De foto in de openingspost vond ik gewoon mooi en leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:07 schreef marian08 het volgende:
aan SHANE en NEMBRIONIC
hoe is het mogelijk dat mijn foto hier is geplaatst!!
ben al vereerd met het feit dat je weet waar het vandaag komt !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De foto in de openingspost vond ik gewoon mooi en leuk.
Fotoklik is van jou toch? Daar heb ik 'm vandaan. Sterker nog, ik link de foto direct.
Ik wil de openingspost wel aanpassen en je naam erbij zetten ofso.
Ik ben zelf fotograaf en wat ik altijd doe is een watermerk op de foto zetten. Dan krijg je tenminste altijd je credits.
Maar dat waren geen gloednieuwe nummers ... een paar onbekende albumtracks. Wel een erg goede verzamelaar. Vooral die digi-pack editie (O+). DVD is wat minderquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weinig nieuwe nummers gespeeld dus op Java eiland.
Op de dubbel-cd Zullen We Dansen staat nog wel een aantal nummers dat ik nog niet kenden. Wel zo leuk!
ben gaan lopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt, dat is al heel wat.. geen last gehad van parkeerdrukte en moeilijke bereikbaarheid?
De boot was perfect vanaf centraal.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt, dat is al heel wat.. geen last gehad van parkeerdrukte en moeilijke bereikbaarheid?
Dat is een geweldig nummerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Mooi' kende ik nog niet... lekker nummertje zeg!
Yo.. '81 hier man! Beste bouwjaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
I am a product of the 80's man!!
De verzamelaar is geinig. DVD is bar en bar triest en daardoor moet je 'm hebben. Ze hebben nooit een fatsoenlijke clip gemaakt, maar toch staan er 9 muziekvideo's en 1 liveregistratie op
Wellicht. Ligt eraan wanneer het is en waarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben van eind '80. Pak ik je net. Kom je naar AKQ meet?
Hehe ja daar ben ik ook achter. Ben al sterk aan het minderen de laatste paar dagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Koffie is slecht voor je (puntentotaal) !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |