Openbaar Ministerie <> Verdonkquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Zemi77 het volgende:
Volgende bom onder Verdonk: Vollenhoven zegt Openbaar ministerie frustreert onderzoek naar schipholbrand.
Ook waren een aantal mensen onvindbaar => het echte beleid van Verdonk. Alles in de illegaliteit en over tien jaar mag men de rotzooi opruimen. Of dacht je dat die illegalen nette kantoorbaantjes gaan krijgen en dat hu kinderen vast niet in een kansarme omgeving terecht komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:29 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Openbaar Ministerie <> Verdonk
Bovendien was het verwijt dat Verdonk die mensen te snel zou hebben uitgezet. Een beter bewijs van daadkrachtig optreden lijkt mij haast niet mogelijk.
Lijkt me dat personen die op Schiphol in de cel zitten, nog niet uitgezet zijn, maar het kan aan mij liggen....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:29 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Openbaar Ministerie <> Verdonk
Bovendien was het verwijt dat Verdonk die mensen te snel zou hebben uitgezet. Een beter bewijs van daadkrachtig optreden lijkt mij haast niet mogelijk.
Ach ja, kenmerkend voor onze cultuur is de vrijheid om onze cultuur te verwerpen. Een stelling die cultuurrelativisten maar al te graag verdedigen. Met dezelfde redenering kunnen democratisch gekozen regeringen op democratische wijze de democratie afschaffen en een dictatuur beginnen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Een belangrijk onderdeel van onze cultuur is juist die vrijheid. Jij verloochend je eigen cultuur door deze vrijheid zo teniet te willen doen.
Volgens mij wil links niet aan een actief opsporingsbeleid voor illegalen. Ze stribbelden ook al tegen toen het CDA illegaliteit strafbaar wilde stellen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:32 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Of dacht je dat die illegalen nette kantoorbaantjes gaan krijgen en dat hu kinderen vast niet in een kansarme omgeving terecht komen
Trek het maar weer in het onzinnigequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ach ja, kenmerkend voor onze cultuur is de vrijheid om onze cultuur te verwerpen. Een stelling die cultuurrelativisten maar al te graag verdedigen. Met dezelfde redenering kunnen democratisch gekozen regeringen op democratische wijze de democratie afschaffen en een dictatuur beginnen...![]()
Oh, je hebt gelijk. Ik dacht dat het er meer waren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Niet gestemd 41,8%
PvdA 23,4%
Lokale onafhank. gr. 18,6%
CDA 16,9%
VVD 13,8%
CU/SGP 6,5%
GL 5,9%
SP 5,7%
Leefbaarpartijen 3,0%
D66 2,6%
Lokale progr. gr. 2,6%
FNP 0,4%
LPF 0,3%
Lokale prot.-chr. gr. 0,2%
NCPN 0,1%
NVU 0,0%
Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Eerst de kinderen van de 250.000 illegalen en de volgende halte is dat de ouders ook een paspoort moeten krijgen omdat het zo zielig is dat de kinderen wel mogen blijven en dat de ouders het land uit moeten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:40 schreef Zemi77 het volgende:
Nope links wil dat kinderen van illegalen die hier geboren worden en al een tijdje rondzwerven een nederlands paspoort krijgen.
Die 7% van Elsevier is ook niet representatief voor allen die men allochtoon noemt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Floripas het volgende:
Oh, je hebt gelijk. Ik dacht dat het er meer waren.
Als je het omslaat trouwens denk ik dat je nog steeds uitkomt op meer autochtonen die GroenLinks stemmen: er zijn gemeentes, waar voornamelijk autochtonen wonen, waar GroenLinks niet meedeed. Dat moet je verdisconteren.
Tsja, je kan ze ook gewoon illegaal door de straten laten zwerven, zonder enig toekomstperspectief, zoals rechts nu doet...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:45 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Eerst de kinderen van de 250.000 illegalen en de volgende halte is dat de ouders ook een paspoort moeten krijgen omdat het zo zielig is dat de kinderen wel mogen blijven en dat de ouders het land uit moeten.
Resultaat: (250.000 * 0.96)/70.000 = 3,6 zetels voor links erbij...
Volgens mij heeft men nooit anders gedaan. Zowel linkse als centrum-rechtse kabinetten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Tsja, je kan ze ook gewoon illegaal door de straten laten zwerven, zonder enig toekomstperspectief, zoals rechts nu doet...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:45 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Eerst de kinderen van de 250.000 illegalen en de volgende halte is dat de ouders ook een paspoort moeten krijgen omdat het zo zielig is dat de kinderen wel mogen blijven en dat de ouders het land uit moeten.
Resultaat: (250.000 * 0.96)/70.000 = 3,6 zetels voor links erbij...
Mijn god... je hebt gelijk... dit alles is één groot links complot om meer stemmers het land binnen te halen. Misschien moeten we in Wassenaar maar een vruchtbaarheidskliniek starten om het zo proberen in evenwicht te fokken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:45 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Resultaat: (250.000 * 0.96)/70.000 = 3,6 permanente zetels voor links erbij... :
Dat is inderdaad de volgende halte. 80% van de 250.000 illegalen halen hun partner weer uit hun thuisland, krijgen buitensporig veel kinderen die weer massaal partners uit het buitenland moegen halen van links. Zo is die groep van 250.000 binnen een paar generaties uitgegroeid tot een groep van 2 á 3 miljoen. Je snapt werkelijk niet waarop de SP zich nog zo druk maakt om 50.000 Polen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:49 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
En daarna halen we hun familie hierna toe,
Laten we nou nooit een links kabinet gehad hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:49 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Volgens mij heeft men nooit anders gedaan. Zowel linkse als centrum-rechtse kabinetten.
Een echte oplossing is die mensen oppakken en terugsturen naar hun eigen land.
PvdA-CDA kabinetten genoeg gehad. Een rechts kabinet hebben we helaas nog nooit gehad. Dat is ook praktisch onmogelijk aangezien we jarenlang maar één rechtse partij hebben gehad, namelijk de VVD.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Laten we nou nooit een links kabinet gehad hebben
Mocht Verdonk lijsttrekker worden zie ik die twee helemaal niet meer (terug)komen in de Kamer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef Tikorev het volgende:
Maar wie weet ooit eens met Wilders en Pastors...![]()
Het verschil is dat ik een positieve bijdrage probeer te leveren aan mijn land. Die mensen laten hun eigen land in de steek en kiezen enkel voor eigen geluk...egoïsme is kenmerkend aan de economische vluchtelingquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat is het opbrengen van een beetje respect voor de medemens die in niets van jou verschilt, behalve de plek waar ze ter wereld zijn gekomen.
Ik wel, maar inderdaad waarschijnlijk wel minder dan wanneer Rutte lijsttrekker wordt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mocht Verdonk lijsttrekker worden zie ik die twee helemaal niet meer (terug)komen in de Kamer.
CDA linksquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef Tikorev het volgende:
[..]
PvdA-CDA kabinetten genoeg gehad. Een rechts kabinet hebben we helaas nog nooit gehad. Dat is ook praktisch onmogelijk aangezien we jarenlang maar één rechtse partij hebben gehad, namelijk de VVD.
Jij definieert CDA en LPF als links?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef Tikorev het volgende:
[..]
PvdA-CDA kabinetten genoeg gehad. Een rechts kabinet hebben we helaas nog nooit gehad. Dat is ook praktisch onmogelijk aangezien we jarenlang maar één rechtse partij hebben gehad, namelijk de VVD.
In de jaren 80 zeker...nu is het meer een centrum partij....rechts kan ik ze toch echt niet noemen...quote:
Een positieve bijdrage? Intollerantie, achterstellen van medeburgers, etc noem jij een positieve bijdrage leveren aan dit land??quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik een positieve bijdrage probeer te leveren aan mijn land. Die mensen laten hun eigen land in de steek en kiezen enkel voor eigen geluk...egoïsme is kenmerkend aan de economische vluchteling![]()
Als je vanuit Twello uitkijkt ligt Nederland inderdaad best wel westelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef Tikorev het volgende:
[..]
In de jaren 80 zeker...nu is het meer een centrum partij....rechts kan ik ze toch echt niet noemen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |