Huisarts -> podoloog(/chirurg -> weekje vrij + Nintendo DS lite) = FUNquote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Roi het volgende:
Kut kut ik heb er ook last van en het wil maar niet weg gaan (doe een paar weken soda badje nu). Ik heb een paar keer gehad dat het eruit zag alsof het echt weg zou gaan maar het kwam terug
Als je de pijn eventjes niet meerekent is het harstikke leuk jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Huisarts -> podoloog(/chirurg -> weekje vrij + Nintendo DS lite) = FUN
Welke pijn? Van de spuit? Misschien ligt het aan mij, maar zo'n kleine intramusculaire naald deed mij geen pijn. Het enige wat ik vervelend vond was het gevoel. Je voelt alles wat de chirurg doet, dus schrapen, knippen, snijden.. Natuurlijk wel zonder pijn, maar het blijft vervelend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Als je de pijn eventjes niet meerekent is het harstikke leuk ja
Ik heb het ook meegemaakt. Bij mij hebben ze dus lekker een groot stuk van mijn nagel aan de zijkant weggeknipt, waardoor ik een week heb liggen creperen zo ongeveerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke pijn? Van de spuit? Misschien ligt het aan mij, maar zo'n kleine intramusculaire naald deed mij geen pijn. Het enige wat ik vervelend vond was het gevoel. Je voelt alles wat de chirurg doet, dus schrapen, knippen, snijden.. Natuurlijk wel zonder pijn, maar het blijft vervelend.
Ik heb 4 dagen lang +- 2 dd 2 paracetamolletjes genomen... Helemaal geen pijn gevoeltquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:58 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Ik heb het ook meegemaakt. Bij mij hebben ze dus lekker een groot stuk van mijn nagel aan de zijkant weggeknipt, waardoor ik een week heb liggen creperen zo ongeveer
Fijn dat dat bij jou wel werkte danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen lang +- 2 dd 2 paracetamolletjes genomen... Helemaal geen pijn gevoeltd
Goeie modderfokking kick, bravo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Dinosaur_PopX het volgende:
Heejj
Ik ben vandaag bij de dokter geweest en ik moet geopereerd worden aan mijn dikke teen.
Hij is echt super hard ontstoken! En ik heb wel wat schrik.
heb je toevallig verdoving in je vingers?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef BobdG het volgende:
Verdoving doet even pijn, daarna voel je alleen dat er iets beweegt, en dan valt het allemaal wel mee. DAgen erna even rustig aan doen emt je teen.
Daar heb ik nu ook last van...een stuk nagel dat gewoon verticaal groeit. Geen idee wat ik kan doen behalve een paar keer per week lopen klooien en omhoog proberen te wippen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef AxeldeM. het volgende:
probleem bij mij was deze keer dat het de vorige keer niet goed gebeurd was. Dus er groeide een apart stuk nagel langs mijn gewone nagel. En het probleem was dat dat stuk nagel gekanteld was en dus verticaal stond. En die sneed dus recht in mijn teen. Ik kon er dus zelf helemaal niets aan doen.
Ik draag gewoon normale schoenen die niet te smal zijn enzo en ik heb gewoon geluisterd naar tips van de podo. En voer de tips ook uit. En op een of andere manier komt het bij mij vaak voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |