Onzin.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:21 schreef Yankee_One het volgende:
een uitstekend coach is trouwens niet rendabel, tenwij je supertrainees hebt. en dan bedoel ik uitstekende keepers (17 jaar) uit de 1e/2e week van het seizoen
het is pas rendabel als je het leiderschap helemaal tot waardeloos aan toe gaat uitzitten, maar eenmaal wat hoger is leiderschap van coach gewoon best wel heel tof en is een uitstekend coach dus vooral voor de uberfanatieke handelaren (zoals jonks). Maar de extra winst die je krijgt weegt in 90% van de gevallen niet op tegen de extra moeite.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:27 schreef fabianf het volgende:
[..]
Onzin.
Ok, een onderbouwing dan maar:
Net niet supertrainees, die je goedkoper aan kan schaffen, train je op die manier in de U20, zie Jonks. Daarnaast als je veel trade zitten er vast spelers tussen die net wel stijgen doordat je een excellent coach hebt die niet gestegen waren met een solid.
Je bent volleerd hattricker nuquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:50 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb net mijn managersdiploma gehaald, dat was best wel makkelijk eigenlijk.![]()
Is het voor een keeperstrainer met uitstekend coach niet makkelijk om spelers U20 te laten worden? Hoog goed inkopen week 1. Is natuurlijk heel duur, maar levert het ook wel weer op denk ikquote:
Denk je? Denk dat dat behoorlijk tegenvalt. Zeker bij keepers, je hebt er immers maar 2.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Is het voor een keeperstrainer met uitstekend coach niet makkelijk om spelers U20 te laten worden? Hoog goed inkopen week 1. Is natuurlijk heel duur, maar levert het ook wel weer op denk ik
Ik denk dat je dan alleen 6 x 6 driekeuzenvragen moet beantwoorden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:11 schreef Grumpey het volgende:
sjit, moet mijn managersdiploma ook nog steeds halen![]()
en er wordt verteld welke je fout hebtquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan alleen 6 x 6 driekeuzenvragen moet beantwoorden.![]()
Dat is iets van 10 minuten tijd en niet echt moeilijk.![]()
Heb er nu 3 bijspijkercursussen voor gevolgd, het wil maar niet lukken....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan alleen 6 x 6 driekeuzenvragen moet beantwoorden.![]()
Dat is iets van 10 minuten tijd en niet echt moeilijk.![]()
Das ook naaiend, ik dacht dat je het gewoon niet haalde als je er eentje fout had. Of dat je het geld tenminste niet kreeg.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en er wordt verteld welke je fout hebt![]()
idd, vorig seizoen ben ik mooi kampioen geworden. de hele competitie eerste gestaan. voor de laatste speeldag stond ik toch 2e op doelsaldo. Laatste wedstrijd was tegen de no1. Ik won door in de slotfase 3 keer te scorenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:02 schreef foetre het volgende:
PFFFF saai !!
Word tijd dat het nieuwe seizoen begint.En ik hoop op een spannende 8e divisie, dit X klasse seizoen is egt supersaai .
Kampioen worden is leuk maar ni als je er geen reet voor hoefd te doen![]()
Ik denk dat als je er genoeg geld voor uit wilt trekken, je uit een klein land een speler toch wel in de U20 kan laten komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Denk je? Denk dat dat behoorlijk tegenvalt. Zeker bij keepers, je hebt er immers maar 2.
uiteraard, maar het gaat je geen gouden bergen geld opleveren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:16 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er genoeg geld voor uit wilt trekken, je uit een klein land een speler toch wel in de U20 kan laten komen
Zodra hij in U20 komt levert het toch wel wat extra op? Ervaring enzo toch?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uiteraard, maar het gaat je geen gouden bergen geld opleveren.
tja, maar voor het geld moet je het niet doen denk ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:16 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er genoeg geld voor uit wilt trekken, je uit een klein land een speler toch wel in de U20 kan laten komen
Ja, maar een speler met zwak ervaring ten opzichte van een speler met waardeloos ervaring (want dat heb je na 15 interlands) gaat niet de 2 miljoen hogere aanschafskosten dekken, laat staan extra winst laten maken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zodra hij in U20 komt levert het toch wel wat extra op? Ervaring enzo toch?
Same here. Volgend seizoen mn team op orde krijgen en hopelijk 1e worden en door naar de 7e!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:16 schreef Yankee_One het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ik volgend seizoen nog steeds in de 8e zit. Llekker bouwen aan mijn team zonder al te veel klappen te krijgen.
Heb nu 4x goed passen gehad en de rest redelijk passenquote:Steijn Buijs (109476630)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Bijna een naamgenootquote:Sybrand van Duren (109489616)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 1 720 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Ik denk eerlijk gezegd dat je het niet gaat redden, heb je de laatste wedstrijd gemotst of niet? Zijn middenveld is behoorlijk wat sterker en ook zijn aanval is goed te noemen. Counteren is een optie, maar ik ben bang dat je verdediging het niet houdt. Je kan proberen je 2 inner mids op verdedigen te zetten, zodat ze nog enigszins bijdragen. Normaal gesproken preferert je tegenstander en goeie rechteraanval, maar vorige week heeft hij het over alle linies verdeeld. Ik zou gokken dat hij weer die goeie rechteraanval pakt en zorgen dat je linkerdefratings het beste zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 10:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst dit seizoen (op de friendly's na) counteren. Of heeft iemand andere opties? Het gaat om wedstrijd ID 65432485. Als ik win promoveer ik, bij gelijkspel of verlies niet.
Thanks, ik ben zelf ook bang dat ik het niet ga redden. Maar wie niet waagt...quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je het niet gaat redden, heb je de laatste wedstrijd gemotst of niet? Zijn middenveld is behoorlijk wat sterker en ook zijn aanval is goed te noemen. Counteren is een optie, maar ik ben bang dat je verdediging het niet houdt. Je kan proberen je 2 inner mids op verdedigen te zetten, zodat ze nog enigszins bijdragen. Normaal gesproken preferert je tegenstander en goeie rechteraanval, maar vorige week heeft hij het over alle linies verdeeld. Ik zou gokken dat hij weer die goeie rechteraanval pakt en zorgen dat je linkerdefratings het beste zijn.
quote:Jouke Prik [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 250, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ja ik speel centrum aanval en de backs staan op verdedigend (omdat deze dan weer zwakker worden )quote:Op zondag 9 april 2006 12:36 schreef Grumpey het volgende:
hmm, je pakt middenveld wel, en zijn centrale verdediging is het zwakst. Denk dat het inderdaad sterkste opstelling is. (doe wel attack in the middle, en stel 2 vleugelbacks op)
dit zegt waarschijnlijk wel genoeg over mijn YP..quote:Speler met ID 109495003 is voor het laatst gezien jaloers kijkend naar de golfers vanop zijn grasmaaier. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
ik ben er vergeten bij te zetten dat mijn 2 beste wingers er weer bij zijn dus die ratings gaan wel omhoog,quote:Op zondag 9 april 2006 14:17 schreef maniack28 het volgende:
Je verdediging houdt het niet met counter.... zijn aanvalsratings zijn veels te hoog (ruim 1 niveau hoger).
Ik zou motsen (sowiezo), 3-5-2 spelen en je aanval op 1 kant (zijn slechtste kant, moet je even al zn wedstrijden analyseren) zetten. Mogelijk vleugelaanval als je de vleugel aanvalt of centrumaanval via het midden.
Dan speel ik gewoon 3-5-2quote:Op zondag 9 april 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
Mwah... dan zou het kunnen, maar waarom counteren als je zeker weet dat hij vorige week motste? Ik denk dat je middenveld met 3-5-2 dan net zo hoog kan zijn
naar de vleugelquote:Op zondag 9 april 2006 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan speel ik gewoon 3-5-2en dan proberen de spitsen op de vleugel te zetten?
quote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef One_conundrum het volgende:
Zeker ga ik MOTSEN, laatste weds ej.
ik zou het mezelf niet vergeven als ik toch 1e wordt en de PD zou verliezen door een slechte TS, blijf hoop houdenquote:Op zondag 9 april 2006 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Ik zie jouw nr 1 het niet meer uit handen geven. Je kan nog mooi 2e worden
Ja, dat zit er wel dik in inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef Wackyduck het volgende:
Ik begon nog wel redelijk, maar dan 2 tegengoals in 2 minuten. De tegenstander zal nu wel kampioen worden of er moeten rare dingen gebeuren. Zeker nu de organisatie ernstig terugloopt.
Vandaag kwamen er 12600 toeschouwers naar FC Hoogies Arena, waar het een lekker voetbalweertje wasquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef foetre het volgende:
Vandaag kwamen er 12050 toeschouwers naar Foekje Arena
![]()
eindelijk uitverkocht!!!!!!!!!
Kaartverkoop 80 375
en PSV trad in de voetsporen van Vintage fcquote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft kampioenswedstrijd tegen nr.2Holloway Wanderers treedt vandaag in de voetsporen van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |