SHE. Altijd lachen met dat wijfquote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Kan iemand SHE transporteren naar dit topic?
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:08 schreef Backhander het volgende:
Het grote maak-het-hier-goed Topic!
Geen dank.
Ow sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een serieus ruzietopic straten, om échte vete's uit te vechten![]()
Make love, not warquote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Backhander het volgende:
[..]
Omdat iemand ooit zij van: 'Make love, No hate' ofzo iets.
Nu de x, nu de xquote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef -Marc- het volgende:
maaghoer
maaghond
maangezicht
maan-rovers
maf
mafkaas
mafkees
mafketel
mafklapper
mafkikker
makaak
makak
makako
makreel
malerd
malloot
maltdrinker
mameluk
mamaslieverdje
mama'skindje
mamasexer
mannelijke-nudist
manusje van alles
manverzachter
manwijf
marginaal
marinoschaap
maskerade-inca
maskeradevrijbuiter
masturbarie
mastrubeer
matennaaier
mau-mauer
maximilia
mayomuil
Ik ben ook voor een goed maak topic, aangezien ik c0nd0r en ik nog wat goed te maken hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow sorry
Maar misschien een nieuwe poging met een "Het spijt me" topiczodat het uitgepraat kan worden
Rot dan op met je kutkopquote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef RedFever007 het volgende:
Maar weer even OT
Jezus TS wat een KUTTOPICx100
![]()
Mjah... die vat ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van bananen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen kunnen afvallen, maar van zo'n klotehoofd als dat van jou kom je never meer afquote:Op donderdag 6 april 2006 10:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mjah... die vat ik niet.
Ik doe toch ook niet moeilijk omdat jij dik bent? Jammer hoor![]()
Oei... gevoelig puntjequote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Mensen kunnen afvallen, maar van zo'n klotehoofd als dat van jou kom je never meer afOf je moet naar dr. Shoemacher
![]()
Kom dit topic niet verzieken, kleurlingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Oei... gevoelig puntje
Zet jezelf niet zo te kakken hee... tering...![]()
Ik hou nog wel van je hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Mensen kunnen afvallen, maar van zo'n klotehoofd als dat van jou kom je never meer afOf je moet naar dr. Shoemacher
![]()
Kleurling?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Kom dit topic niet verzieken, kleurling
Ghehehehe, looserrrrrquote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kleurling?
Het is toch een ruzie maak topic of niet dan... Dikkie Dik?
Tonnetje rondquote:
Owww.... Zit dat zo!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dude
Een ruziemaaktopic voor ruzies die AL BESTONDEN, ja. Maar goed, als jij persé een nieuwe wilt, goed joh![]()
Wie weet is hij ook dik. Maar dat ie zo'n tyfushoofd als dat van jou heeft, kan ik me niet voorstellenquote:
Maar goed... volgens jou ben ik een neger?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dude
Een ruziemaaktopic voor ruzies die AL BESTONDEN, ja. Maar goed, als jij persé een nieuwe wilt, goed joh![]()
Ach dat tyfushoofd van me blijkt toch redelijk in de smaak te vallen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wie weet is hij ook dik. Maar dat ie zo'n tyfushoofd als dat van jou heeft, kan ik me niet voorstellen![]()
Een kleurling is niet per defenitie een negerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar goed... volgens jou ben ik een neger?
Hier heb je een glaasje limonade en een pallet koekjes... leg eens uit
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Zullen we gezellig samen dik zijn, Reza-impreza?![]()
![]()
Nee das waar. Al slaat je bananen opmerking dan nergens meer op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:27 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Een kleurling is niet per defenitie een neger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |