Daar gaat je cola of biertjequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja smaken verschillen. Persoonlijk lijkt het mij een tikkeltje leuker om granaten te gooien en met een zwaard te zwaaien door daadwerkelijk ook die beweging te maken dan op de A knop te drukken.
Maar wat ik al zei, smaken verschillen.
Ik vind een nieuwe controller nog steeds de beste stap naar een volgende generatie dan alleen maar betere graphics.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
gangsta style schieten...granaten gooien....Ja het is wel cool ja, maar ik heb hier totaal geen interesse in
Revolutionair (voor Nintendo) zou zijn om een nieuwe Mario op tijd uit te brengen.......
Geen HD trouwens las ik voor de revo.....En om nou een standaard game met nieuwe controls revolutionair te noemen
Wel knap van Nintendo dat ze de grens verder trekken.... zeer zeker.. maar denk dat dit maar even leuk is.
Oh,.. en ik hoop dat alles wireless is? Wil niet gaan zwaardvechten (zwaardvechten) en meteen mijn nieuwe Cube 2 uit de muur trekken !
Dudequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:50 schreef Sjotime het volgende:![]()
gangsta style schieten...granaten gooien....Ja het is wel cool ja, maar ik heb hier totaal geen interesse in
Revolutionair (voor Nintendo) zou zijn om een nieuwe Mario op tijd uit te brengen.......
Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude
JIJ bepaalt of je Gangster-stijl schiet, JIJ bepaalt hoe je de granaten gooit, niet de programmeur.
ipv de A-knop indrukken sla JIJ met dat zwaard. Hoe kun je dit niet tof vinden?
Ehh... ok...weet je eigenlijk wel hoe de controller werkt?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
Maar nog nooit kon je precies bepalen hoe je schiet of je gun vasthoudt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
Lees nog eens:quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je doet echt alsof het enorm wereldschokkend is terwijl granaten en zwaarden in FPS games al enorm lang bestaan. Daar gaat zo'n controller echt niks aan veranderen.
Het gaat hier uiteraard niet om de granaten en de zwaarden maar om hoe JIJ ze kunt gebruiken.quote:JIJ bepaalt of je Gangster-stijl schiet, JIJ bepaalt hoe je de granaten gooit, niet de programmeur.
ipv de A-knop indrukken sla JIJ met dat zwaard. Hoe kun je dit niet tof vinden?
Truequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja smaken verschillen. Persoonlijk lijkt het mij een tikkeltje leuker om granaten te gooien en met een zwaard te zwaaien door daadwerkelijk ook die beweging te maken dan op de A knop te drukken.
Maar wat ik al zei, smaken verschillen.
Je zit nog steeds vast aan bepaalde animaties en keuzes van de programmeur. Het is echt niet zo dat de hand van je karakter exact doet wat jouw hand doet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Lees nog eens:
[..]
Het gaat hier uiteraard niet om de granaten en de zwaarden maar om hoe JIJ ze kunt gebruiken.
In elke game eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij battlefield wel ja hehe
Lekker laf, maar wel leuk
dat is prima te doen hoor. met wat simpele IK op de arm van je character kan de hand zo de beweginegn van de conrtoller volgen en de arm kan dan realistisch meebewegen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je zit nog steeds vast aan bepaalde animaties en keuzes van de programmeur. Het is echt niet zo dat de hand van je karakter exact doet wat jouw hand doet.
Oh, dan kan het nog wel eens leuk wordenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:48 schreef moomoo het volgende:
[..]
dat is prima te doen hoor. met wat simpele IK op de arm van je character kan de hand zo de beweginegn van de conrtoller volgen en de arm kan dan realistisch meebewegen.
hm, ja, en dan een DDR-achtige game waar je als gangsta-rap-neger in razendsnel tempo westside-gebaren moet maken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh, dan kan het nog wel eens leuk worden. Ze zouden er eigenlijk een handschoen van moeten maken, dan kan je ook de bewegingen van de vingers realistisch nabootsen, dat lijkt mij wel echt leuk
.
[afbeelding]
Oh Godquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:22 schreef MacGreagor het volgende:
NINTENDO Zal zeker weten de console generatie winnen
Ach, wie wint is niet te zeggen. Ik geef Nintendo iig een kans met name door de verwachte lage prijs en de hype van de DS waar de Revolution op meesurftquote:
Van de troon stoten wordt ERG moeilijk denk ik hoor, ze zijn nu wel erg ruim marktleider en ze hebben ook al behoorlijke mainstreamacceptatie met hun brand. Natuurlijk kan Sony het altijd verkloten, maar die kans is zo klein dat ik me dat haast niet voor kan stellen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie er gaat winnen weet ik niet, maar het lijkt me heel stug als de Revo het niet goed gaat doen. PS3 heeft de naam mee, maar de prijs zal de lager moeten worden dan 500 euro anders denk ik zomaar dat ze van de troon gestoten kunnen worden.
Ik kocht de Xbox mede omdat ik geraakt was door de hype & de Rare games. Beide soorten games vielen enorm tegen.. Je ziet mij niet snel een 360 kopen als er alleen maar vervolgen komen van Xbox games.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Heb je een punt inderdaad BMH, tis afwachten I guess
Enige waar iedereen het over eens zal zijn is iig dat MS de kleinste kans heeft op marktleiderschap(of liever gezegd, vrijwel geen)
Mij zie je hem ws. snel verkopen als ze niet snel met wat meer komen dan PC-ports of spin-offs eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kocht de Xbox mede omdat ik geraakt was door de hype & de Rare games. Beide soorten games vielen enorm tegen.. Je ziet mij niet snel een 360 kopen als er alleen maar vervolgen komen van Xbox games.
idd. Uiteindelijk gaat het misschien toch nog wel om de games (alhoewel ik dan niet snap wrom de PS2 zo groot is geworden).quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
Als je puur het first mover advantage gebruikt als argument dan zou de Xbox360 het enorm goed moeten gaan doen. Er zijn echter nog veel meer facetten, zoals third party support en de bestaande userbase in de vorige generatie.
Bovendien heeft Sony zo'n geweldige merknaam dat er al gauw een self-fulfulling prophecy ontstaat (de consument denkt dat Sony marktleider gaat worden en dat de meeste games op de PS3 zullen verschijnen. Daarom koopt hij een PlS3. Hierdoor wordt Sony ook marktleider en krijgt het ook de meeste third party support).
Dat had ik je vantevoren al kunnen vertellenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mij zie je hem ws. snel verkopen als ze niet snel met wat meer komen dan PC-ports of spin-offs eigenlijk.
Tis een mooi ding, maar het is meer een vervanger voor een deel van de PC-genres dan iets om er naast te hebben
Maar hebben ze daar ook meer dan 500 euro voor over is de vraag.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
Als je puur het first mover advantage gebruikt als argument dan zou de Xbox360 het enorm goed moeten gaan doen. Er zijn echter nog veel meer facetten, zoals third party support en de bestaande userbase in de vorige generatie.
Bovendien heeft Sony zo'n geweldige merknaam dat er al gauw een self-fulfulling prophecy ontstaat (de consument denkt dat Sony marktleider gaat worden en dat de meeste games op de PS3 zullen verschijnen. Daarom koopt hij een PlS3. Hierdoor wordt Sony ook marktleider en krijgt het ook de meeste third party support).
Sony komt met een inruilactie: "Stuur je Revolution of Xbox 360 naar ons toe en krijg 200-300 euro korting op de PS3".quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar ook meer dan 500 euro voor over is de vraag.
Mja, op zich is Live erg tof, en ook absoluut een system seller. Maar ja, als niemand ooit wil spelen en iedereen maar 3 dagen bij elke game blijft hangenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat had ik je vantevoren al kunnen vertellen.
Probleem met live! is dat de online games niet gespeeld worden. Ik speelde Splinter Cell 2 zeven maanden op live!. Na de eerste 2 maanden moest ik afspraken met mensen maken om uberhaupt nog online te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mja, op zich is Live erg tof, en ook absoluut een system seller. Maar ja, als niemand ooit wil spelen en iedereen maar 3 dagen bij elke game blijft hangen.....
Denk dat de 360 niet echt het systeem is voor iemand die graag wat langer geniet van 1 game ook
En had me dat van tevoren verteld dan![]()
De dure versie van de Xbox360 is weken lang uitverkocht geweest en de PS2 werd ook verkocht met een prijskaartje van 1200 gulden. Naar mijn mening is prijs helemaal niet zo relevant op de console markt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar ook meer dan 500 euro voor over is de vraag.
Preciesquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Probleem met live! is dat de online games niet gespeeld worden. Ik speelde Splinter Cell 2 zeven maanden op live!. Na de eerste 2 maanden moest ik afspraken met mensen maken om uberhaupt nog online te kunnen spelen.
Vandaag de dag kan ik Splinter Cell 3 een jaar na de release nog goed spelen op mijn PC, op live zal ook dat spel wel helemaal dood zijn.
1. Werkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar iedereen het geld ook vandaan haalt voor al die games is me een raadsel. En sowieso snap ik niet dat je games koopt waar je maar een uurtje of 10 pret van hebt.
Daarom werk ik niet.. Als ik ga werken, dan verdien ik geld voor games.. Maar ik kan die games niet spelen omdat ik moet werken!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
1. Werken
2. Een game van 10 uur duurt bij mij tegenwoordig ook al 2 weken om uit te spelen. De reden hiervoor is terug te vinden bij nummer 1.
hohoho dat zijn de early adaptors, maar die zijn niet van groot belang voor de uiteindelijke verkoop. Denk maar niet dat de gemiddelde Piet of Jan naar de winkel loopt en denkt, oh ik betaal wel even 500 euro voor een nieuwe spelcomputer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De dure versie van de Xbox360 is weken lang uitverkocht geweest en de PS2 werd ook verkocht met een prijskaartje van 1200 gulden. Naar mijn mening is prijs helemaal niet zo relevant op de console markt.
Bovendien zijn er ook genoeg consumenten die prijs als graadmeter voor kwaliteit nemen en juist voor het duurdere product gaan.
Klopt, maar die prijs van 500 euro (als die al klopt) gaat natuurlijk ook dalen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
hohoho dat zijn de early adaptors, maar die zijn niet van groot belang voor de uiteindelijke verkoop. Denk maar niet dat de gemiddelde Piet of Jan naar de winkel loopt en denkt, oh ik betaal wel even 500 euro voor een nieuwe spelcomputer.
Ach, ik vind een nieuwe game elke 2 weken wel leuk! Verandering van spijs...quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:24 schreef Retuobak het volgende:
Snap ik, maarre, waarom geen game van 100 uur of nog meer? Vermaak je je 20 weken mee
En ik kan me niet voorstellen dat jij geen andere bestemming kan vinden voor 60 euro elke 2 weken
Bron? Mij lijkt het logischer dat kleine developers voor de revo gaan ontwikkelen vanwege makkelijkere hardware en lagere ontwikkelingskosten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
Dat zou dan een hele grote ommekeer voor Nintendo zijn aangezien zij de afgelopen 2 generaties veruit de minste games hadden.
En vaak zijn toch de best verkopende titels exclusieve games en hoeven niet alle games op de 360 (ps3?) duur te zijn, kleine developpers hebben ook al aangegeven voor de 360 te gaan.
De analyses zeggen dat de 360 end e ps3 de grootste markt zullen hebben dus zullen de meesten voor namelijk voor deze consoles gaan.
Kleine developers met aanzienlijke backing van enorme publishers dan, want anders is dat echt niet te betalen. Voorlopig zitten de kleinste developers gewoon op de PC te werken, verreweg de laagste developmentdrempel en het lijkt erop dat de Revolution een vergelijkbare krijgtquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
kleine developpers hebben ook al aangegeven voor de 360 te gaan.
quote:“You’re an american man married to a Japanese woman. On the night you are going to meet her father, she’s kidnapped. Turns out her dad is a Yakuza boss. There’s a ceremonial sword that will tilt the power of the organization towards the person who holds it. Saito, your wife’s dad, takes the sword but is mortally wounded. Tokai takes your wife to trade for the sword. Instead, Saito, her dad, gives you the sword and tells you to get his daughter back. He then dies. Your mission is to get your wife back. You’ll meet two masters once you get to Japan, one who teaches you the sword, and the other who teaches you the gun. They will also give you new missions, which will generally revolve around facing a new Yakuza boss. You’ll have to convince the boss to get on your side by dueling with him and not killing him. Also, staying on the good side of your masters is very important. “
quote:On top of everything else, the mag promises that Red Steel will not only support an online multiplayer mode, but arrive as a launch title later this year.
Maar die marge geld toch net zo voor de revo ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:13 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, je moet niet vergeten dat een 360 development kit voor een kleine developer duur is en dat er ook een aanzienlijke marge over de verkoopprijs geheven wordt.
Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:24 schreef Retuobak het volgende:
Daar komt nog eens bij dat het gemiddelde publiek van de 360 meer belang zal leggen bij graphics en dus minder snel geneigd zal zijn om een grafisch 'inferieure' titel aan te schaffen.
De arcade heeft wel degelijk mooie games maar arcade games verkopen voor geen meter op de xbox dus Retuobak heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
Ze hebben het toch gescand?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom scannen ze dat blad niet
Nog 1 maand te gaan![]()
Ik dacht dat het een enorm succes was?! Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De arcade heeft wel degelijk mooie games maar arcade games verkopen voor geen meter op de xbox dus Retuobak heeft wel een punt.
Full games zijn heel wat anders dan arcade gamesquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
House of the Dead, Outrun 2, DDR niet echt de best verkopende titels maar weldegelijk de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een enorm succes was?! Heb ik iets gemist?
Als ie echt arcade games krijgt dan is het voor mij ook een goede reden ja, maar vooralsnog is er nog geen een aangekondigd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben persoonlijk gek op Arcade spellen dus dat is nog eens een extra rede om een revo te kopen.
Ik zie alleen foto's van het bladquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze hebben het toch gescand?
En als ze het goed leesbaar scannen hoef je het blad niet meer te kopen natuurlijk
6/7 Nintendo gamesquote:Volgens George Harrison, vice-president van de marketing in Amerika, kunnen we tijdens de lancering van de Revolution rond de 20 starttitels verwachten. Van deze lijst met games zou 1/3, dus ongeveer 6/7 games, direct van de hand van Nintendo moeten zijn. Het is afwachten wat we dit jaar zoal kunnen aanschaffen.
http://www.revolutionfanb(...)unch-with-20-titles/
Mischien gaat het wel zo ver dat ik me ziek meld tijdens examensquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:16 schreef Goldboy het volgende:
30 days, 3 hours, 43 minutes, and 45 seconds left until Nintendo E3 2006 Press Conference
Vorig jaar was ie toch rond half 8 NL-time?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Smoesje om niet te hoeven leren
Ik ben dan een weekje vrij gelukkig
quote:The team that brought you the smash hit Crash Tag Team Racing is ready to take gaming to the next level: that's where you come in. You are a programmer with a penchant for pushing the envelope and a lust for 3rd person action games. Join Radical and get in on the ground floor of a title whose name is destined to be synonymous with quality in the video game industry. Be one of the first to work on the Nintendo's new Revolution platform.
http://www.maxhire.net/cl(...)ail.asp?reference=52
Ben ik werkelijk de enige op fok! die dat niet kan zeggen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:37 schreef kulandra het volgende:
Alleen de afgelopen 12 maanden heb ik vrijwel alleen WoW gespeeld
Neequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ben ik werkelijk de enige op fok! die dat niet kan zeggen?
* zich ook meldtquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ben ik werkelijk de enige op fok! die dat niet kan zeggen?
Ik gewoonlijk ook niet, maar Oblivion is echt een uitzonderingquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
ik heb niks met die fantasy meuk, dus ook niet met WoW en Oblivion
Dat is succesvol omdat 90% van de xbox 360 games tot nu toe compleet ruk is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gezien het succes van de Arcade waag ik dat te betwijfelen.
Oh god krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is succesvol omdat 90% van de xbox 360 games tot nu toe compleet ruk is.
Het lijkt erop dat Ubisoft zich hiermee redelijk op de Japanse markt richt.quote:Yes, we all know Red Steel is one of the games that will redefine FPS, and that the controller will mimick all kind of weapons almost perfectly. But I decided to sum up everything that was readable in the mag scans, and it is very very interesting:
Story
It's a game about vengeance. You are an american male, and when your girlfriend is kidnapped, you discover her father, Sato, actually is a Yakuza boss. Sato's worst enemy, Tokal, kidnapped Sato's daughter to exchange her for a legendary and extremely valuable katana (yes, that will be your sword). Sato tries to attack Tokal's clan, but he fails and is injured. Before dying, he gives you the sword and asks you to save her daughter. So you have a sword and no skills. The game isn't only about searching for Tokal and killing him, but also learning new skills for the final showdown. That's kind of funny, cause we'll need to learn to master the remote, too.
Gameplay elements and other info
1. Game development started shortly after E3 2005. Ubisoft saw and demoed the controller before E3 2005.
2.Ubisoft Paris took their idea directly to Iwata and Miyamoto, and were given the go ahead. After that meeting they were given prototype controllers. The article states that Ubisoft worked "closely" with Nintendo's engineers in Japan on the title
3.Game Informer mentions that while conducting the interviews with Ubisoft, they were handed the "latest version" of the controller
4.During the beginning of the game, you are encouraged to use your weapons ruthlessly, but as the game progresses you become more proficient and strategic. This gameplay idea led Ubisoft to decide to give the game a martial arts setting. "Enter the Yakuza"
5.The first third of the game will be all about being "brutal by necessity"
6.You will be less precise and favor more devastating weapons (machine guns)
7.As you progress and become more precise, smaller guns will be used
8."The goal...is to use five bullets to kill five enemies"
9."When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful"
10."When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense"
11."Audio feedback"
12.Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes to decreases
13.When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies
14.Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of enemy hand, can be more beneficial
15.By defeating high ranking leaders who command others and sparing their lives, you will be rewarded. He will offer you respect and help (guns, help, new weapons, alternate paths, etc)
16.Respect plays a MAJOR part in the game
17.Flailing your sword isn't a smart idea
18.Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game)
19.Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack
20.You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed
21.New moves will be taught to you by two mentors in the game
22.One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics
23.If you don't show the proper respect to them, they won't help you
24.Friendly/respectful interaction is tied to the controller
25.You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side
26.You show extra respect by bowing to the masters
27.Ubisoft is still coming up with other interactions
28."You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior"
29.Staying in the master's good graces is key: they give you missions that can be tackled in any order
30.You track down the gang leaders and try to turn them to your side. If you don't, they will join Tokai's (the main villian) gang
31.You have to prove you are worthy to them by battling them and sparing their lives.
32.You will need as many of them with you as possible to face Tokai. Without their help, you'll have a rough time when you finally face him
33.You turn gang leaders to your side by besting them in battle and stopping a deadly blow miliseconds before it strikes
34.Training sessions are offered by the two masters so you can hone your skills
35. Spliscreen mulplayer and online.
About multiplayer
1.Split screen multiplayer with traditional deathmatches
2.Totally original multiplayer modes Ubisoft is not revealing yet. Wait until E3
3.They didn't talk about Nintendo Wi Fi (NDAs). Full details haven't been revealed yet
4.Revolution works by placing a small sensor bar either above or below any TV
5.You can stand at any angle and not lose any accuracy. You can even
take your controller to a friend's house and instantly start playing
without syncing up the controller
6."Perhaps most impressive is the fact that although splitscreen reduces the amount of onscreen space you are playing in, you don't haveto make smaller movements - you can gesture as wildly as you want, and it won't interfere with the other player's onscreen quadrants"
Quotes from Game Informer
1.The two triggers on the front of the analog unit activate ducking and
jumping. The analog stick controls movement, and the revmote controls aiming. No rails.
2.Level consisted of shooting ranges that popped out from behind cover: "Aiming with the controller is as simple as using a laser pointer. You point your hand at a target and hit the trigger on the underside of the controller to fire"
3."Unlike other FPS games, which tie the camera and aiming together, Red Steel's camera follows your aim with a slight delay. If, for example, you point to the edge of the screen, the camera will turn to re-center on your view after a second. With the sensitivity of the controller, a standard FPS control would move too much, potentially making the player feel ill."
4."Thanks to the improved reaction that the controller offers, the team can create gunfight scenerios that would be extraordinarily diffilcult with a standard controller"
5.Most console FPS games limit their enemies to horizontal planes to prevent player frustration, but targets on a verticle plane are just as easy to hit with the Revolution controller
6.You can aim at a target as quickly as you can move your hand
7.In the demo targets popped up on rooftops and in second story windows, as well as behind cover points on the ground, and all were equally easy to hit."
8.While you can quickly shoot enemies anywhere on screen, Red Steel never feels in a light-gun game - this is a true FPS, one that feels like it has drawn from the best of both the PC and console shooter worlds
Klinkt erg tof!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:50 schreef kipknots het volgende:
Een overzicht gevonden van het artikel over Red Steel:
[..]
Het lijkt erop dat Ubisoft zich hiermee redelijk op de Japanse markt richt.
Nou ja als jij het zegt. Dan breng ik mijn 360 wel weer terug maandag.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:48 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oh was het al gezegd? Nou ja het is nog steeds waar.
Is ook gewoon zo, maar enkele toppersquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:50 schreef kipknots het volgende:
Een overzicht gevonden van het artikel over Red Steel:
[..]
Het lijkt erop dat Ubisoft zich hiermee redelijk op de Japanse markt richt.
Deze game wordt vetquote:8."The goal...is to use five bullets to kill five enemies"
9."When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful"
10."When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense"
11."Audio feedback"
12.Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes to decreases
13.When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies
14.Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of enemy hand, can be more beneficial
15.By defeating high ranking leaders who command others and sparing their lives, you will be rewarded. He will offer you respect and help (guns, help, new weapons, alternate paths, etc)
17.Flailing your sword isn't a smart idea
18.Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game)
19.Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack
20.You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed
21.New moves will be taught to you by two mentors in the game
22.One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics
23.If you don't show the proper respect to them, they won't help you
24.Friendly/respectful interaction is tied to the controller
25.You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side
26.You show extra respect by bowing to the masters
27.Ubisoft is still coming up with other interactions
28."You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior"
35. Spliscreen mulplayer and online.
2.Totally original multiplayer modes Ubisoft is not revealing yet. Wait until E3
quote:Well guys, I'll be honest...I wasn't sure how people would react to a new game that was not 1st party or an existing brand.
I want to thank you for keeping an open-mind and supporting 3rd Party Developers like Ubisoft.
We have truly studied this innovative console and I promise that we'll do our best to deliver the ultimate experience at launch and, as always, we keep our ears open to what gamers want - so keep your voices heard...we are listening.
Thanks again!
quote:Once the magazine comes out - I will elaborate more. I wish I could talk right now but I'm in a bit of a "silent mode" - you know? You guys weren't supposed to see this magazine until next week!
I want to tell you all my thoughts on the power of the system, what I thought of the controls, etc.
And I will...at the approriate time. (ie. Next Week)
For now, I will say - NINTENDOMEGATON!
quote:you guys don't know what I do? You've never seen me on the IGN boards before? I'm exactly what my title says - a suggestion sponge. I help conduct focus groups, listen to gamers, and work with the development team to make sure everything is in line with what is expected of this game. Trust me - not as easy as it sounds. That's the TOP-DOWN look.
lots of other stuff, too.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |