Da's een goede.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef DRD het volgende:
En in welke categorie valt deze? Nep of Replica?
[afbeelding]
Ook eBay, geen Thailand maar Verenigde Staten
Ik denk nep:quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef DRD het volgende:
En in welke categorie valt deze? Nep of Replica?
[afbeelding]
Ook eBay, geen Thailand maar Verenigde Staten
1) Is ie in het echt ook niet. Zwart namelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik denk nep:
1) schildje is niet blauw
2) staat geen tekst 'nederland' rechts onder op de voorkant
3) geen mesh (gaas) onder de mouwen
1) Schildje zelf (achtergrond) is wit i.p.v. blauwquote:Op woensdag 12 april 2006 12:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
1) Is ie in het echt ook niet. Zwart namelijk
2) Staat er wel
3) Logisch, de mouwen hangen op die foto
oranje is ook maar zo oranje hequote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel eens voor het uitshirt kan gaan. Die is erg mooi.
voor het WK zal ie echt niet veel goedkoper worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oranje is ook maar zo oranje he
Wil hem ook wel, maar dan mot ie eerst goedkoper worden
weet ik niet, zo her en der kan er best wel eens met de prijs gespeeld wordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
voor het WK zal ie echt niet veel goedkoper worden.
ja hier, maar dat komt vanwege de bedrukking, dat duurde lang...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die het shirt bij Aktiesport hebben besteld tijdens die aktie?
Ik heb nog steeds niks binnen
k, dat zal danquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:53 schreef DeTolk het volgende:
Woensdag krijgt Aktiesport nieuwe handel binnen, volgens filiaal hier zitten ze er dan bij.
wel een leuk prijsje 20 euroquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef DeRCT14 het volgende:
ah, die heb ik ook al zien hangen. Niet echt mooi vind ik, beetje goedkoop materiaal.
waar ? ook aktiesport ?quote:
oke dan, daar maar eens even kijken !quote:
Jippie, ik heb m gisteren binnengekregen!quote:Op maandag 10 april 2006 19:51 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Magoed, als ik het shirt binnen heb zal ik het wel eens vergelijken met het origineelMaar mijn gok is dat het origineel de meerprijs van 55 euro (en dan zonder opdruk en WK embleem, dus eigenlijk nog meer) voor mij niet waard is...
bovendien wordt het waarschijnlijk toch binnen de kortste keren door mijn vrienden verscheurd![]()
Wel besteld, en ook binnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef DeTolk het volgende:
Nog steeds niks binnen.
Heeft iemand van jullie em ook bij Aktiesport besteld en nog niet binnen gehad?
De kleuren verschillen toch juist heel erg?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Jippie, ik heb m gisteren binnengekregen!![]()
Heb m even vergeleken met de replica's hier in de winkel, en kan geen verschil ontdekken muv dat er geen 'Nederland' onderaan het shirt gestikt is. Voor die 15 euro is het beslist geen slechte deal vind ik.
Dus hier de 1e user in dit topic met Oranje shirt, dat er nog vele mogen volgen
[afbeelding]
[afbeelding]
PS sorry voor de brakke foto, nogal een zware nacht gister![]()
op 26-3 heb ik het uitshirt met bedrukking besteld bij Aktiesport, hij zou binnen 2 weken geleverd worden, nu duurt het al 4 weken.quote:Op maandag 24 april 2006 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op 29-3 heb ik het NL Thuisshirt en TrainingsJack besteld bij SubsideSports maar nog steeds niks ontvangen
Nu heb ik ze 1,5 week terug een mail gestuurd en gevraagd waarom het zo lang duurt, ik kreeg als antwoord: "Nike heeft de Shirts nog niet geleverd, we verwachten ze deze week binnen te krijgen".
En nu is het maandag en is er nog steeds niks gebeurt, kortom ik ben het zat en wil m'n order cancellen. Maar hoe? Ik zie nergens op de site hoe dat in z'n werk gaat.
Iemand een idee? Wat een rotwinkel
Ik had hem donderdag binnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef DeTolk het volgende:
Nog steeds niks binnen.
Heeft iemand van jullie em ook bij Aktiesport besteld en nog niet binnen gehad?
uit of thuis?quote:Op maandag 24 april 2006 18:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had hem donderdag binnen
Besteld bij Aktiesport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |