abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:55:54 #201
138256 Sjotime
Delta 168
pi_36763172
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja smaken verschillen. Persoonlijk lijkt het mij een tikkeltje leuker om granaten te gooien en met een zwaard te zwaaien door daadwerkelijk ook die beweging te maken dan op de A knop te drukken.

Maar wat ik al zei, smaken verschillen.
Daar gaat je cola of biertje

KLENG !

Denk dat mijn zoon de revo wel cool gaat vinden
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:59:06 #202
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36763244
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:50 schreef Sjotime het volgende:

[..]



gangsta style schieten...granaten gooien.... Ja het is wel cool ja, maar ik heb hier totaal geen interesse in Revolutionair (voor Nintendo) zou zijn om een nieuwe Mario op tijd uit te brengen.......

Geen HD trouwens las ik voor de revo..... En om nou een standaard game met nieuwe controls revolutionair te noemen Wel knap van Nintendo dat ze de grens verder trekken.... zeer zeker.. maar denk dat dit maar even leuk is.

Oh,.. en ik hoop dat alles wireless is? Wil niet gaan zwaardvechten (zwaardvechten ) en meteen mijn nieuwe Cube 2 uit de muur trekken !
Ik vind een nieuwe controller nog steeds de beste stap naar een volgende generatie dan alleen maar betere graphics.

We zien wel wat het word. De DS doet ook een hoop beter dan de vorige gen handhelds dankzij de alternatieve controls.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36763332
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:50 schreef Sjotime het volgende:


gangsta style schieten...granaten gooien.... Ja het is wel cool ja, maar ik heb hier totaal geen interesse in Revolutionair (voor Nintendo) zou zijn om een nieuwe Mario op tijd uit te brengen.......
Dude

JIJ bepaalt of je Gangster-stijl schiet, JIJ bepaalt hoe je de granaten gooit, niet de programmeur.

ipv de A-knop indrukken sla JIJ met dat zwaard. Hoe kun je dit niet tof vinden?
pi_36763811
NINTENDO Zal zeker weten de console generatie winnen
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:26:30 #205
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36763942
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dude

JIJ bepaalt of je Gangster-stijl schiet, JIJ bepaalt hoe je de granaten gooit, niet de programmeur.

ipv de A-knop indrukken sla JIJ met dat zwaard. Hoe kun je dit niet tof vinden?
Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:27:42 #206
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36763980
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
Ehh... ok...weet je eigenlijk wel hoe de controller werkt?
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:28:08 #207
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36763990
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
Maar nog nooit kon je precies bepalen hoe je schiet of je gun vasthoudt.
pi_36764015
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
Lees nog eens:
quote:
JIJ bepaalt of je Gangster-stijl schiet, JIJ bepaalt hoe je de granaten gooit, niet de programmeur.

ipv de A-knop indrukken sla JIJ met dat zwaard. Hoe kun je dit niet tof vinden?
Het gaat hier uiteraard niet om de granaten en de zwaarden maar om hoe JIJ ze kunt gebruiken.
pi_36764135
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja smaken verschillen. Persoonlijk lijkt het mij een tikkeltje leuker om granaten te gooien en met een zwaard te zwaaien door daadwerkelijk ook die beweging te maken dan op de A knop te drukken.

Maar wat ik al zei, smaken verschillen.
True
Maar daarentegen gooi ik uberhaupt niet zo vaak granaten en ben ik geen melee liefhebber
Gebruik echt in de meeste shooters door een hele game heen 3 granaten
En echt niet alleen omdat ik altijd zo handig ben om ze tegen muurtjes aan te gooien waardoor ik mezelf opblaas hoor
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:42:19 #210
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36764425
Ik ben normaal ook niet zo'n granaten man, maar dit maakt het toch wel een stuk leuker.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:42:56 #211
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36764452
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:28 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Lees nog eens:
[..]

Het gaat hier uiteraard niet om de granaten en de zwaarden maar om hoe JIJ ze kunt gebruiken.
Je zit nog steeds vast aan bepaalde animaties en keuzes van de programmeur. Het is echt niet zo dat de hand van je karakter exact doet wat jouw hand doet.
pi_36764460
Ik ben meer van het rondsluipen en iedereen met een silenced 9mm headshotten
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:44:14 #213
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36764488
Bij battlefield wel ja hehe

Lekker laf, maar wel leuk
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:44:29 #214
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36764494
scans zien er goed uit !! ben zoizo blij dat,het weer eens wat anders is dan alleen knoppen bashen.iemand al een filmpje gevonden ??? zal toch wel ergens op het net rond dwalen tot het gevonden wordt
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_36764546
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij battlefield wel ja hehe

Lekker laf, maar wel leuk
In elke game eigenlijk
Enige leukere manier om anderen virtueel te killen is imho het duwtje in Worms
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:48:00 #216
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36764594
Hehe het duwtje is echt genant als het net niet lukt. Heilige granaat is ook een klassieker.

dat is wel een granaat die ik graag gooi
Houd van een lijntje.
pi_36764607
Ja
Maar het duwtje is zo briljant als het wel lukt
Geen brute geweren of airstrikes, maar gewoon een simpel duwtje
Echt mijn stijl
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:48:54 #218
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_36764614
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Je zit nog steeds vast aan bepaalde animaties en keuzes van de programmeur. Het is echt niet zo dat de hand van je karakter exact doet wat jouw hand doet.
dat is prima te doen hoor. met wat simpele IK op de arm van je character kan de hand zo de beweginegn van de conrtoller volgen en de arm kan dan realistisch meebewegen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:56:15 #219
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36764786
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:48 schreef moomoo het volgende:

[..]

dat is prima te doen hoor. met wat simpele IK op de arm van je character kan de hand zo de beweginegn van de conrtoller volgen en de arm kan dan realistisch meebewegen.
Oh, dan kan het nog wel eens leuk worden . Ze zouden er eigenlijk een handschoen van moeten maken, dan kan je ook de bewegingen van de vingers realistisch nabootsen, dat lijkt mij wel echt leuk .

  zaterdag 8 april 2006 @ 13:59:16 #220
58560 Oksel
Gezellig.
pi_36764852
Super, die shots. Ik ben weer helemaal blij!
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:59:25 #221
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_36764855
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Oh, dan kan het nog wel eens leuk worden . Ze zouden er eigenlijk een handschoen van moeten maken, dan kan je ook de bewegingen van de vingers realistisch nabootsen, dat lijkt mij wel echt leuk .

[afbeelding]
hm, ja, en dan een DDR-achtige game waar je als gangsta-rap-neger in razendsnel tempo westside-gebaren moet maken.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:35:02 #222
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36765781
Red Steel: RS

Nintendo RS?
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:37:20 #223
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36765836
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Red Steel: RS

Nintendo RS?
Dan krijgen we weer allemaal van die geforceerde RS titels net als bij de DS .
pi_36766116
Dan krijg je tenminste wel Rainbow Six op de Revolution H.Flick
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:51:47 #225
138256 Sjotime
Delta 168
pi_36766177
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:22 schreef MacGreagor het volgende:
NINTENDO Zal zeker weten de console generatie winnen
Oh God
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36766220
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Oh God
Ach, wie wint is niet te zeggen. Ik geef Nintendo iig een kans met name door de verwachte lage prijs en de hype van de DS waar de Revolution op meesurft . Maar desondanks verwacht ik wederom marktleiderschap voor Sony, grootste naam, meeste ontwikkelaars etc.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:56:26 #227
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36766319
Wie er gaat winnen weet ik niet, maar het lijkt me heel stug als de Revo het niet goed gaat doen. PS3 heeft de naam mee, maar de prijs zal de lager moeten worden dan 500 euro anders denk ik zomaar dat ze van de troon gestoten kunnen worden.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:58:15 #228
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36766365
Het is zo duidelijk als wat dat Sony de grootste blijft. Maar ze zullen wel iets in gaan leveren.
pi_36766427
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie er gaat winnen weet ik niet, maar het lijkt me heel stug als de Revo het niet goed gaat doen. PS3 heeft de naam mee, maar de prijs zal de lager moeten worden dan 500 euro anders denk ik zomaar dat ze van de troon gestoten kunnen worden.
Van de troon stoten wordt ERG moeilijk denk ik hoor, ze zijn nu wel erg ruim marktleider en ze hebben ook al behoorlijke mainstreamacceptatie met hun brand. Natuurlijk kan Sony het altijd verkloten, maar die kans is zo klein dat ik me dat haast niet voor kan stellen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:02:17 #230
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36766462
PS2 launchte een jaar eerder dan de cube, de prijs zakte in dat jaar ook aanzienlijk. Dit zorgte er o.a. voor dat er een grote userbase onstond. De Revolution zal ongeveer gelijk launchen met de PS3. De PS3 word gewoon te duur voor de gamer die geen baan heeft of wees is. Revolution kan wel eens een grote voorsprong krijgen dankzij de scherpe prijzing.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36766519
Heb je een punt inderdaad BMH, tis afwachten I guess
Enige waar iedereen het over eens zal zijn is iig dat MS de kleinste kans heeft op marktleiderschap (of liever gezegd, vrijwel geen)
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:06:50 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36766553
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Heb je een punt inderdaad BMH, tis afwachten I guess
Enige waar iedereen het over eens zal zijn is iig dat MS de kleinste kans heeft op marktleiderschap (of liever gezegd, vrijwel geen)
Ik kocht de Xbox mede omdat ik geraakt was door de hype & de Rare games. Beide soorten games vielen enorm tegen.. Je ziet mij niet snel een 360 kopen als er alleen maar vervolgen komen van Xbox games.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:07:34 #233
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36766568
Als je puur het first mover advantage gebruikt als argument dan zou de Xbox360 het enorm goed moeten gaan doen. Er zijn echter nog veel meer facetten, zoals third party support en de bestaande userbase in de vorige generatie.

Bovendien heeft Sony zo'n geweldige merknaam dat er al gauw een self-fulfulling prophecy ontstaat (de consument denkt dat Sony marktleider gaat worden en dat de meeste games op de PS3 zullen verschijnen. Daarom koopt hij een PlS3. Hierdoor wordt Sony ook marktleider en krijgt het ook de meeste third party support).
pi_36766594
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:06 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik kocht de Xbox mede omdat ik geraakt was door de hype & de Rare games. Beide soorten games vielen enorm tegen.. Je ziet mij niet snel een 360 kopen als er alleen maar vervolgen komen van Xbox games.
Mij zie je hem ws. snel verkopen als ze niet snel met wat meer komen dan PC-ports of spin-offs eigenlijk .
Tis een mooi ding, maar het is meer een vervanger voor een deel van de PC-genres dan iets om er naast te hebben
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:09:45 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36766607
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
Als je puur het first mover advantage gebruikt als argument dan zou de Xbox360 het enorm goed moeten gaan doen. Er zijn echter nog veel meer facetten, zoals third party support en de bestaande userbase in de vorige generatie.

Bovendien heeft Sony zo'n geweldige merknaam dat er al gauw een self-fulfulling prophecy ontstaat (de consument denkt dat Sony marktleider gaat worden en dat de meeste games op de PS3 zullen verschijnen. Daarom koopt hij een PlS3. Hierdoor wordt Sony ook marktleider en krijgt het ook de meeste third party support).
idd. Uiteindelijk gaat het misschien toch nog wel om de games (alhoewel ik dan niet snap wrom de PS2 zo groot is geworden).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:10:07 #236
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36766612
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Mij zie je hem ws. snel verkopen als ze niet snel met wat meer komen dan PC-ports of spin-offs eigenlijk .
Tis een mooi ding, maar het is meer een vervanger voor een deel van de PC-genres dan iets om er naast te hebben
Dat had ik je vantevoren al kunnen vertellen .
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:10:20 #237
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36766616
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
Als je puur het first mover advantage gebruikt als argument dan zou de Xbox360 het enorm goed moeten gaan doen. Er zijn echter nog veel meer facetten, zoals third party support en de bestaande userbase in de vorige generatie.

Bovendien heeft Sony zo'n geweldige merknaam dat er al gauw een self-fulfulling prophecy ontstaat (de consument denkt dat Sony marktleider gaat worden en dat de meeste games op de PS3 zullen verschijnen. Daarom koopt hij een PlS3. Hierdoor wordt Sony ook marktleider en krijgt het ook de meeste third party support).
Maar hebben ze daar ook meer dan 500 euro voor over is de vraag.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:12:06 #238
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36766642
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar hebben ze daar ook meer dan 500 euro voor over is de vraag.
Sony komt met een inruilactie: "Stuur je Revolution of Xbox 360 naar ons toe en krijg 200-300 euro korting op de PS3".
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36766648
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat had ik je vantevoren al kunnen vertellen .
Mja, op zich is Live erg tof, en ook absoluut een system seller. Maar ja, als niemand ooit wil spelen en iedereen maar 3 dagen bij elke game blijft hangen .....
Denk dat de 360 niet echt het systeem is voor iemand die graag wat langer geniet van 1 game ook

En had me dat van tevoren verteld dan
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:16:23 #240
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36766737
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Mja, op zich is Live erg tof, en ook absoluut een system seller. Maar ja, als niemand ooit wil spelen en iedereen maar 3 dagen bij elke game blijft hangen .....
Denk dat de 360 niet echt het systeem is voor iemand die graag wat langer geniet van 1 game ook

En had me dat van tevoren verteld dan
Probleem met live! is dat de online games niet gespeeld worden. Ik speelde Splinter Cell 2 zeven maanden op live!. Na de eerste 2 maanden moest ik afspraken met mensen maken om uberhaupt nog online te kunnen spelen.

Vandaag de dag kan ik Splinter Cell 3 een jaar na de release nog goed spelen op mijn PC, op live zal ook dat spel wel helemaal dood zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:16:47 #241
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36766744
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar hebben ze daar ook meer dan 500 euro voor over is de vraag.
De dure versie van de Xbox360 is weken lang uitverkocht geweest en de PS2 werd ook verkocht met een prijskaartje van 1200 gulden. Naar mijn mening is prijs helemaal niet zo relevant op de console markt.

Bovendien zijn er ook genoeg consumenten die prijs als graadmeter voor kwaliteit nemen en juist voor het duurdere product gaan.
pi_36766774
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:16 schreef BMH het volgende:

[..]

Probleem met live! is dat de online games niet gespeeld worden. Ik speelde Splinter Cell 2 zeven maanden op live!. Na de eerste 2 maanden moest ik afspraken met mensen maken om uberhaupt nog online te kunnen spelen.

Vandaag de dag kan ik Splinter Cell 3 een jaar na de release nog goed spelen op mijn PC, op live zal ook dat spel wel helemaal dood zijn.
Precies
Zo'n mooi systeem, maar iedere 2 weken speelt iedereen weer wat anders. Waar iedereen het geld ook vandaan haalt voor al die games is me een raadsel. En sowieso snap ik niet dat je games koopt waar je maar een uurtje of 10 pret van hebt. Nee, ik denk dat de 360 nog wel voor de zomer in V&A staat
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:21:11 #243
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36766832
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]
Waar iedereen het geld ook vandaan haalt voor al die games is me een raadsel. En sowieso snap ik niet dat je games koopt waar je maar een uurtje of 10 pret van hebt.
1. Werken
2. Een game van 10 uur duurt bij mij tegenwoordig ook al 2 weken om uit te spelen. De reden hiervoor is terug te vinden bij nummer 1.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:23:39 #244
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36766893
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef H.Flick het volgende:

[..]

1. Werken
2. Een game van 10 uur duurt bij mij tegenwoordig ook al 2 weken om uit te spelen. De reden hiervoor is terug te vinden bij nummer 1.
Daarom werk ik niet.. Als ik ga werken, dan verdien ik geld voor games.. Maar ik kan die games niet spelen omdat ik moet werken!

NIET VOOR MIJN 30ste!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36766899
Snap ik, maarre, waarom geen game van 100 uur of nog meer? Vermaak je je 20 weken mee
En ik kan me niet voorstellen dat jij geen andere bestemming kan vinden voor 60 euro elke 2 weken
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:31:29 #246
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36767038
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De dure versie van de Xbox360 is weken lang uitverkocht geweest en de PS2 werd ook verkocht met een prijskaartje van 1200 gulden. Naar mijn mening is prijs helemaal niet zo relevant op de console markt.

Bovendien zijn er ook genoeg consumenten die prijs als graadmeter voor kwaliteit nemen en juist voor het duurdere product gaan.
hohoho dat zijn de early adaptors, maar die zijn niet van groot belang voor de uiteindelijke verkoop. Denk maar niet dat de gemiddelde Piet of Jan naar de winkel loopt en denkt, oh ik betaal wel even 500 euro voor een nieuwe spelcomputer.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:36:03 #247
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36767119
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

hohoho dat zijn de early adaptors, maar die zijn niet van groot belang voor de uiteindelijke verkoop. Denk maar niet dat de gemiddelde Piet of Jan naar de winkel loopt en denkt, oh ik betaal wel even 500 euro voor een nieuwe spelcomputer.
Klopt, maar die prijs van 500 euro (als die al klopt) gaat natuurlijk ook dalen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:38:54 #248
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36767177
Dan gaan ze wel erg veel verlies erop maken denk ik
Houd van een lijntje.
pi_36767233
Och, je moet ook niet overdrijven met de kosten van de PS3. Cell yields zijn goed, RSX is een simpele GPU met een oud en bewezen proces en architectuur, blu-ray drives worden straks in bizarre hoeveelheden geproduceerd etc.

[edit]En het GDDR-III geheugen wordt op die snelheden steeds makkelijker en in grotere hoeveelheden geproduceerd.
Het enige echt grote potentiele struikelblok in de productie dat ik zie is het XDR geheugen, maar dat zal zelfs bij een beperkte productie niet echt heel veel bijdragen aan de totale kostprijs, dat zal denk ik alleen verlies met zich meebrengen in de vorm van minder units in totaal geproduceerd.

[ Bericht 48% gewijzigd door Retuobak op 08-04-2006 15:48:28 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:41:56 #250
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36767236
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:24 schreef Retuobak het volgende:
Snap ik, maarre, waarom geen game van 100 uur of nog meer? Vermaak je je 20 weken mee
En ik kan me niet voorstellen dat jij geen andere bestemming kan vinden voor 60 euro elke 2 weken
Ach, ik vind een nieuwe game elke 2 weken wel leuk! Verandering van spijs...

Bovendien hou ik genoeg geld over voor andere leuke dingen, dus waarom niet .
pi_36767352
Het zou me niet verbazen als deze generatie de rev de meeste eigen titels krijgt. De controller bied veel nieuwe mogelijkheden en als het daadwerkelijk zo goedkoop is om voor te ontwikkelen als nu wordt gezecht zou dat al helemaal helpen.
Ik verwacht dat de 3rd party games voor de xbox 360 en ps3 op beide consoles uitkomen. Games kosten steeds meer om te ontwikkelen en ik heb het idee dat de projecten tegenwoordig zo groot worden dat het maken van een game voor een enkel platform een te groot risico wordt (te kleine afzet markt). Een spel als Oblivion had waarschijnlijk lang niet het budget gehad als het alleen voor de pc (of juist de 360) zou zijn ontwikkeld.
pi_36767689
Dat zou dan een hele grote ommekeer voor Nintendo zijn aangezien zij de afgelopen 2 generaties veruit de minste games hadden.
En vaak zijn toch de best verkopende titels exclusieve games en hoeven niet alle games op de 360 (ps3?) duur te zijn, kleine developpers hebben ook al aangegeven voor de 360 te gaan.

De analyses zeggen dat de 360 end e ps3 de grootste markt zullen hebben dus zullen de meesten voor namelijk voor deze consoles gaan.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:05:43 #253
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36767727
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
Dat zou dan een hele grote ommekeer voor Nintendo zijn aangezien zij de afgelopen 2 generaties veruit de minste games hadden.
En vaak zijn toch de best verkopende titels exclusieve games en hoeven niet alle games op de 360 (ps3?) duur te zijn, kleine developpers hebben ook al aangegeven voor de 360 te gaan.

De analyses zeggen dat de 360 end e ps3 de grootste markt zullen hebben dus zullen de meesten voor namelijk voor deze consoles gaan.
Bron? Mij lijkt het logischer dat kleine developers voor de revo gaan ontwikkelen vanwege makkelijkere hardware en lagere ontwikkelingskosten.

En artistieke vrijheid
Houd van een lijntje.
pi_36767774
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
kleine developpers hebben ook al aangegeven voor de 360 te gaan.
Kleine developers met aanzienlijke backing van enorme publishers dan, want anders is dat echt niet te betalen. Voorlopig zitten de kleinste developers gewoon op de PC te werken, verreweg de laagste developmentdrempel en het lijkt erop dat de Revolution een vergelijkbare krijgt .
pi_36767818
Ik kan het nu niet op gaan zoeken maar hier en daar heb ik al van vele kleinere developpers bevestigingen gelezen, dat het zo duur is om een game voor de 360 te maken hoeft helemaal niet waar te zijn. Een game als Metal slug kun je er ook op brengen (niet aangekondigt tough).

Waar de revo zich in zal moeten onderscheiden is het soort games, hij moet gewoon games hebben die je niet op andere consoles kunt hebben ( d.m.v. de controller) maar je wel wilt hebben.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36767911
Nou ja, je moet niet vergeten dat een 360 development kit voor een kleine developer duur is en dat er ook een aanzienlijke marge over de verkoopprijs geheven wordt.
pi_36768089
Dat zwaard vechten bevalt me ook wel
quote:
“You’re an american man married to a Japanese woman. On the night you are going to meet her father, she’s kidnapped. Turns out her dad is a Yakuza boss. There’s a ceremonial sword that will tilt the power of the organization towards the person who holds it. Saito, your wife’s dad, takes the sword but is mortally wounded. Tokai takes your wife to trade for the sword. Instead, Saito, her dad, gives you the sword and tells you to get his daughter back. He then dies. Your mission is to get your wife back. You’ll meet two masters once you get to Japan, one who teaches you the sword, and the other who teaches you the gun. They will also give you new missions, which will generally revolve around facing a new Yakuza boss. You’ll have to convince the boss to get on your side by dueling with him and not killing him. Also, staying on the good side of your masters is very important. “
quote:
On top of everything else, the mag promises that Red Steel will not only support an online multiplayer mode, but arrive as a launch title later this year.
pi_36768100
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:13 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, je moet niet vergeten dat een 360 development kit voor een kleine developer duur is en dat er ook een aanzienlijke marge over de verkoopprijs geheven wordt.
Maar die marge geld toch net zo voor de revo ?
Die games worden in de winkel toch niet goedkoper ?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36768199
Nou ja, je moet niet vergeten dat je bij de Revolution een lagere algemene grafische standaard zult hebben (niet laag, lager) dan bij de 360. Daardoor zal men een hogere relatieve prijs accepteren over dezelfde game op de Revolution. Om deze reden kun je dus al een hogere marge draaien en maak je overall meer winst dan bij de 360 per verkochte game. Daar komt nog eens bij dat het gemiddelde publiek van de 360 meer belang zal leggen bij graphics en dus minder snel geneigd zal zijn om een grafisch 'inferieure' titel aan te schaffen.
pi_36768203
Waarom scannen ze dat blad niet

Nog 1 maand te gaan
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:27:08 #261
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36768275
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:24 schreef Retuobak het volgende:
Daar komt nog eens bij dat het gemiddelde publiek van de 360 meer belang zal leggen bij graphics en dus minder snel geneigd zal zijn om een grafisch 'inferieure' titel aan te schaffen.
Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:28:32 #262
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_36768315
Ja ben wel benieuwd wat ze op de E3 gaan laten zien van de rev.. Lijkt me iedergeval een leuke console om erbij te hebben.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_36768331
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
De arcade heeft wel degelijk mooie games maar arcade games verkopen voor geen meter op de xbox dus Retuobak heeft wel een punt.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:29:58 #264
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36768341
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom scannen ze dat blad niet

Nog 1 maand te gaan
Ze hebben het toch gescand?

En als ze het goed leesbaar scannen hoef je het blad niet meer te kopen natuurlijk
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:30:54 #265
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36768364
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:29 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

De arcade heeft wel degelijk mooie games maar arcade games verkopen voor geen meter op de xbox dus Retuobak heeft wel een punt.
Ik dacht dat het een enorm succes was?! Heb ik iets gemist?
pi_36768397
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
Full games zijn heel wat anders dan arcade games
Arcade games gaan voor at best 10 euro
Een full price game maken met graphics die door de gebruikersgroep als inferieur gezien worden schat ik nog altijd in als risicovol in het geval van de 360 .
pi_36768415
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:30 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een enorm succes was?! Heb ik iets gemist?
House of the Dead, Outrun 2, DDR niet echt de best verkopende titels maar weldegelijk de moeite waard.

edit: oh je bedoeld xbox live arcade games, ik dacht games uit de arcade
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:33:40 #268
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36768449
Oh, jij hebt het over games op de Xbox! Ik had het over de Xbox360 arcade .
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:36:04 #269
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36768519
Ik ben persoonlijk gek op Arcade spellen dus dat is nog eens een extra rede om een revo te kopen.
Houd van een lijntje.
pi_36768590
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben persoonlijk gek op Arcade spellen dus dat is nog eens een extra rede om een revo te kopen.
Als ie echt arcade games krijgt dan is het voor mij ook een goede reden ja, maar vooralsnog is er nog geen een aangekondigd.
Al lijkt Red Steel wel typische arcade graphics te hebben. Thats a good thing btw.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36772759
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ze hebben het toch gescand?

En als ze het goed leesbaar scannen hoef je het blad niet meer te kopen natuurlijk
Ik zie alleen foto's van het blad (Ook nog eens crappy fototoestel)
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:12:39 #272
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36772764
Kunnen ze een mooi pakketje van maken RS+Revo=feest
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_36773560
Zien er goed uit die screens, maar ik houd niet zoveel van shooters
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36774498
quote:
Volgens George Harrison, vice-president van de marketing in Amerika, kunnen we tijdens de lancering van de Revolution rond de 20 starttitels verwachten. Van deze lijst met games zou 1/3, dus ongeveer 6/7 games, direct van de hand van Nintendo moeten zijn. Het is afwachten wat we dit jaar zoal kunnen aanschaffen.

http://www.revolutionfanb(...)unch-with-20-titles/
6/7 Nintendo games
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:16:53 #275
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36774571
30 days, 3 hours, 43 minutes, and 45 seconds left until Nintendo E3 2006 Press Conference

Vorig jaar was ie toch rond half 8 NL-time?
Gr.
pi_36774593
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:16 schreef Goldboy het volgende:
30 days, 3 hours, 43 minutes, and 45 seconds left until Nintendo E3 2006 Press Conference

Vorig jaar was ie toch rond half 8 NL-time?
Mischien gaat het wel zo ver dat ik me ziek meld tijdens examens
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:23:05 #277
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36774700
Smoesje om niet te hoeven leren

Ik ben dan een weekje vrij gelukkig
Houd van een lijntje.
pi_36774720
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Smoesje om niet te hoeven leren

Ik ben dan een weekje vrij gelukkig
pi_36774777
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
6/7 Nintendo games
Ja, best logisch eigenlijk.
pi_36774813
Job Search:
quote:
The team that brought you the smash hit Crash Tag Team Racing is ready to take gaming to the next level: that's where you come in. You are a programmer with a penchant for pushing the envelope and a lust for 3rd person action games. Join Radical and get in on the ground floor of a title whose name is destined to be synonymous with quality in the video game industry. Be one of the first to work on the Nintendo's new Revolution platform.

http://www.maxhire.net/cl(...)ail.asp?reference=52
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:37:25 #281
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_36775148
Nou mijn keuze is zo langzamerhand gemaakt voor de nieuwe generatie:

1e keus:Revolution.Nieuwe + Traditionele games in 1 apparaat, voor waarschijnlijk een flink lagere prijs dan de 360, laat staan de PS3. De controller lijkt me enorm leuk voor bepaalde games en ik verwacht echt dat de revo doet voor consoles wat de DS voor handhelds heeft gedaan.

2e keus: PC hoewel de duurste van alle opties, kan je niet om het genot van een goede (game) pc heen. Dit is mn "volwassen" speeltje ;P.

3e keus: 360/PS3. Beide consoles van de "giganten" hebben eigenlijk erg veel punten waar wat op aan te merken is. De meeste games die op de 360 uitkomen kan ik goedkoper op de PC krijgen. Bovendien heb je op de PC gratis multiplayer en een mod community voor bijna elk populair spel, dus je kan een spel langer spelen voor het saai wordt. De PS3 wordt gewoon net zo duur als een PC denk ik en bovendien ben ik 5/6 jaar geleden al afgeknapt op Sony's hypemachine, dus ik will eerst hands on zelf zien wat er waar wordt van die ubergames die ze beloven. Ik bedenk hier altijd bij dat op Sony's marketing afdeling waarschijnlijk niet al te veel echte gamedevelopers zullen rondlopen.... zegt genoeg lijkt me.
Desalniettemin zijn beide consoles aantrekkelijk (jah ik ben toch al bijna 25 jaar een gamer oO ) dus zodra op 1 van de platformen een exclusive must have uitkomt zal de aanschaf dichterbij komen, maar zeker de PS3 zal ik toch even een lening voor moeten afsluiten.

Dus in mijn ogen doet nintendo het momenteel erg goed en slim, waar de onderlinge concurrentiestrijd Sony en M$ enigszins verblind lijkt te hebben.

Ik ben momenteel trouwens in bezit van PC, PS2, Xbox en een rits oude consoles, dus ervaring genoeg met alle platformen. Alleen de afgelopen 12 maanden heb ik vrijwel alleen WoW gespeeld
Fok! Groentje
pi_36775948
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:37 schreef kulandra het volgende:
Alleen de afgelopen 12 maanden heb ik vrijwel alleen WoW gespeeld
Ben ik werkelijk de enige op fok! die dat niet kan zeggen?
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:13:08 #283
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36776262
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ben ik werkelijk de enige op fok! die dat niet kan zeggen?
Nee
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:15:00 #284
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36776302
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ben ik werkelijk de enige op fok! die dat niet kan zeggen?
* zich ook meldt
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:22:43 #285
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36776541
*ook lotsgenoot is

Eigenlijk vooral omdat ik mijzelf ken, en ik weet dat ik totaal verslaafd zou worden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:24:30 #286
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36776589
ik heb niks met die fantasy meuk, dus ook niet met WoW en Oblivion
Houd van een lijntje.
pi_36776682
Ook ik ben niet gevallen voor de duistere truuken van Blizzard .
Tri State. Tri State. !
pi_36777071
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
ik heb niks met die fantasy meuk, dus ook niet met WoW en Oblivion
Ik gewoonlijk ook niet, maar Oblivion is echt een uitzondering
En als een game gewoon echt heerlijk speelt dan laat ik hem niet puur op de setting liggen.
pi_36779731
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
Dat is succesvol omdat 90% van de xbox 360 games tot nu toe compleet ruk is.
pi_36780641
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:13 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat is succesvol omdat 90% van de xbox 360 games tot nu toe compleet ruk is.
Oh god krijgen we dit weer
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36780776
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:43 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Oh god krijgen we dit weer
Oh was het al gezegd? Nou ja het is nog steeds waar.
pi_36780842
Een overzicht gevonden van het artikel over Red Steel:
quote:
Yes, we all know Red Steel is one of the games that will redefine FPS, and that the controller will mimick all kind of weapons almost perfectly. But I decided to sum up everything that was readable in the mag scans, and it is very very interesting:

Story

It's a game about vengeance. You are an american male, and when your girlfriend is kidnapped, you discover her father, Sato, actually is a Yakuza boss. Sato's worst enemy, Tokal, kidnapped Sato's daughter to exchange her for a legendary and extremely valuable katana (yes, that will be your sword). Sato tries to attack Tokal's clan, but he fails and is injured. Before dying, he gives you the sword and asks you to save her daughter. So you have a sword and no skills. The game isn't only about searching for Tokal and killing him, but also learning new skills for the final showdown. That's kind of funny, cause we'll need to learn to master the remote, too.

Gameplay elements and other info

1. Game development started shortly after E3 2005. Ubisoft saw and demoed the controller before E3 2005.
2.Ubisoft Paris took their idea directly to Iwata and Miyamoto, and were given the go ahead. After that meeting they were given prototype controllers. The article states that Ubisoft worked "closely" with Nintendo's engineers in Japan on the title
3.Game Informer mentions that while conducting the interviews with Ubisoft, they were handed the "latest version" of the controller
4.During the beginning of the game, you are encouraged to use your weapons ruthlessly, but as the game progresses you become more proficient and strategic. This gameplay idea led Ubisoft to decide to give the game a martial arts setting. "Enter the Yakuza"
5.The first third of the game will be all about being "brutal by necessity"
6.You will be less precise and favor more devastating weapons (machine guns)
7.As you progress and become more precise, smaller guns will be used
8."The goal...is to use five bullets to kill five enemies"
9."When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful"
10."When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense"
11."Audio feedback"
12.Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes to decreases
13.When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies
14.Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of enemy hand, can be more beneficial
15.By defeating high ranking leaders who command others and sparing their lives, you will be rewarded. He will offer you respect and help (guns, help, new weapons, alternate paths, etc)
16.Respect plays a MAJOR part in the game
17.Flailing your sword isn't a smart idea
18.Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game)
19.Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack
20.You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed
21.New moves will be taught to you by two mentors in the game
22.One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics
23.If you don't show the proper respect to them, they won't help you
24.Friendly/respectful interaction is tied to the controller
25.You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side
26.You show extra respect by bowing to the masters
27.Ubisoft is still coming up with other interactions
28."You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior"
29.Staying in the master's good graces is key: they give you missions that can be tackled in any order
30.You track down the gang leaders and try to turn them to your side. If you don't, they will join Tokai's (the main villian) gang
31.You have to prove you are worthy to them by battling them and sparing their lives.
32.You will need as many of them with you as possible to face Tokai. Without their help, you'll have a rough time when you finally face him
33.You turn gang leaders to your side by besting them in battle and stopping a deadly blow miliseconds before it strikes
34.Training sessions are offered by the two masters so you can hone your skills
35. Spliscreen mulplayer and online.

About multiplayer


1.Split screen multiplayer with traditional deathmatches
2.Totally original multiplayer modes Ubisoft is not revealing yet. Wait until E3
3.They didn't talk about Nintendo Wi Fi (NDAs). Full details haven't been revealed yet
4.Revolution works by placing a small sensor bar either above or below any TV
5.You can stand at any angle and not lose any accuracy. You can even
take your controller to a friend's house and instantly start playing
without syncing up the controller
6."Perhaps most impressive is the fact that although splitscreen reduces the amount of onscreen space you are playing in, you don't haveto make smaller movements - you can gesture as wildly as you want, and it won't interfere with the other player's onscreen quadrants"

Quotes from Game Informer

1.The two triggers on the front of the analog unit activate ducking and
jumping. The analog stick controls movement, and the revmote controls aiming. No rails.
2.Level consisted of shooting ranges that popped out from behind cover: "Aiming with the controller is as simple as using a laser pointer. You point your hand at a target and hit the trigger on the underside of the controller to fire"
3."Unlike other FPS games, which tie the camera and aiming together, Red Steel's camera follows your aim with a slight delay. If, for example, you point to the edge of the screen, the camera will turn to re-center on your view after a second. With the sensitivity of the controller, a standard FPS control would move too much, potentially making the player feel ill."
4."Thanks to the improved reaction that the controller offers, the team can create gunfight scenerios that would be extraordinarily diffilcult with a standard controller"
5.Most console FPS games limit their enemies to horizontal planes to prevent player frustration, but targets on a verticle plane are just as easy to hit with the Revolution controller
6.You can aim at a target as quickly as you can move your hand
7.In the demo targets popped up on rooftops and in second story windows, as well as behind cover points on the ground, and all were equally easy to hit."
8.While you can quickly shoot enemies anywhere on screen, Red Steel never feels in a light-gun game - this is a true FPS, one that feels like it has drawn from the best of both the PC and console shooter worlds
Het lijkt erop dat Ubisoft zich hiermee redelijk op de Japanse markt richt.
pi_36780868
Jaja M$ zuigt en Nintendo maakt kiddy games, we weten het nu wel, Revolution.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36780903
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:50 schreef kipknots het volgende:
Een overzicht gevonden van het artikel over Red Steel:
[..]

Het lijkt erop dat Ubisoft zich hiermee redelijk op de Japanse markt richt.
Klinkt erg tof!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36781049
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:48 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Oh was het al gezegd? Nou ja het is nog steeds waar.
Nou ja als jij het zegt. Dan breng ik mijn 360 wel weer terug maandag.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 9 april 2006 @ 00:08:09 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36781340
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:43 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Oh god krijgen we dit weer
Is ook gewoon zo, maar enkele toppers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36781389
Okee, welk deel van Revolution begrijpen jullie niet?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 9 april 2006 @ 00:11:34 #298
44906 merino
World of Sleepers
pi_36781425
Believe
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_36782196
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:50 schreef kipknots het volgende:
Een overzicht gevonden van het artikel over Red Steel:
[..]

Het lijkt erop dat Ubisoft zich hiermee redelijk op de Japanse markt richt.
quote:
8."The goal...is to use five bullets to kill five enemies"
9."When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful"
10."When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense"

11."Audio feedback"
12.Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes to decreases
13.When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies
14.Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of enemy hand, can be more beneficial

15.By defeating high ranking leaders who command others and sparing their lives, you will be rewarded. He will offer you respect and help (guns, help, new weapons, alternate paths, etc)
17.Flailing your sword isn't a smart idea
18.Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game)
19.Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack
20.You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed
21.New moves will be taught to you by two mentors in the game
22.One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics
23.If you don't show the proper respect to them, they won't help you
24.Friendly/respectful interaction is tied to the controller
25.You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side
26.You show extra respect by bowing to the masters
27.Ubisoft is still coming up with other interactions
28."You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior"
35. Spliscreen mulplayer and online
.

2.Totally original multiplayer modes Ubisoft is not revealing yet. Wait until E3
Deze game wordt vet

[ Bericht 1% gewijzigd door Dj_Day-V op 09-04-2006 00:47:36 ]
  zondag 9 april 2006 @ 00:46:53 #300
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36782330
Een developer van de game:
quote:
Well guys, I'll be honest...I wasn't sure how people would react to a new game that was not 1st party or an existing brand.

I want to thank you for keeping an open-mind and supporting 3rd Party Developers like Ubisoft.

We have truly studied this innovative console and I promise that we'll do our best to deliver the ultimate experience at launch and, as always, we keep our ears open to what gamers want - so keep your voices heard...we are listening.

Thanks again!
quote:
Once the magazine comes out - I will elaborate more. I wish I could talk right now but I'm in a bit of a "silent mode" - you know? You guys weren't supposed to see this magazine until next week!

I want to tell you all my thoughts on the power of the system, what I thought of the controls, etc.

And I will...at the approriate time. (ie. Next Week)

For now, I will say - NINTENDOMEGATON!
quote:
you guys don't know what I do? You've never seen me on the IGN boards before? I'm exactly what my title says - a suggestion sponge. I help conduct focus groups, listen to gamers, and work with the development team to make sure everything is in line with what is expected of this game. Trust me - not as easy as it sounds. That's the TOP-DOWN look.

lots of other stuff, too.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')