ik zou er een paar doen, max 5 of zo en alleen keuze award, geen award die al vergeven zijn dusquote:Op zondag 9 april 2006 22:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]Dat is wel heel erg
Even een vraagje: Is er interesse voor een awardsceremonie een deze weken of laten jullie het liever voorbij gaan?
kheb een 17 jarige uitmuntende vleugel met goed passenquote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat hij voorlopig mag blijven, moet toch wel 1 LT trainee aanhouden op Hauri na natuurlijk
wat heeft die gekostquote:Op zondag 9 april 2006 22:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kheb een 17 jarige uitmuntende vleugel met goed passen
Dat is mijn LT
Heeft me 475k gekost, als goed/goed gekochtquote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef komrad het volgende:
[..]
wat heeft die gekost
en is die U20 material?
dat is wel een koopje zeg, 475k voor zo'n spelerquote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heeft me 475k gekost, als goed/goed gekocht
Steeg onmiddelijk naar uitstekend, het was een gok, en wat een gok
Tjah, tis een Nederlander, ik denk dat er teveel concurrentie is in NL om te proberen, kzal direct eens bekijken
quote:1. Krayn's eleven 14 58 - 5 (+53) 42
2. The Boogiez 14 60 - 10 (+50) 33
3. De Stofkappen 14 43 - 16 (+27) 30
Tuurlijk! Gewoon de huidige awards, alhoewel de beste jeugdspeler en beste oudere speler en etc. mogen dan weer wel weg. Liever gewoon managerawards zeg maar..quote:Op zondag 9 april 2006 22:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]Dat is wel heel erg
Even een vraagje: Is er interesse voor een awardsceremonie een deze weken of laten jullie het liever voorbij gaan?
Tjah, als het goed is zou die in week 3 of 4 moeten stijgen naar briljant vleugel, tegen dan heeft die waarschijnlijk matig of redelijk conditie erbij gekregen. Misschien dat ik em dan wel list voor een hoog bedrag, is wel leuk om er dan al veel voor te krijgenquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
Sow... dan heb je in 1 seizoen al 1 mil winst.
Maar mag ik vragen waarom je hem langetermijn houdt? Mijns inziens kan je dat soort spelers beter verkopen aan het begin van het seizoen. Stel dat hij in week 1-4 stijgt naar briljant, dan zou ik hem listen voor 3 miljoen... je hebt best kans dat een gek dat betaald (of misschien zelfs meer) en dan heb je 2.5 miljoen winst in 1 seizoen, dat haal je er nooit meer uit, want een speler zal simpelweg niet echt meer dan 4 a 5 mil waard worden. Dus op de lange termijn haal je er juist veel minder winst uit.
Held.quote:09-04-2006 Werd topscorer van VI.622 (Nederland) in seizoen 17 met 17 goals.
19-03-2006 Scoorde een hattrick in een wedstrijd!
18-12-2005 Werd topscorer van VI.622 (Nederland) in seizoen 16 met 17 goals.
16-01-2005 Werd topscorer van VII.714 (Nederland) in seizoen 13 met 26 goals.
27-09-2004 Werd topscorer van VIII.614 (Nederland) in seizoen 12 met 29 goals.
06-06-2004 Werd topscorer van VIII.614 (Nederland) in seizoen 11 met 14 goals.
Pekelquote:
Netjes hoor!quote:
Stats van de vijand:quote:Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
En een erg lange 1e helft!quote:Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (heel laag)
Linkerverdediging: waardeloos (laag)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: rampzalig (zeer hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
IK heb hem met 5-1 weggespeeld, ben tweede geworden en ben dus gepromoveerdquote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je het niet gaat redden, heb je de laatste wedstrijd gemotst of niet? Zijn middenveld is behoorlijk wat sterker en ook zijn aanval is goed te noemen. Counteren is een optie, maar ik ben bang dat je verdediging het niet houdt. Je kan proberen je 2 inner mids op verdedigen te zetten, zodat ze nog enigszins bijdragen. Normaal gesproken preferert je tegenstander en goeie rechteraanval, maar vorige week heeft hij het over alle linies verdeeld. Ik zou gokken dat hij weer die goeie rechteraanval pakt en zorgen dat je linkerdefratings het beste zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 08:48 schreef Flappekz het volgende:
@Maniack:
Ik wil je ff bedanken voor de tactische tips die je me hebt gegeven:
[..]
IK heb hem met 5-1 weggespeeld, ben tweede geworden en ben dus gepromoveerdMijn centrale verdediging was voor het eerst uitmuntend, en had 71 hatstats voor mn verdediging, ook een record
![]()
Het counteren had ik zelf bedachtquote:Op maandag 10 april 2006 08:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]Tactisch hoogstandje van mijn kant weer
Graag gedaan.. ik hoop volgend seizoen zelf ook tactisch weer de beste te zijn en kampioen te worden
Nee, die gaat niet meequote:Op maandag 10 april 2006 08:50 schreef MacMauser het volgende:
Weet iemand hoe t zit met rode kaarten? Mijn stermiddenvelder heeft dus rood gekregen en nou vraag ik me af of hij die schorsing meeneemt naar de bekerwedstrijd/eerste competitiewedstrijd..
vanaf IIX? Grappig, creatief met Romeins-schrift ipv kurk.quote:Op maandag 10 april 2006 08:59 schreef MacMauser het volgende:
Voor lagere divisies (vanaf IIX) is het volgens mij niet uit te vogelen in welke divisie je zit, terwijl ik toch wel erg nieuwsgieirg ben...
quote:Op maandag 10 april 2006 09:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vanaf IIX? Grappig, creatief met Romeins-schrift ipv kurk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |