FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [PROJECT] t0n's 5th gen Honda Civic [IV]
t0nwoensdag 5 april 2006 @ 20:57
Andere is dicht en ik ben er op dit moment volop mee bezig, dus open maar 'n nieuw topic.

Oude topics:
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic [2]
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic [III]

Spec list:
Personal:
Naam: Tonny
Woonplaats: Groesbeek (bij Nijmegen)

Car:
Type: Civic EG4
Bouwjaar: '92

Engine Mods:
- Engine #4 D15b2
- CoolChamber / K&N Filter
- VTi midsection exhaust pipe
- Kat vervanger (test pipe)
- Tenzo-r Muffler

Transmission / Suspension Adjustments:
- Omnipower Street Suspension Set
- Voor boven/onder strutbars
- Achter onder strutbars
- Clutchspecialities 6puck sprung clutch
- Clutchspecialities Pressureplate Rated for 285 ft-lbs tq

Brake Adjustments:
- 5dot1 brake fluid
- Race Concepts cross drilled and slotted brake discs

Exteriour Mods:
- Shaved black hood
- Rota Grid 16" with polished lip
- Pirelli P-zero 195/45/16
- 8000K Bi Xenon
- 3e remlicht
- VTi front lip
- Amber sidemarkers (met running lights)
- Blackhousing headlights
- Carbon Fibre Duckwing

In Car Entertainment / Gauges:
- SLM Stealth Oil Pressure Gauge
- SLM Stealth Oil Temp Gauge
- SLM Stealth Oil Boost/Vacuum Gauge (voor toen ik nog turbo reed... )
- JVC Chameleon KDLX30-r headunit
- Kenwood Compo-set 13"
- Magnat Stratos 693 6x9"
- JL Audio w0 bass-speaker 12"
- Sony Xplod 350 amp
- 5.nogwat" DVD
- OEM VTi voorstoelen









Laatste updates:





De plannen op 't moment:
B16a2 builden voor 1bar turbodruk
Carbon Fiber motorkap

Daarna zien we wel weer

en voor de andere dingen moet je even in me vorige topic kijken.

dekkeredwoensdag 5 april 2006 @ 21:34
leuk autotje
mark_82vrijdag 7 april 2006 @ 13:23
Geil! Zit er strak uit!

Kan het zijn dat je wel eens bij mc donalds bent in nijmegen (dukenburg) ??
Komt me bekend voor namelijk
t0nvrijdag 7 april 2006 @ 14:19
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef mark_82 het volgende:
Geil! Zit er strak uit!

Kan het zijn dat je wel eens bij mc donalds bent in nijmegen (dukenburg) ??
Komt me bekend voor namelijk
Al jaren niet meer, no offence, maar wat 'n tuig

Niet dat ik 't meest nette persoon ben, maar als er mensen gaan driften waar me auto nog geen meter van af staat, besluit ik maar om daar niet meer te komen.
MikeyManvrijdag 7 april 2006 @ 14:25
Euh, ik zou die chart ff weghalen... 106pk is niet echt geestverruimend...

Tis niet mijn stijl, maar hij ziet er wel "af" uit...
mark_82vrijdag 7 april 2006 @ 14:26
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:19 schreef t0n het volgende:

[..]

Al jaren niet meer, no offence, maar wat 'n tuig

Niet dat ik 't meest nette persoon ben, maar als er mensen gaan driften waar me auto nog geen meter van af staat, besluit ik maar om daar niet meer te komen.
you got a point

het zal je maar gebeuren
Sterke_Yerkevrijdag 7 april 2006 @ 17:54
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:25 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, ik zou die chart ff weghalen... 106pk is niet echt geestverruimend...
Inderdaad. Ik zag die waslijst van modificatie's even snel. En dacht wow die is best snel zie je die grafiek, 106 pk
t0nvrijdag 7 april 2006 @ 23:09
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:25 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, ik zou die chart ff weghalen... 106pk is niet echt geestverruimend...

Tis niet mijn stijl, maar hij ziet er wel "af" uit...
Hij's nog lang niet af, maar bedankt dat je hem er al zo uit vind zien

De chart is best netjes, al zeg ik 't zelf. Simpele uitlaat/inlaat mods, en toch 16pk over standaard en 'n bult aan koppel meer... standaard heeft dat ding maar 90 pk.
BazzoSzaterdag 8 april 2006 @ 10:38
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef t0n het volgende:

[..]

Hij's nog lang niet af, maar bedankt dat je hem er al zo uit vind zien

De chart is best netjes, al zeg ik 't zelf. Simpele uitlaat/inlaat mods, en toch 16pk over standaard en 'n bult aan koppel meer... standaard heeft dat ding maar 90 pk.
Aah die grafiek is nog zonder turbo
t0nmaandag 10 april 2006 @ 08:33
Ja joh, mét turbo gaat hij zegmaar iets harder.
t0nzaterdag 6 mei 2006 @ 22:09
Change of plans.

Geen boost, wel b16.

Het is niet leuk om er aan te denken wat er kan gebeuren als je al je spaar centjes in 'n blok stopt ... en daarbij óf je zelf om 'n boom werkt... óf je blok in drieën helpt... Dit is me daily driver, en daar is het me net even wat te kostbaar voor...

Daarom heb ik vandaag samen met de wijze ouderen besloten om niet me B16A2 te gaan builden voor serieuze boost, maar om die goed op te freshen, zodat de kmstand zo goed als 0KM is en die gelijk even op te leuken en daar lekker in ga hoeken...

Stappenplan:

- Zuigerveren
- Klepseals
- Pakkingen refresh
- B16a1 bak
- Hasport motormount / A1 comversion kit.
- Streetdisc koppeling
- 5kg vliegwiel
- DC sports manifold
gewoon lekker N/A scheurijzertje van maken.
ook_gekzondag 7 mei 2006 @ 00:00
t0n
t0nmaandag 8 mei 2006 @ 10:04
7 euro?!
MikeyManmaandag 8 mei 2006 @ 10:23
Je kan er toch ook een low-pressure turbo van maken... Lekker comfortabel cruisen
Jofunu-kunzaterdag 13 mei 2006 @ 18:20
Dan kun je net zo goed N/A laten en die zo ver als kan motorisch tunen.. Kom je op hogere waardes uit, cruisen is voor watjes..
Pumatjedinsdag 23 mei 2006 @ 20:49
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef t0n het volgende:
Andere is dicht en ik ben er op dit moment volop mee bezig, dus open maar 'n nieuw topic.

Oude topics:
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic [2]
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic [III]

Spec list:
Personal:
Naam: Tonny
Woonplaats: Groesbeek (bij Nijmegen)

Car:
Type: Civic EG4
Bouwjaar: '92

Engine Mods:
- Engine #4 D15b2
- CoolChamber / K&N Filter
- VTi midsection exhaust pipe
- Kat vervanger (test pipe)
- Tenzo-r Muffler

Transmission / Suspension Adjustments:
- Omnipower Street Suspension Set
- Voor boven/onder strutbars
- Achter onder strutbars
- Clutchspecialities 6puck sprung clutch
- Clutchspecialities Pressureplate Rated for 285 ft-lbs tq

Brake Adjustments:
- 5dot1 brake fluid
- Race Concepts cross drilled and slotted brake discs

Exteriour Mods:
- Shaved black hood
- Rota Grid 16" with polished lip
- Pirelli P-zero 195/45/16
- 8000K Bi Xenon
- 3e remlicht
- VTi front lip
- Amber sidemarkers (met running lights)
- Blackhousing headlights
- Carbon Fibre Duckwing

In Car Entertainment / Gauges:
- SLM Stealth Oil Pressure Gauge
- SLM Stealth Oil Temp Gauge
- SLM Stealth Oil Boost/Vacuum Gauge (voor toen ik nog turbo reed... )
- JVC Chameleon KDLX30-r headunit
- Kenwood Compo-set 13"
- Magnat Stratos 693 6x9"
- JL Audio w0 bass-speaker 12"
- Sony Xplod 350 amp
- 5.nogwat" DVD
- OEM VTi voorstoelen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Laatste updates:

[afbeelding]

[afbeelding]

De plannen op 't moment:
B16a2 builden voor 1bar turbodruk
Carbon Fiber motorkap

Daarna zien we wel weer

en voor de andere dingen moet je even in me vorige topic kijken.

ik ben eeen aaaaaaaaaaaaaaaaap

t0ndinsdag 23 mei 2006 @ 20:53
ook_gekdinsdag 23 mei 2006 @ 20:56
t0n slet

laat effe weten als je die kut bak van die voorburger komt ophalen. Kom ik effe langs
pwnddinsdag 23 mei 2006 @ 21:03
en nu is het geen project meer dus nu kan het topic dicht
t0ndinsdag 23 mei 2006 @ 23:13
Ja pleur maar dicht...

Zal me 'n teringzorg zijn.

Mark, lelijke homo! sgoed...
ook_gekdinsdag 23 mei 2006 @ 23:15
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef t0n het volgende:
Ja pleur maar dicht...

Zal me 'n teringzorg zijn.

Mark, lelijke homo! sgoed...
ik sta goed in contact met die voorburger dus dat komt wel goed
Fulcrum_Xdinsdag 23 mei 2006 @ 23:52
106 pk? Mijn ouwe roestbak had ook 105
t0nwoensdag 24 mei 2006 @ 09:02
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
106 pk? Mijn ouwe roestbak had ook 105
Lezen... vertiefte tering tweewielfacist..
Fulcrum_Xwoensdag 24 mei 2006 @ 10:48
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:02 schreef t0n het volgende:

[..]

Lezen... vertiefte tering tweewielfacist..
Ja, en hoeveel duizenden euro's heb je er al inzitten?
t0nwoensdag 24 mei 2006 @ 11:58
2,3 miljoen.
Remonwoensdag 24 mei 2006 @ 14:17
hey psssst b16a2 kop kopen?
t0nwoensdag 24 mei 2006 @ 14:20
Die van Dennis zeker? rikketikblok
Remonwoensdag 24 mei 2006 @ 14:30
wel gezeliig net als of het blokje tegen je praat..
t0ndinsdag 30 mei 2006 @ 14:12
Geen updates, gewoon foto'tje.. :



Vorige week donderdag op Zandvoort.

Ik ga deze week later even wat spul bestellen, dan volgen er updates.
t0nwoensdag 7 juni 2006 @ 13:38
Updates:

Clutch Specialities Streetdisc kit.
LSDmotorsports Chromoly 8lbs flywheel.
B16A2 kop laten vlakken.
en alle pakkingen, riemen, zuigerveren, klepseals van Honda binnen. (duur geintje, maar wel blok met zo goed als 0km)
Soldier2000woensdag 7 juni 2006 @ 17:10
t0n wat zou jij nemen, een Koni 1150 of een KW Variant 1?
Pumatjewoensdag 7 juni 2006 @ 17:45
1150

en ton, waar is de HF sticker ?
t0ndonderdag 8 juni 2006 @ 08:56
géén van beide.
Ik zou Tein/Omnipower nemen.

HF
Ben daar geen lid van, van geen enkele club.
Pumatjedonderdag 8 juni 2006 @ 19:28
Honda fanatics zie ik je toch wel eens.
t0nvrijdag 9 juni 2006 @ 08:25
Ja, ik kom er wel... Maar ben geen lid.
t0ndinsdag 13 juni 2006 @ 19:13
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef t0n het volgende:
Updates:

Clutch Specialities Streetdisc kit.
LSDmotorsports Chromoly 8lbs flywheel.
B16A2 kop laten vlakken.
en alle pakkingen, riemen, zuigerveren, klepseals van Honda binnen. (duur geintje, maar wel blok met zo goed als 0km)
En binnen.

Annedinsdag 13 juni 2006 @ 22:34
Leuke velgjes, t0n
t0ndinsdag 13 juni 2006 @ 22:59
Dankje

Leuke M5 Anne..
Annedinsdag 13 juni 2006 @ 23:05
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef t0n het volgende:
Dankje

Leuke M5 Anne..
Whehe, dankje! Ik zal het doorgeven
Pumatjewoensdag 14 juni 2006 @ 08:11
zuigers niet nieuw?
t0nwoensdag 14 juni 2006 @ 08:48
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:11 schreef Pumatje het volgende:
zuigers niet nieuw?
Nee, zijn oersterk... en zien er nog goed uit... dus veren is voldoende.

Zuigers opzich slijten niet...
Pumatjewoensdag 14 juni 2006 @ 19:07
nou ja er is wrijving tussen de zuigers en cilinder en dat betekent dat 1 van de 2 daar consequenties van ondervind
maar je hebt gelijk, slijten nauwelijks in praktijk, ziet er in ieder geval prachtig uit die civic van je ton
2NutZwoensdag 14 juni 2006 @ 20:23
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef t0n het volgende:
Geen updates, gewoon foto'tje.. :

[afbeelding]

Vorige week donderdag op Zandvoort.

Ik ga deze week later even wat spul bestellen, dan volgen er updates.
Kenteken plaat kwijt geraakt?
t0nwoensdag 14 juni 2006 @ 23:03
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kenteken plaat kwijt geraakt?
Nee, vorige eigenaar de papieren.
t0nwoensdag 14 juni 2006 @ 23:03
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:07 schreef Pumatje het volgende:
nou ja er is wrijving tussen de zuigers en cilinder en dat betekent dat 1 van de 2 daar consequenties van ondervind
maar je hebt gelijk, slijten nauwelijks in praktijk, ziet er in ieder geval prachtig uit die civic van je ton
Dankjewel!
StefanPdonderdag 15 juni 2006 @ 06:53
D'r zit vast al meer geld in dan de auto zelf kostte neem ik aan? Vind je niet erg dat je dat er waarschijnlijk nooit uit haalt wanneer je hem verkoopt?
t0ndonderdag 15 juni 2006 @ 08:48
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 06:53 schreef StefanP het volgende:
D'r zit vast al meer geld in dan de auto zelf kostte neem ik aan? Vind je niet erg dat je dat er waarschijnlijk nooit uit haalt wanneer je hem verkoopt?
Mwah... ik heb de Civic strontgoedkoop gekocht... dus ik wist dat als ik meer wilde ... het me geld zou kosten...

aan de andere kant... alles vanaf 1990, tot aan 2000 zijn de Civic's compatible... dus kan zo goed als alles overschroeven... stel dat ik ooit nog van deze af wil..

Maar ik vind het niet erg, het is algemeen bekend.. wat je er in stopt, krijg je er nooit meer uit...

En ik voel eigenlijk niet echt iets voor 't verkopen.... ik hou hem liever.. en stel dat ik wat anders wil... bouwen we er 'n circuit auto van ofzo..

Ik heb er iig geen spijt van.
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 14:56
Update:

CF OEM Motorkappie:





En me 262mm VTI Remmen stock schijven met EBC Red Stuff (temp setup).
MikeyMandonderdag 20 juli 2006 @ 14:58
Das echt carbon? zo ja; wat kost zoiets?
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 15:01
Echt Carbon is onbetaalbaar, dit is kunstofvezel, met carbon toplaag, tussen de 400/600 euro als je hem nieuw koopt.

Echt carbon gaat naar de 1000 euro.

Maar goed, dit weegt ook geen hol... hij is zeker 80% lichter dan de originele motorkap.
JohnnyKnoxvilledonderdag 20 juli 2006 @ 15:06
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef t0n het volgende:
Echt Carbon is onbetaalbaar, dit is kunstofvezel, met carbon toplaag, tussen de 400/600 euro als je hem nieuw koopt.

Echt carbon gaat naar de 1000 euro.

Maar goed, dit weegt ook geen hol... hij is zeker 80% lichter dan de originele motorkap.
Maar wel meerendeels voor de looks dus?
Echt veel harder zul je er niet door gaan, dunkt me.
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 15:14
Nee, dat niet.
Maar het is wel gewichtsbesparing

die zwarte motorkap was zo 'ik wil wel, maar kan niet'.
Dynaudiodonderdag 20 juli 2006 @ 17:57
ik kijk zo even naar de grafiek. 149 nm al bij 1662 toeren per minuut . Bij een benzine is dat meestal wel rond de 3000-4000 rpm
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 18:06
Komt door de (erg) agressieve koppeling, je ziet ook dat hij nauwelijks terug loopt. Hij houd best wat koppel aan tot de 5000rpm.
Dynaudiodonderdag 20 juli 2006 @ 18:11
wel relaxed
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 18:19
Mwah, merkt er niet veel van hoor... koppeling is wel grappig, 1/2/3 slippen... 16" en weinig vermogen... goed agressief dus.
Annedonderdag 20 juli 2006 @ 20:55
Waar vandaan t0n? En pastte ie meteen? (zonder te verstellen dus)
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 23:08
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
Waar vandaan t0n? En pastte ie meteen? (zonder te verstellen dus)
Motorkap moet je altijd stellen, maar pasvorm is goed... Ik heb hem via via..
t0ndonderdag 20 juli 2006 @ 23:08
-dubbel
Annedonderdag 20 juli 2006 @ 23:20
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef t0n het volgende:

[..]

Motorkap moet je altijd stellen, maar pasvorm is goed... Ik heb hem via via..
Mja okay .
StefanPvrijdag 21 juli 2006 @ 02:17
Veeeeel mooier dan de originele kap
KeessieXvrijdag 21 juli 2006 @ 23:02
die velgen zijn zooo mooi, en passen zo goed onder die auto
ik vraag me af of ze die ook hebben voor een Renault 5-je
t0nmaandag 24 juli 2006 @ 08:49
www.rarerims.nl
Tjabbomaandag 24 juli 2006 @ 11:15
eh t0n lul man.
lijkt goed zo

Wanneer kan je andere motor erin?
t0nmaandag 24 juli 2006 @ 11:21
Als de motor af is... Maat van me is bezig met nieuwe garage bouwen, we hebben besloten blok daar te bouwen... Dus 3é kwartaal hoop ik em er in te hebben.
Tjabbomaandag 24 juli 2006 @ 11:23
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef t0n het volgende:
Als de motor af is... Maat van me is bezig met nieuwe garage bouwen, we hebben besloten blok daar te bouwen... Dus 3é kwartaal hoop ik em er in te hebben.
en met 1 bar gok je op hoeveel whp?
130/140 ?
t0nmaandag 24 juli 2006 @ 11:30
Even geen boost het eerste jaar... gewoon goede I/H/E.... 180/190 pk N/A zou wel leuk zijn.
Vliegwiel pk's dan hé.
Tjabbomaandag 24 juli 2006 @ 12:03
dan ga je wel met scherpe nokjes / retarted timing spulletjes spelen neem ik aan?
dat is echt de shit

kennis van me heeft het op zijn supra. jonge wat gaaf wat gaaf.
beetje ral lopen @ stationair maar gaan als de brandweer pffffff
t0nmaandag 24 juli 2006 @ 12:52
Mwah, hoeft niet persé... 180 pk is haalbaar met goede uitlaat/intake. Meer = aanpassen idd.

Maar goed, met oog op de toekomst (boost).. hebben cams e.d. niet echt zin.
Tjabbomaandag 24 juli 2006 @ 13:10
Nee als je boost wilt niet nee
Maar ik denk dat je de 180 NA pk's snel zat bent. het went gewoon te snel.

een jaar zonder boost? ik denk niet dat je dat volhoud?
t0nmaandag 24 juli 2006 @ 13:16
Ik niet, me portomonaaie wel.
Tjabbomaandag 7 augustus 2006 @ 15:47
updates mofo?
of heb je alleen vakantie gehouden ?
Just0woensdag 9 augustus 2006 @ 15:05
Ben benieuwd of er al vorderingen zijn met je honda
Pumatjewoensdag 9 augustus 2006 @ 20:58
T0n, bas (seti ) is groupbuy aan het organiseren voor Buddyclub spec3+ nokken assen, in combinatie met portflow binnenveren. niets voor jou ?
t0nmaandag 21 augustus 2006 @ 13:01
Heb vakantie gehouden, plannen veranderen... B16 blijft, auto gaat.... will keep you posted..
Turquaz52maandag 21 augustus 2006 @ 14:06
Haal gewoon een Prelude 2.2i Vtec.. heb je standaart al zo veel power als wat jij met een boost wil halen
t0nmaandag 21 augustus 2006 @ 14:29
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.

185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.

Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
Pumatjemaandag 21 augustus 2006 @ 17:19
inderdaad
Viper_74maandag 21 augustus 2006 @ 17:24
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef t0n het volgende:
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.

185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.

Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
Hij bedoelde vast dat blok in deze auto
Quint24maandag 21 augustus 2006 @ 19:20
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn
c20xemaandag 21 augustus 2006 @ 19:54
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn
Het blok wat vele euris gekost heeft haal je er dan weer uit en de auto strip je
t0nmaandag 21 augustus 2006 @ 20:55
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn
Nee, het gaat niet om de leeftijd... het gaat om wat je mooi vind...
Viper_74maandag 21 augustus 2006 @ 20:59
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn
Je kan ook geen dure spijkerbroeken kopen, want ja het slijt toch weer. Of je wast je haren niet meer, scheelt shampoo, wordt toch weer vies.
Vergelijking is misschien wat overdreven maar zeker wel daar, als iemand ergens geld aan uit wil geven moet hij dat doen. Ik ken mensen die voor 1300 euro een mooie dolby versterker halen en voor honderden euro's speakers. Die houden van kwaliteit muziek in huis. Dan ga ik toch ook niet zeggen zonde, dat is over 10 jaar niks meer waard.
Turquaz52maandag 21 augustus 2006 @ 21:28
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef t0n het volgende:
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.

185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.

Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nu Kijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
BazzoSmaandag 21 augustus 2006 @ 22:02
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nu Kijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
Ga eens even ophoeren uit dit topic en maak een snelle-Prelude-topic aan waarin je gaat posten?
t0nmaandag 21 augustus 2006 @ 22:07
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nu Kijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
BazzoSmaandag 21 augustus 2006 @ 22:13
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef t0n het volgende:

[..]

Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
Waar moet de b16 in komen dan, in een van de bovenstaande posts staat dat de auto weg gaat? Of begrijp ik je verkeerd?
Turquaz52maandag 21 augustus 2006 @ 22:40
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef t0n het volgende:

[..]

Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
Whaha I love to.. jammer dat ik als eerste auto geen Prelude kan veroorloven.. Vandaar dat ik een Civic 1.5LSi '95 krijg van mn oom.. Mischien als 2e auto..
Ik hou je topic al langer op de hoogte.. Vind het intresant.. Ga zo door
t0nmaandag 21 augustus 2006 @ 22:42
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Waar moet de b16 in komen dan, in een van de bovenstaande posts staat dat de auto weg gaat? Of begrijp ik je verkeerd?
In me nieuwe civic..
Turquaz52maandag 21 augustus 2006 @ 23:31
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef t0n het volgende:

[..]

In me nieuwe civic..
watvoor civic ga je deze keer halen?? ook 5th gen? (plz haal een Coupé die zijn mooier.. )
t0ndinsdag 22 augustus 2006 @ 08:36
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Tjabbodinsdag 22 augustus 2006 @ 08:40
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

watvoor civic ga je deze keer halen?? ook 5th gen? (plz haal een Coupé die zijn mooier.. )
Die zijn wel mooier normaal ja maar dan moet je niet zo'n lelijke versjonnificeerde kuttebak linken
Tjabbodinsdag 22 augustus 2006 @ 08:41
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Gefe dude.
Car got mods?
t0ndinsdag 22 augustus 2006 @ 09:13
Nee, totaal niets... standaard wagentje... maar goed, wel wat schade... dus eerst laten spuiten enzo.. voordat ik er mee aan de slag ga...

Dus zodra me eigen auto weg is, gaat de EK naar de spuiterij.
BazzoSdinsdag 22 augustus 2006 @ 17:45
Hmm, ook een mooie auto, al vind ik het model van je oude auto mooier als ik eerlijk ben

Wat is de kleur van de auto? Of laat je hem niet overspuiten in dezelfde kleur als dat ie nu is?
j3rdinsdag 22 augustus 2006 @ 18:21
t0n,

Geen pics van je nieuwe car?
t0ndinsdag 22 augustus 2006 @ 18:35
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
Pumatjedinsdag 22 augustus 2006 @ 22:19
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nu Kijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
Ja en heeft 300 kilo meer ijzer aan zen kont
BazzoSwoensdag 23 augustus 2006 @ 10:35
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef t0n het volgende:
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
Mooizo
Lamerwoensdag 23 augustus 2006 @ 18:57
ik zie dat je wel veel tijd en geld besteed aan tuning, dat best leuk en vet kan zijn (ben alleen niet zo in die overtuned bakken, maar meer van de dik maar toch netjes en bruut). Alleen snap ik niet waarom je met bepaalde type auto's begint om die als project onderwerp te nemen.

Mij lijkt me het beste om van het type dat je mooi vind of waarmee je 'iets' hebt daar de snelste fabrieks variant te nemen en die te tunnen. Wat je nu krijgt is dat je je niet snelle auto gaat tunen, terwijl je als basis ook al een opzichzelf staande snelle auto pakken. Als je dat doet dan bereik je meer. Kijk turbo erop doet natuurlijk veel, maar kost flink wat knaken, en je blok moet er ook tegen kunnen.

ps. nee ik rij geen slome kut bak
Turquaz52woensdag 23 augustus 2006 @ 22:06
Hoeveel heeft ie al gelopen?
Annewoensdag 23 augustus 2006 @ 22:09
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef t0n het volgende:
Nee, totaal niets... standaard wagentje... maar goed, wel wat schade... dus eerst laten spuiten enzo.. voordat ik er mee aan de slag ga...

Dus zodra me eigen auto weg is, gaat de EK naar de spuiterij.
En waar rij je dan in als ie naar de spuiter is?
Mex_woensdag 23 augustus 2006 @ 22:19
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef t0n het volgende:
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
Netjes, misschien wel mijn oude bakje hehe, die moest ook gespoten worden alleen zag zijn nieuwe eigenaar dat niet
t0ndonderdag 24 augustus 2006 @ 10:12
@ Lamer, ieder zijn ding. Ik zit nogal in de Honda wereld, en hou me daar graag mee bezig. De B16 motor die in deze civic zal komen, wordt geen lullige motor.

@ Turquaz52, iets over de 140k meen ik. Maakt niet uit, met 'n paar maanden ligt er een nieuwe motor in die ik aan het bouwen ben.

@ Ijsmeis, heb 'n auto van de zaak.

@ Mex_, Nee hoor, niet de jouwe..
Annedonderdag 24 augustus 2006 @ 10:22
Wat voor een auto dan ?
t0ndonderdag 24 augustus 2006 @ 10:33
Nu 'n Corsa, anders 'n 206.. Maar de 206 hadden ze bij ingebroken.. dus die's ff weg.
c20xedonderdag 24 augustus 2006 @ 10:37
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef t0n het volgende:
Nu 'n Corsa, anders 'n 206.. Maar de 206 hadden ze bij ingebroken.. dus die's ff weg.
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opel
Annedonderdag 24 augustus 2006 @ 10:39
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef c20xe het volgende:

[..]

Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opel
Tss . Honda .
Tjabbodonderdag 24 augustus 2006 @ 19:57
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef c20xe het volgende:

[..]

Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opel voor je het weet sta je dorpels te lassen
Turquaz52donderdag 24 augustus 2006 @ 20:17
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Tss . Honda .
omdat je ook van Honda houd
Cyberdoggdonderdag 24 augustus 2006 @ 20:22
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

omdat je ook van Honda houd
En jouw afkomst is?
c20xevrijdag 25 augustus 2006 @ 10:27
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Tss . Honda .
Ik zeg ook niet alle honda's slecht zijn, in de hobbybob tijd rijd ik altijd op een Honda crosser..
Ben zelfs zo gek om met een jas rond te lopen met grote Honda logo's erop
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tja, kan je geen ongelijk geven 3 weken terug heb ik bij mij dagelijkse gebakje nog 2 nieuwe overzetdorpels erop gelast
t0nvrijdag 25 augustus 2006 @ 12:10
Ik heb niets tegen Opel hoor, had zelf 'n kaddet 1.4i was toen enorm veel actief op 't opel-forum.nl (toen nog opelforum.nl)... En rij nu 'n Corsa 1.2 uit 2006
Annevrijdag 25 augustus 2006 @ 12:11
Ik rij ook Opel btw.
Turquaz52vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:26
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

En jouw afkomst is?
* *
* *
t0nmaandag 25 september 2006 @ 19:53
Met 'n traan over me wang... heb ik vanmiddag afscheid genomen van me Civic...

Op naar de Civic EK... B16 komt er in, velgen en onderstel heb ik gehouden...
BazzoSdinsdag 26 september 2006 @ 11:32
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:53 schreef t0n het volgende:
Met 'n traan over me wang... heb ik vanmiddag afscheid genomen van me Civic...

Op naar de Civic EK... B16 komt er in, velgen en onderstel heb ik gehouden...
Blijft jammer

Wat gaat de huidige eigenaar met je civic doen? Of is het gewoon een boodschappenautootje geworden?
t0ndinsdag 26 september 2006 @ 11:52
Strippen, standaard maken en verpatsen.
Just0dinsdag 26 september 2006 @ 15:53
Jammer, nog plannen voor de toekomst op autoprojectgebied verder?
t0ndinsdag 26 september 2006 @ 16:06
Uiteraard... will keep you guys posted.
Turquaz52vrijdag 29 september 2006 @ 14:48
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:06 schreef t0n het volgende:
Uiteraard... will keep you guys posted.
Ik wil een vervolg,, het blijft nog altijd wel een Honda
Pumatjevrijdag 29 september 2006 @ 15:11
ja t word honda, eg tog?
Tjabbovrijdag 29 september 2006 @ 20:07
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Turquaz52zaterdag 30 september 2006 @ 17:32
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Honda heeft ook RWD De NSX en S2000 etc...

eej TS, niet luisteren naar hun Ga door met Honda!!
t0ndonderdag 5 oktober 2006 @ 12:14
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Njah, op rechte stuk misschien wel, maar je moet toegeven dat FWD met 'n goede N/A motor een hoop fun is op 't circuit..
t0ndonderdag 5 oktober 2006 @ 12:15
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Even voor de duidelijkheid.
Just0donderdag 5 oktober 2006 @ 13:05
pictures!!!
t0nwoensdag 15 november 2006 @ 13:16
Modjes, deze mag dicht... Open zo even een nieuw topic...
Tjabbowoensdag 15 november 2006 @ 13:35
Ok slotje.