Hmm... nu snap ik waarom je Red Rooster zo snel op was!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
Red Rooster![]()
Ik verheug me nu al op vanavond voor het slapen gaan en morgen.
Morgen heb ik een tennis toernooi, dat betekent, voor Tennis eerst douchen thuis en na tennis als ik terug kom ook douchen thuis
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... nu snap ik waarom je Red Rooster zo snel op was!
En dat vind ik dus gek, aangezien je Semivuoi wel lekker vindt! En die lijkt daar qua geur toch behoorlijk op!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:11 schreef Vava het volgende:
Figs & Leaves vind ik nu weer helemaal niet lekker
Ik vind Semivuoi veel frisser dan Figs & Leaves, denk dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat vind ik dus gek, aangezien je Semivuoi wel lekker vindt! En die lijkt daar qua geur toch behoorlijk op!
Dan moet je maar snel gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef Elefes het volgende:
Figs & Leaves lijkt me ook wel lekkerOoohw ik krijg al weer een veel te lange verlanglijst voor de volgende keer dat ik naar de Lush ga..
quote:
Met een bon kan je beter veel in een keer kopen iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Elefes het volgende:
[..]En over een tijdje is het ook nog moederdag.. En bij de Lush zijn het natuurlijk hele leuke cadeautjes
Maar ik heb nu dus een kortingsbon, dus het is dan beter om heel veel in één keer te kopen
Mooi dat het is aankomen? Ik vond alleen de MoM zo zielig, vandaar dat ik nog 2 kleine proefjes erbij hebt gedaan. Weet geeneens of je het lekker zou vinden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vandaag van Shirley een proefje van MoM gekregenGa er morgen eens mee aan de klieder! Iemand advies hoe ik dat spul moet gebruiken? Hoe lang moet ik 't laten zitten enzo
.
Heerlijk! Daarom heb ik ook 3,5 Xmas Massagebars liggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mooi dat het is aankomen? Ik vond alleen de MoM zo zielig, vandaar dat ik nog 2 kleine proefjes erbij hebt gedaan. Weet geeneens of je het lekker zou vinden.
Whehe...ik vind hem stinken. Die andere is zo'n bodybutter. Kun je lekker scrubben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heerlijk! Daarom heb ik ook 3,5 Xmas Massagebars liggen![]()
![]()
Andere proefje ken ik niet.
Ik F5 ook precies op tijd zegquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
OhDie ken ik geen van drie.. Sorry!
Misschien kan Vava raad geven?
Nee die is groen met lettersquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog een grote, paarse bruisbal... Ook van de Kerst-editie... Geen idee wat het is alleen. Hopelijk niet die Letters
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |