehad en aangezien je dan door blijft spelen levellen je skills lekker meequote:Op zondag 9 april 2006 19:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat klopt ongeveer wel maar heb wel eens vaker gevochten... level up gaan ok maar 4x achter elkaar![]()
![]()

wtfquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:53 schreef H.Flick het volgende:
Bij mij werkte het veel beter als ik daar ging zitten ipv Baurus.
wow dat jij zo chaotisch kan spelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had ook moeite met die quest in de sewers maar ik gebruikte mijn speed
Trap op rennen, doorrennen en schieten, eraf springen, schieten, omhoog, schieten enz enz

standaard cure disease potion?quote:Op zondag 9 april 2006 20:46 schreef Jeff89 het volgende:
Cure disease potion mee en gaan.

ik kan niet anders...ik ben een thief en ik gebruik alleen mijn boog, als ze niet met 3 schoten liggen moet ik wel zo spelen.quote:

Unreal Tournament vind ik dan ook onmogelijk gamenquote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan niet anders...ik ben een thief en ik gebruik alleen mijn boog, als ze niet met 3 schoten liggen moet ik wel zo spelen.
En ach Unreal tournament is erger

Het is een normal disease.quote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef merino het volgende:
[..]
standaard cure disease potion?
en saven doe ik echt te vaakdruk namelijk regelmatig (per ongeluk) op alt-tab en daar kan Oblivion niet goed mee opschieten heb ik het idee

welke majors heb jij?quote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef Ceased2Be het volgende:
ff een nieuwe game gestart om even te testen hoe het werkt als je alle skills die je gebruikt als minor skills zet... 4 uurtjes aan het spelen en ben nu grand champion of the arena. 56 skill increases gehad maar nog steeds maar level 1

Dat is toch de bedoeling?quote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef merino het volgende:
[..]
welke majors heb jij?
Ik heb hem namelijk niet helemaal goed ingesteld al ga ik er wel mee doorspelen. Mijn majors stijgen helaas nog iets te snel en mijn minors stijgen zwaar langzaam

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben uit de Mages Guild gegooid..waar moet ik die Daedra harten vandaan halen? Zo'n oblivion poort binnengaan en wat daedra afmaken?

quote:Op zondag 9 april 2006 23:05 schreef SuperUli het volgende:
Main Quest:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben uit de Mages Guild gegooid..waar moet ik die Daedra harten vandaan halen? Zo'n oblivion poort binnengaan en wat daedra afmaken?<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."

quote:Op zondag 9 april 2006 23:05 schreef SuperUli het volgende:
Main Quest:in de Arcane UniversitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.

Chill, ben namelijk net level 10 geworden en heb ten noordoosten van Anvil een fort gevonden met allemaal kisten maar heb mijn lockpicks verneukt dus kan die skeleton key wel goed gebruiken.quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef -Dries- het volgende:
Snert, die skeleton key quest kun je pas doen als je level 10 bent

Flares erop castenquote:Op maandag 10 april 2006 02:42 schreef Maanvis het volgende:
Gvd.. hoe kill je will-o-the-wisps? Serieus, nerf die dingen!

Umbra zit ook in Oblivion en heeft Soul Trap 120sec on strike.quote:Op zondag 9 april 2006 15:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Umbra!![]()
Is wel van Morrowind en stopt de souls niet in de soulgems, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DaringDave op 10-04-2006 12:02:00 (spoiler tags) ]-Made Made Dane

zei iemand spoiler tagsquote:Op maandag 10 april 2006 08:17 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Umbra zit ook in Oblivion en heeft Soul Trap 120sec on strike.
Je kan hem krijgen van een NPC die ook Umbra heet. Ze is een High Elf Vrouw die in een Ayleid Ruin woont die je direct west van de Old Bridge kan vinden. Naam ben ik even kwijt, begint met een V.
Ze heeft ook een volledige ebony set. Dus het is zeker de moeite waard om haar te killen.

M'n nieuwe char is fighter-georienteerd... ik heb als majors de skills die ik zelf (grotendeels) gecontroleerd kan levelen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef merino het volgende:
[..]
welke majors heb jij?
Ik heb hem namelijk niet helemaal goed ingesteld al ga ik er wel mee doorspelen. Mijn majors stijgen helaas nog iets te snel en mijn minors stijgen zwaar langzaam

Weapons met een cast erop werken ook, zelfde voor ghosts.quote:Op maandag 10 april 2006 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flares erop castenZo mol ik ze altijd.

Vind het niet echt een spoiler maar goed voor de tere zieltjes heb ik er spoiler tags ingezet.quote:

Uhu, had ik hte maar na de tentamenweek pas geïnstalleerd.quote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef Morthill het volgende:
Was ik eigenlijk een beetje uit de Oblivion hype, ben ik weer gaan spelen vandaag. Waarom heb ik dit gedaan, ik heb verdomme tentamens deze week

wow jouwe lijkt echt ontzettend om de mijne kwa majors.quote:Op maandag 10 april 2006 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
M'n nieuwe char is fighter-georienteerd... ik heb als majors de skills die ik zelf (grotendeels) gecontroleerd kan levelen.
Ik heb als Majors:
Armorer
Alchemy
Alteration
Conjuration
Illusion
Mysticism
Ligth Armor
Alleen de laatste is een vreemde eend in de bijt, maar ik draag geen Light Armor dus daar level ik niet zo snel op. De overige skills gebruik ik alleen als ik dat WIL waardoor ik dus ook pas level als ik dat wil.
Handige is nu dat ik m'n Blade, Block en Heavy Armor allen al tegen de 40 aan heb zitten zonder dat ik gelevelled ben dus ik kan elk beest inmiddels al wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |