gedaanquote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef DeTolk het volgende:
fuck, jij was eerder,
Misschien kan je iets uit mijn OP overnemen?
Waarom daar bestellen als het in Nederland ook kan?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeker mooi.
Nog meer mensen het NL Thuisshirt bij Subside Sports besteld?
Oei! Deze is wel heel vet!!!! Waar kan ik deze kopen?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef jna het volgende:
Het is dan wel geen shirt maar ik vind hem wel vet:
[afbeelding]
Omdat ik em vorige week op bijna geen enkele site vond....alleen KNVB en Shop van de VI.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom daar bestellen als het in Nederland ook kan?
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=216172782113784487&cid=31&brc=&red=product_list.jsp?id=31,quote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef Fathom het volgende:
[..]
Oei! Deze is wel heel vet!!!! Waar kan ik deze kopen?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'm surrounded by Huntelaar fanboys
Is ie opeens roze ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 17:24 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij is in de was, gisteren in gesport. Zal ze dadelijk maken
wat bedoel je hiermee? Dat de shirts op E-bay replica's zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef popolon het volgende:
De replica's op Ebay zijn rond de $20/30
Ja echte Nike replica's dus.
Belachelijk, EUR65 voor een replica.
Er is een verschil tussen Replica en Replica. Nike replica's zijn officiële replica's van het wedstrijdshirt (waar ze tijdens de wedstrijd mee spelen) en wordt meestal benoemd als 'winkelshirt'. Je hebt ook nep, uit Thailand en die kosten maar 5 euro ofzo maar die zijn hartstikke nep. Helaas worden nepshirtjes vaak door 'het volk' replica's genoemd, vanwaar de verwarring. Vraag voor de zekerheid aan je vriend wat hij ervoor heeft betaald, als het > ~ 65 euro ligt kun je ervan uitgaan dat hij echt is, maar rond de ~ < 20 euro lijkt het me sterk dat je een echte hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:19 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee? Dat de shirts op E-bay replica's zijn(zijn er al replicas in omloop dan?). Een vriend van mij kon ook een shirt regelen voor 30 Euro p/s ..volgens hem zijn dit echte, maar waarschijnlijk dus ook replica's
Zie de uitleg van RTC, echter zijn dus de echte replica's op Ebay te vinden voor veel minder dan EUR60.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:19 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee? Dat de shirts op E-bay replica's zijn(zijn er al replicas in omloop dan?). Een vriend van mij kon ook een shirt regelen voor 30 Euro p/s ..volgens hem zijn dit echte, maar waarschijnlijk dus ook replica's
nouja, hij koopt het van iemand (hele partij van rond de 100 shirts) die het rechtstreeks uit de fabriek haalt (volgens zeggen)...dus zónder tussenpersonen ensoww... Hij koopt ze geloof ik voor 30 euro per stuk... maar hij ziet de shirtjes binnenkort en dan kan hij zelf dus kijken of ze écht of nep zijn. Volgens die gast (die ze rechtstreeks uit de fabriek haalt) zijn ze dus orgineel. Wantja, blijken ze nep te zijn dan koopt mijn vriend ze niet. En zijn ze, zoals die verkoper zegt, wél écht, dán koopt 'ie zequote:Op vrijdag 7 april 2006 19:28 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Replica en Replica. Nike replica's zijn officiële replica's van het wedstrijdshirt (waar ze tijdens de wedstrijd mee spelen) en wordt meestal benoemd als 'winkelshirt'. Je hebt ook nep, uit Thailand en die kosten maar 5 euro ofzo maar die zijn hartstikke nep. Helaas worden nepshirtjes vaak door 'het volk' replica's genoemd, vanwaar de verwarring. Vraag voor de zekerheid aan je vriend wat hij ervoor heeft betaald, als het > ~ 65 euro ligt kun je ervan uitgaan dat hij echt is, maar rond de ~ < 20 euro lijkt het me sterk dat je een echte hebt.
Weet je zeker dat ze niet uit Thailand komen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Zie de uitleg van RTC, echter zijn dus de echte replica's op Ebay te vinden voor veel minder dan EUR60.
Ik heb er zelf nu eentje voor $35.
wat maakt 't uit dat ze uit thailand komen? dan zijn ze nep bedoel jequote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet uit Thailand komen?
Je hebt van die lui die kopen een zooi nepshirts uit Thailand op, ($15 p.s.) en verkopen ze met dikke winstquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat maakt 't uit dat ze uit thailand komen? dan zijn ze nep bedoel jeDie van 'mij' komen ook ergens uit 't buitenland maar die ziet de 'koper' eerst...dus blijken ze nep te zijn, dan neemtie ze niet
Veel powersellers op Ebay verkopen de originele. Die hebben winkels op Ebay en kunnen geen gedonder gebruiken trouwens. Dus als ze adverteren dat 't originele zijn kun je daarvan uit gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:07 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Je hebt van die lui die kopen een zooi nepshirts uit Thailand op, ($15 p.s.) en verkopen ze met dikke winstDat bedoelde ik
Geef eens een aanzetje!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:59 schreef DeTolk het volgende:
Nog steeds geen Foto's van Users in shirt?
Ik doe hem morgen aan, het uitshirt.quote:Op zondag 9 april 2006 01:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb eentje! Een echte! Gratis!![]()
Ik ben blij!
Dude, dit is geen replica!!! Dit is NEP, een replica is een winkelshirt en geen goedkope zooi van Ebay!quote:Op zondag 9 april 2006 12:59 schreef Jaggunsu het volgende:
Ik heb een replica gekocht bij Ebay voor 14,99 euro, hij ziet er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
is uiteraard een neppert (er staat bv geen "Nederland" ingestikt aan de onderkant), maar voor de rest ziet het er wel vrij authentiek uit. Leek me wel een gokje waard voor het geld.
Wel degelijk een replica (= kopie van het origineel), alleen waarschijnlijk wat minder goed dan in de winkelquote:Op zondag 9 april 2006 13:28 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Dude, dit is geen replica!!! Dit is NEP, een replica is een winkelshirt en geen goedkope zooi van Ebay!
dude... ben je nou écht zo domquote:Op zondag 9 april 2006 13:28 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Dude, dit is geen replica!!! Dit is NEP, een replica is een winkelshirt en geen goedkope zooi van Ebay!
Nee, rustig, ik probeer nu te voorkomen dat er verwarring ontstaat: Replica = winkelshirt, van Nike, 100% echt, Rest: NEP. Replica is de gangbare term voor een officieel shirt, nep van het echte wedstrijdtenue maar wel officieel. Dit is een neppert, geen replica./quote:Op zondag 9 april 2006 14:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dude... ben je nou écht zo dom![]()
hij bedoelt met replica: 'een neppert' (replica = namaak)
denk ff na , en je kan 't ook opmaken uit zijn opmerking die onder 't plaatje staat
![]()
Nee een nep, replica is winkelshirt, anyway, ik zag die plaatjes wel en ook kan je dat zo aan de prijs zien, als ze 70 euro kosten in de winkel, en hij heeft er een voor 15, dan moet hij wel nep zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 13:39 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Wel degelijk een replica (= kopie van het origineel), alleen waarschijnlijk wat minder goed dan in de winkel![]()
en hoe weet jij dat het zooi is als het plaatje niet zichtbaar was?
Ok, als je "een replica" zo wilt definieren, mij best.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Nee een nep, replica is winkelshirt, anyway, ik zag die plaatjes wel en ook kan je dat zo aan de prijs zien, als ze 70 euro kosten in de winkel, en hij heeft er een voor 15, dan moet hij wel nep zijn.
Ah, ik begrijp wat je wil zeggen. Helaas is het zeer moeilijk te checken of het een origineel is, ga maar ff naar Thailand om te controleren. Maar het is idd waar dat het bij de bron pisgoedkoop is. Er zit echt fucking veel marge op idd.quote:Op maandag 10 april 2006 19:51 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Ok, als je "een replica" zo wilt definieren, mij best.
Maar dat met die prijs hoeft niet per-se zo te zijn hoor. Dit shirt heb ik rechtstreeks bij een handelaar in Thailand gekocht via ebay. Dit heb ik 2 jaar geleden ook met een Real Madrid longsleeve shirt gedaan (weliswaar bij een andere handelaar maartoch), kostte 20 euro en was wel degelijk een origineel.![]()
Vergeet niet dat de kostprijs van zo'n shirt 50 cent is ofzo, dus er zit nog wel wat marge op die 70 euro, zeker als je het rechtstreeks in Thailand kan kopen waar veel van die Nike en Adidas fabrieken staan.
Magoed, als ik het shirt binnen heb zal ik het wel eens vergelijken met het origineelMaar mijn gok is dat het origineel de meerprijs van 55 euro (en dan zonder opdruk en WK embleem, dus eigenlijk nog meer) voor mij niet waard is...
bovendien wordt het waarschijnlijk toch binnen de kortste keren door mijn vrienden verscheurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |