ik zou het mezelf niet vergeven als ik toch 1e wordt en de PD zou verliezen door een slechte TS, blijf hoop houdenquote:Op zondag 9 april 2006 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Ik zie jouw nr 1 het niet meer uit handen geven. Je kan nog mooi 2e worden
Ja, dat zit er wel dik in inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef Wackyduck het volgende:
Ik begon nog wel redelijk, maar dan 2 tegengoals in 2 minuten. De tegenstander zal nu wel kampioen worden of er moeten rare dingen gebeuren. Zeker nu de organisatie ernstig terugloopt.
Vandaag kwamen er 12600 toeschouwers naar FC Hoogies Arena, waar het een lekker voetbalweertje wasquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef foetre het volgende:
Vandaag kwamen er 12050 toeschouwers naar Foekje Arena
![]()
eindelijk uitverkocht!!!!!!!!!
Kaartverkoop 80 375
en PSV trad in de voetsporen van Vintage fcquote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft kampioenswedstrijd tegen nr.2Holloway Wanderers treedt vandaag in de voetsporen van PSV
Feli VKquote:
| 1 2 3 | 2. Helmunt 14 66 - 7 (+59) 36 3. Fc de tiny Tino's 14 57 - 14 (+43) 36 |
Ranks tellen pas na promotie dus je kan er niks over zeggen nu. Volgens mij gaat het in deze volgorde:quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
In een wedstrijd om de 3e plaats heb ik toch aan het langste eind getrokken. Is weer leuk voor de premies. Heeft iemand dat lijstje met welke ranks in welke divisie worden geplaatst?
Das lulligquote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef MrMoon het volgende:
COMPETITIEVERVALSING...
GVD... een kerel die tegen mn concurrent moet heeft verdomme maar 10 man opgesteld waardoor mn concurrent me gewoon voorbij is op doelsaldo...
Leuke tegenstander:quote:In de 56e minuut viel Piet-Hein Muys van quirlake op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Piet-Hein Muys resoluut een gele kaart voor een schwalbe. De wedstrijd werd steeds grimmiger. quirlake-speler Piet-Hein Muys kreeg in de 56e minuut zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.
gefeliciteerdquote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef Oldbie het volgende:
GEPROMOVEERD!!!!!
Ondanks en 4-0 verlies.
Nummer 2 en 3 speelden gelijk waardoor ik mijn tweede plaats kon vasthouden
ohja, 3 en 4 natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
gefeliciteerd
maar iets klopt niet aan die laatste zin
Er vind toch eerst p/d plaats.. dus voor V naar VI maakt het niet zoveel uit... omdat er daarna misschien 10 botteams uit V worden gehaald en 10 teams uit VI worden teruggeplaatst. IX is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
die site is dit jaar toch niet betrouwbaar met al die veranderingen
ik denk dat hij voorlopig mag blijven, moet toch wel 1 LT trainee aanhouden op Hauri na natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef ASSpirine het volgende:
Ik wil toch betere wingers hebben als ik naar de 6 ga, want mijn A-wingers gaan eruit
Maareh, Kodula heeft al 4 weken training bij je gekregen
Kan zijn dat die bij mij op een halve week training zat en bij jou 4,5 weken training heeft gekregen in die 4 weken tijd
Toch was dat laag![]()
(voor mij dna toch)
quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef -Raffie- het volgende:
GVD sta je heel het seizoen boven aan verlies je de laatste 2 wedstrijden en wordt je derde.
Nouwja dan maar weer een seizoen VII
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |