pfff jij bent niet eens de moeite waard om ruzie mee te makenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
Maar.. ik heb geen ruzie..
Iemand die zich aanbiedt?
Nerd!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
Smoel houden mafkees!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:44 schreef remlof het volgende:
[..]
pfff jij bent niet eens de moeite waard om ruzie mee te maken
Je bent lelijk, pisvlek!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
Wat kijk je nou?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:44 schreef remlof het volgende:
[..]
pfff jij bent niet eens de moeite waard om ruzie mee te maken
Ha! Jezus, wat ben jij triest. Dat jij nou zo geil wordt van een fipo, is mijn probleem niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik de FiPo had!
Hork
Wat is er in hemels naam grappig aan datquote:Op donderdag 6 april 2006 09:47 schreef RedFever007 het volgende:
GODVERDOMME TS STERF!!!!!!1111!11!! EINS !!1!!!111
Talpa
Heerlijk topic![]()
Vertel dan meteen effe waar het 'copter' deel voor staat.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is er in hemels naam grappig aan dat:D:D:D!!!!1111 EINS ZWEI !!!1111ROFLCOPTER gebeuren?
Kan iemand dat mij even uitleggen?
"is die kakteef van jou?"quote:Op donderdag 6 april 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat kijk je nou?
Blijf nou liggen... *Zinloos geweld reclame nadoet
Nee een auto met vleugels dàt is geil!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:47 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ha! Jezus, wat ben jij triest. Dat jij nou zo geil wordt van een fipo, is mijn probleem niet.
Pauper.
Nee GVD flikker op kansloze teringpauperquote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is er in hemels naam grappig aan dat:D:D:D!!!!1111 EINS ZWEI !!!1111ROFLCOPTER gebeuren?
Kan iemand dat mij even uitleggen?
En wat voor merk fiets heb jij? He? Nou?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee een auto met vleugels dàt is geil!
Pauper, is ook zo'n woord
Dat zegt maikuuul toch altijd? Of was dat de lolleromg...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Vertel dan meteen effe waar het 'copter' deel voor staat.
Ik heb een hele mooie fiets waar ik het merk niet van weet en een nog mooiere autoquote:Op donderdag 6 april 2006 09:50 schreef Cosworth het volgende:
[..]
En wat voor merk fiets heb jij? He? Nou?
Het woord ‘pauper’ wordt alleen verafschuwd door mensen die zich aangesproken voelen.
Whaahah1!!!1! ROFLLoLLerquote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Vertel dan meteen effe waar het 'copter' deel voor staat.
Wat wou je nou? Hè nou? *Marrokaan nadoet* Wat is jou probleem jonge? Wat kijk je?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat zegt maikuuul toch altijd? Of was dat de lolleromg...
Vuile klootzak gebruik de search gewoon... Ben je dom ofzo...
@ condor moet je vechten? Vuile flikker!
Ik ga zo ook weer verderquote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Waar blijven de moderators nu eigenlijk? Liggen zeker nog in hun nest te rukken![]()
Hoe je bek vieze vuile gore NSBerquote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Waar blijven de moderators nu eigenlijk? Liggen zeker nog in hun nest te rukken![]()
Anders krijg je ff een schimmelinfectie!! Inlikker!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe je bek vieze vuile gore NSBer![]()
Ja, noem op! Merken willen we! Of heb je stiekem een Halfords-brik en een Smart ForFour?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie fiets waar ik het merk niet van weet en een nog mooiere auto
Josti
Op de foto's uit S&G...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Een Skoda mênquote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ja, noem op! Merken willen we! Of heb je stiekem een Halfords-brik en een Smart ForFour?
Plebejer.
Hallo, dat is veel te positiefquote:Op donderdag 6 april 2006 09:57 schreef Cosworth het volgende:
Skoda...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude, je maakt mijn dag goed!![]()
Skoda zegt 'ie...![]()
Srry ik liet me even meeslepen door het topicquote:Op donderdag 6 april 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had het van iedereen verwacht, maar jij?!
Als je nou ook nog even een topic maakt om het goed te makenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
tyfusmongolen
bepaal JIJ dat?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:42 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dit topic is bedoeld voor het maken van ruzie, het uitvechten van vete's en het aanvallen van FOK!kers die je niet mag![]()
Het is de bedoeling dat zo de andere topics schoongehouden worden. Alléén hier mag je ALLES tegen elkaar zeggen wat je dwarszit, elkaar verrot schelden voor mijn part (mocht je daar behoefte toe voelen), en tegen die mensen doe je in andere topics dan normaal. Dus géén dubbelzinnige opmerkingen meer jegens elkaar in andere threads, hou je daar gewoon aan het onderwerp![]()
Leef je uit![]()
Ik wou eigenlijk een serieus ruzietopic straten, om échte vete's uit te vechtenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je nou ook nog even een topic maakt om het goed te maken
SHE. Altijd lachen met dat wijfquote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Kan iemand SHE transporteren naar dit topic?
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:08 schreef Backhander het volgende:
Het grote maak-het-hier-goed Topic!
Geen dank.
Ow sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een serieus ruzietopic straten, om échte vete's uit te vechten![]()
Make love, not warquote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Backhander het volgende:
[..]
Omdat iemand ooit zij van: 'Make love, No hate' ofzo iets.
Nu de x, nu de xquote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef -Marc- het volgende:
maaghoer
maaghond
maangezicht
maan-rovers
maf
mafkaas
mafkees
mafketel
mafklapper
mafkikker
makaak
makak
makako
makreel
malerd
malloot
maltdrinker
mameluk
mamaslieverdje
mama'skindje
mamasexer
mannelijke-nudist
manusje van alles
manverzachter
manwijf
marginaal
marinoschaap
maskerade-inca
maskeradevrijbuiter
masturbarie
mastrubeer
matennaaier
mau-mauer
maximilia
mayomuil
Ik ben ook voor een goed maak topic, aangezien ik c0nd0r en ik nog wat goed te maken hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow sorry
Maar misschien een nieuwe poging met een "Het spijt me" topiczodat het uitgepraat kan worden
Rot dan op met je kutkopquote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef RedFever007 het volgende:
Maar weer even OT
Jezus TS wat een KUTTOPICx100
![]()
Mjah... die vat ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van bananen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen kunnen afvallen, maar van zo'n klotehoofd als dat van jou kom je never meer afquote:Op donderdag 6 april 2006 10:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mjah... die vat ik niet.
Ik doe toch ook niet moeilijk omdat jij dik bent? Jammer hoor![]()
Oei... gevoelig puntjequote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Mensen kunnen afvallen, maar van zo'n klotehoofd als dat van jou kom je never meer afOf je moet naar dr. Shoemacher
![]()
Kom dit topic niet verzieken, kleurlingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Oei... gevoelig puntje
Zet jezelf niet zo te kakken hee... tering...![]()
Ik hou nog wel van je hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Mensen kunnen afvallen, maar van zo'n klotehoofd als dat van jou kom je never meer afOf je moet naar dr. Shoemacher
![]()
Kleurling?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Kom dit topic niet verzieken, kleurling
Ghehehehe, looserrrrrquote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kleurling?
Het is toch een ruzie maak topic of niet dan... Dikkie Dik?
Tonnetje rondquote:
Owww.... Zit dat zo!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dude
Een ruziemaaktopic voor ruzies die AL BESTONDEN, ja. Maar goed, als jij persé een nieuwe wilt, goed joh![]()
Wie weet is hij ook dik. Maar dat ie zo'n tyfushoofd als dat van jou heeft, kan ik me niet voorstellenquote:
Maar goed... volgens jou ben ik een neger?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dude
Een ruziemaaktopic voor ruzies die AL BESTONDEN, ja. Maar goed, als jij persé een nieuwe wilt, goed joh![]()
Ach dat tyfushoofd van me blijkt toch redelijk in de smaak te vallen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wie weet is hij ook dik. Maar dat ie zo'n tyfushoofd als dat van jou heeft, kan ik me niet voorstellen![]()
Een kleurling is niet per defenitie een negerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar goed... volgens jou ben ik een neger?
Hier heb je een glaasje limonade en een pallet koekjes... leg eens uit
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Zullen we gezellig samen dik zijn, Reza-impreza?![]()
![]()
Nee das waar. Al slaat je bananen opmerking dan nergens meer op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:27 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Een kleurling is niet per defenitie een neger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |