Je bent gewoon te evilquote:Op maandag 10 april 2006 19:19 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met een pure thief en nu kan ik mezelf niet meer healen bij de kerk. Vreemd, want ik heb geen bounty. Is dit een bug?
Als dat maar niet net zo duur is als je armour en wapens repairen. Na een paar dungeons moest ik vandaag 1900 gold betalen om alles te laten fixen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef Retuobak het volgende:
Altijd een gast waarbij dat kan in mages guild koen_pijl.
Gewoon ff met iedereen praten.
Duurderquote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als dat maar niet net zo duur is als je armour en wapens repairen. Na een paar dungeons moest ik vandaag 1900 gold betalen om alles te laten fixen.
Dit is ook mijn 2e pas.quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:
Hoe blijft iedereen toch tegen al die bugs aanlopen?
Ik ben er echt pas 2 of 3 tegen gekomen.
Ik heb even op internet gezocht en het is een bekende bug... helaas heb ik ook geen save van voor dat moment... dus dat is best klotequote:Op maandag 10 april 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Er gebeuren weer vreemde dingen. Ik moet voor de thief's guild een ring jatten en dat had ik al gedaan tijdens die quest, maar voordat ik de daadwerkelijke opdracht kreeg. Nu zit die ring dus in mn inventory, maar kan ik hem niet aan de desbetreffende persoon geven. Dus nu kan ik niet verder.
Je eerste quest of zoquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb even op internet gezocht en het is een bekende bug... helaas heb ik ook geen save van voor dat moment... dus dat is best klote.
Je kan ze dacht ik kopen bij de dark brotherhood, of jatte bij mages guild.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij draait wel maar niet op full detail, die 6600 GT heb ik ook en die trekt het niet.
Weet iemand waar ik Grand soul gems kan jatten/nietkopen? ik heb ze nodig voor die kut vampier quest die je MOET doen, bullshit dat je jezelf kan curen door op tijd naar de kerk te gaan want dat werkt dus NIET.
Nu moet ik 5 grand soul gems inleveren, ik heb er 4 weten te jatten maar ik heb er nog wat nodig
Omdat die zon-schade echt niet leuk is als je 24 uur na het feeden lekker in de wilderness paddo's aan het plukken bent en geen plek kunt vinden om te schuilen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
[..]
Je kan ze dacht ik kopen bij de dark brotherhood, of jatte bij mages guild.
BTW, ik wilde koste wat kost ook van mn vampiervorm af, maar het heeft serieus alleen maar voordelen.
En als je gewoon snachts van iemand feed (zwerver ofzo die ligt te slapen, of gewoon ergens inbreken en naar binnensluipen) kun je overdag rondlopen, dus ik zou niet weten waarom je geen vampier zou willen zijn
`quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
[..]
Je kan ze dacht ik kopen bij de dark brotherhood, of jatte bij mages guild.
BTW, ik wilde koste wat kost ook van mn vampiervorm af, maar het heeft serieus alleen maar voordelen.
En als je gewoon snachts van iemand feed (zwerver ofzo die ligt te slapen, of gewoon ergens inbreken en naar binnensluipen) kun je overdag rondlopen, dus ik zou niet weten waarom je geen vampier zou willen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |