Bij mij werkt het met quicktime.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
doet niks.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef dollyking het volgende:
siliconen opvulling, echtwaar gestoord
Misschien was hij fan van Lolo Ferrari?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit heeft die kerel dus expres zo laten maken? Waarom zou iemand dat doen?
my first thougts jezus wat een ....quote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
is hij daar gestoken door een wespennest ofzo
Die kon tenminste nog seks hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:40 schreef xman het volgende:
[..]
Misschien was hij fan van Lolo Ferrari?
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef robnettie het volgende:
[..]
my first thougts jezus wat een ....
Saline injectionsquote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef Elegy het volgende:
Ik wíst hoe dit heette, maar ik kan niet op de naam komen. Tenminste, ik neem aan dat dit gaat over mannen die hun balzak of penis reusachtig groot hebben gemaakt dmv water/zout injecties?
Het komt ook wel als ziekte voor, dan heet het elephantasis.
Dat zocht ik! Dankjewelquote:
LEZENquote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef patrickt37 het volgende:
Dit kan 2 oorzaken hebben. Ten eerste kan het een ziekte zijn, olifantenhuid. Of dit verschijnsel kan je krijgen met een liesbreuk.
Misschien een derde oorzaak, en dat is dat hij het zo heeft laten maken.
bij mij doet het filmpje het gewoon en het geluid ook. maar niet best als je dat hebt. hij is er ook nog gewoon trots op.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef xman het volgende:
Het is gigantisch..ach bekijk het maar zelf:
http://worldofwonder.net/movies/cockofages.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |