Oh, die lap tekst, maar dat ga ik niet lezen.quote:
OP JOU JA!quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar kijkt onze vrind daggla daarnaar.
Welke vergelijking bedoel je?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:26 schreef Cheiron het volgende:
Ik blijf het erg makkelijk vinden om het aantal hertzen 1-1 te vergelijken. Zeker een redacteur van een gamessite zou echt beter moeten weten.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ik bedoel de architectuur van de cpu's is deze keer wel hetzelfde toch?
Houd jij je er even buiten, wil je.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:42 schreef Tomasso het volgende:
Daggla, hou nou maar op met deze "discussie". Niemand die hem wilt.
Precies.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:44 schreef disjfa het volgende:
:w daggla Je stelt geen normale vraag. Je blijft doordrammen over onzin waar we nog niets van weten.
Het was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:44 schreef disjfa het volgende:daggla Je stelt geen normale vraag. Je blijft doordrammen over onzin waar we nog niets van weten.
COMPLEET OFFTOPIC:quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef alex4allofyou het volgende:
OFFTOPIC: Mooie auto heb je trouwens, zijn wij ook naar op zoek maar die dingen gaan tweedehands niet voor minder dan 10.000.
Volgens de geruchten op die site zou het Brothers in Arms 3 betreffen, met daarin de gevechten in WOII om de bruggen rondom Arnhem. Operation Market Garden geloof ik dat dat gevecht heet.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Op powerweb had Steven een stukje geschreven dat hij een schietspel van Ubisoft voor de revo ging testen binnenkort (volgende week of zo), maar dat is nu weggehaald. Dus als we iets willen weten moeten we hem ondervragen.
Er is nog heel weinig bekend over dat positioneer/ontvanger ding. En plaatjes zijn er nog nooit van vertoond. Er wordt zo weinig over gesproken dat ik het hele bestaan van dat ding op een gegeven moment vergeten was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:51 schreef ikookhier het volgende:
Om even terug te komen op gisteravond,weet iemand of er foto's/video beelden zijn van de ontvangst (dingen) die naast de tv komen ????
was wel een pic van op IGN. Maar die was van een beta modelquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er is nog heel weinig bekend over dat positineer/ontvanger ding. En plaatjes zijn er nog nooit van vertoond. Er wordt zo weinig over gesproken dat ik het hele bestaan van dat ding op een gegeven moment vergeten was.
quote:4/6 10:39pm, faraz-IGN posted:
Matt have you seen or heard of any games in development for the Revolution that you simply aren't allowed to tell us about just yet? If so, without specifics, have any of these titles really excited you?
coolquote:4/6 10:42pm, Matt-IGN posted:
Yes and yes.
quote:An artist's rendering of the Revolution Controller Receiver (courtesy of ign.com)
Ach de unreal engine 3 is eigelijk op geen enkel platform hetzelfde. De ps3, x360 en pc zijn alle 3 totaal verschillend dus je houd sowieso eigelijk 3 verschillende engines over met dezelfde naam. Ze zullen wel gewoon een aparte engine maken (net zoals elke ut engine op elk platform eigelijk anders is op de naam na).quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:11 schreef Ereinion het volgende:
Brother in Arms 3 maakt toch gebruik van de Unreal Engine 3. Levert dat geen problemen op, omdat die niet naar de revolution geport wordt?
Geen officiële plaatjes dus.quote:An artist's rendering of the Revolution Controller Receiver (courtesy of ign.com)
staat op hun eigen sitequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ja laatst zag ik zo'n photoshop tutorial staan waarmee je binnen 10min een magazine cover kon faken
quote:But not just any game. Red Steel comes from the Ubisoft Paris team, which is comprised of industry veterans who worked on franchises like Prince of Persia, Far Cry Instincts, Ghost Recon, and Splinter Cell.
De eerste gamequote:
Het was al aangegeven in het vorige nummer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef Bot13 het volgende:
Of het nu nep is of niet. Het ziet er best goed uit. En dan bedoel ik de opmaak van het blad, dus niet alleen de ingame shots.
Als iemand dit heeft gemaakt en het is fake, dan zal diegene er best veel tijd in hebben gestoken.
Ik vind het best overtuigend.
quote:In the April issue of Game Informer Magazine, Editor-In-Chief Andy McNamara said that there would be a surprise in the next issue of Game Informer, and today we have the pleasure of letting you in on the secret.
After months of waiting, Game Informer Magazine is proud to present the world exclusive first look at a game for the Nintendo Revolution.
But not just any game. Red Steel comes from the Ubisoft Paris team, which is comprised of industry veterans who worked on franchises like Prince of Persia, Far Cry Instincts, Ghost Recon, and Splinter Cell.
What kind of game is it? What is it about?
ou’ll have to wait till the magazine hits the streets to find out. We answer these simple questions and many more in our eleven-page hands-on report. Look out for massive screenshots side by side with pictures of gamers actually demonstrating what you'll do with the Revolution remote.
In addition, we have an in-depth interview with Nintendo of America’s Senior Vice President of Marketing and Corporate Communications George Harrison, in which we poke and prod him about Nintendo’s upcoming console.
Plus, we have two other exclusive first looks from developers whose pedigree can’t be denied. One from Raven Software, and the other from Kaos Studios (a new studio whose core team is responsible for the award-winning Battlefield 1942 mod, Desert Combat)
Game Informer subscribers should start to receive their May issues any day now, so keep your eyes peeled.
Also, Game Informer Unlimited goes live on April 20th, where you’ll be able to get even more info about Red Steel, and the complete transcript of our interview with George Harrison! Stay tuned!
quote:“It is highly unusual for a company like Nintendo to allow the exclusive first look at one of its consoles through a 3rd party game like Red Steel. But as it turns out, Nintendo has been closely involved in the development of this game, and has great confidence that it is a perfect way to introduce the world to Revolution. Developed by Ubisoft Paris, one of the publishers oldest and most experienced teams, Red Steel is a mixture of old and new: a FPS that that uses the Revolutions controller for aiming - and much more. While Nintendo obviously has several games in development for the Revolution launch, the company simply doesn’t make games like Red Steel, so letting a respected publisher like Ubisoft introduce the Revolution through an easy -to - understand game type allows both companies to demonstrate what they do best .."
Is er al meer bekend over de game eigenlijk? Wat is het selling point ervan? (AI, grote levels etc.)quote:
Of de revo voert per Mhz gewoon veel meer uit. Zie je bij intel tov amd bv ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok of het is hartstikke nep, of de specs kloppen voor geen meter!!!
zoveel verschil vind ik er anders niet tussenzittenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:19 schreef Ereinion het volgende:
WOW! Veel beter dan ik verwacht had. Duidelijk een stuk beter dan de origininele Xbox. Lang niet op het niveau van Brothers in Arms 3, of Rainbox Six: Vegas, maar nog steeds erg mooi!
Revo komt eind dit jaar, doe nu eens vergelijken met een PC titel die rond die tijd komt:quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Het ziet er iig beter uit dan wat je nu op de pc hebt kwa shooters (hl2, far cry, fear) als er nu ook nog genoeg rekenkracht overblijft voor redelijk uitgebreide physics is het helemaal mooi.
Mmmh, ben ik niet zo bekend mee, heb je daar wat shots van?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef Vitalogy het volgende:
Tenzij Red Steel een semi-3D shooter is. Zoals je in arcades vaak ziet.
Nee, een ubisoft medewerker heeft op het ign forum al aangegeven dat je gewoon volledige besturing hebt over je karakter, het is geen light gun spel of zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef Vitalogy het volgende:
Tenzij Red Steel een semi-3D shooter is. Zoals je in arcades vaak ziet.
Dan ben ik wel onder de indruk van die shots.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, een ubisoft medewerker heeft op het ign forum al aangegeven dat je gewoon volledige besturing hebt over je karakter, het is geen light gun spel of zo.
Die maken denkbeeldige schietbewegingen op hun peperdure lcd schermquote:
Ik verwachte toch wel meer hoor dan gamecube graphics. Niet superveel, maar wel stuk beter dan gamecube graphics.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:02 schreef BMH het volgende:
Iedereen verwachtte Gamecube graphics, en dan krijg je dit.
Haha grapjas... Ik heb black op de xbox en het ziet er echt bij lange na niet zo mooi uit als dit. Geef nou maar gewoon toe dat de graphics veel beter zijn dan dat je had verwacht. Het zou je sieren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:54 schreef piet_pelle het volgende:
Die plaatjes van Red Steele zien er zo op het eerste gezicht toch helemaal niet zo spectaculair uit, een Cube had dit zo gekund. Zo vind ik Black op de xbox op het eerste gezicht al wat indrukwekkender eruit zien voor zover ik er nu over kan oordelen.
Het enige wat de screens vertellen is dat de graphics van de revo 'genoeg' zullen zijn, maar meer ook niet.
Ik vind het er ook leuk uitzien, misschien zelfs erg leuk maar als ik enkele reacties op de vorige pagina lees dan kan ik me niet van de indruk onttrekken dat we wel weer erg overhyped doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha grapjas... Ik heb black op de xbox en het ziet er echt bij lange na niet zo mooi uit als dit. Geef nou maar gewoon toe dat de graphics veel beter zijn dan dat je had verwacht. Het zou je sieren.
Ziet er heel goed uit.quote:
Tjaaa nu kan Daggla hem ook eindelijk halenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:04 schreef Cheiron het volgende:
Nou, ik vind het toch mooie screens hoor. Ligting, de textures zijn scherp, veel detail. Het is even afwachten hoe het er irl uitziet, maar dit is toch alleszins hoopvol te noemen.
Fijn, next gen graphics met een next gen controller
Ik wou net zeggen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tjaaa nu kan Daggla hem ook eindelijk halen
Nee, want Halo 2 was al zo mooiquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ow die komt wel terug hoor, die vind het toch niet mooi
Ik zou um toch wel halen hoor, dat heb ik vaak genoeg gezegd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tjaaa nu kan Daggla hem ook eindelijk halen
Och, zonder screens had je toch ook je mening klaar?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou um toch wel halen hoor, dat heb ik vaak genoeg gezegd..
Maar oe, een foto van een magazine. IK BEN OM.
I BELIEVE!! 0MGZ!!!!1111111111eins!!!11
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Och, zonder screens had je toch ook je mening klaar?
quote:- Volledige FPS (geen arcade- of lightgunspel)
- Online mode en splitscreen multiplayer
- 1 tegen 1 zwaardgevechten (gebruik het zwaard ook om te blokken)
- Granaten gebruiken op de manier waarop jij de controller beweegt
- Trek de revmote naar achteren om te reloaden en duw m naar voren om objecten om te stoten en achter te schuilen
- Spaar tegenstanders en verdien rewards
- Gangsta-style schieten door de controller schuin te houden
- Launch game
- Ontwikkeld in nauwe samenwerking met nintendo zelf
Zo schiet ik ook altijdquote:
quote:The Controls:
The controls are really cool. By pushing the controller forward, you’ll knock stuff down and can use it for cover. By pulling it back you reload the gun. You aim by moving the controller. By looking at one spot continuously and moving using the analog stick, you stay focused on that target and kind of strafe-ish. You can lob grenades too in the game. It also says that the story is really good, and really focuses on using the controller a lot. Also, there will be headshots and stuff. Switching to sword will be instantaneous and you'll have to be quick about it.
Misc.
The whole game is based around the controller. To gain the allegiance of a Yakuza boss, you need to first defeat him in 1-1 sword play and spare his life. If you can’t, it’ll make life troubling for you when you face Tokai. Your missions will be given to you by your masters, and they will generally focus on you taking on a boss.
Also, Ubi says that the game is completely built around the controller. Hope this helps!
Ubi seems very excited about the controller. When they first saw it, they started thinking of ways and immediately started putting something together. When they got enough stuff together, they presented it to Iwata-san and Miyamoto-san, both of whom gave lots and lots of ideas for the game.
(There is mention of some online multi-player, but it's almost unreadable.)
quote:"Little things like the ability to rotate the gun in you hand may not sound like a big deal, but all these little things add up to create precisely what the team was hoping to achieve with Red Steel, immersion. We may only have played sample stages, but we really felt like we were living them, experiencing their events firsthand."
quote:
RE4 komt erg in de buurt.......... veel verschil zie ik niet... geen revolutionair verschil iigquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:56 schreef MMaRsu het volgende:
Lol een cube had dit echt niet gekund. Xbox met moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |