Al jaren niet meer, no offence, maar wat 'n tuigquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef mark_82 het volgende:
Geil! Zit er strak uit!
Kan het zijn dat je wel eens bij mc donalds bent in nijmegen (dukenburg) ??
Komt me bekend voor namelijk
you got a pointquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:19 schreef t0n het volgende:
[..]
Al jaren niet meer, no offence, maar wat 'n tuig
Niet dat ik 't meest nette persoon ben, maar als er mensen gaan driften waar me auto nog geen meter van af staat, besluit ik maar om daar niet meer te komen.
Inderdaad. Ik zag die waslijst van modificatie's even snel. En dacht wow die is best snel zie je die grafiek, 106 pkquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:25 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, ik zou die chart ff weghalen... 106pk is niet echt geestverruimend...
Hij's nog lang niet af, maar bedankt dat je hem er al zo uit vind zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:25 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, ik zou die chart ff weghalen... 106pk is niet echt geestverruimend...
Tis niet mijn stijl, maar hij ziet er wel "af" uit...
Aah die grafiek is nog zonder turboquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Hij's nog lang niet af, maar bedankt dat je hem er al zo uit vind zien
De chart is best netjes, al zeg ik 't zelf. Simpele uitlaat/inlaat mods, en toch 16pk over standaard en 'n bult aan koppel meer... standaard heeft dat ding maar 90 pk.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef t0n het volgende:
Andere is dicht en ik ben er op dit moment volop mee bezig, dus open maar 'n nieuw topic.
Oude topics:
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic [2]
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic [III]
Spec list:
Personal:
Naam: Tonny
Woonplaats: Groesbeek (bij Nijmegen)
Car:
Type: Civic EG4
Bouwjaar: '92
Engine Mods:
- Engine #4 D15b2
- CoolChamber / K&N Filter
- VTi midsection exhaust pipe
- Kat vervanger (test pipe)
- Tenzo-r Muffler
Transmission / Suspension Adjustments:
- Omnipower Street Suspension Set
- Voor boven/onder strutbars
- Achter onder strutbars
- Clutchspecialities 6puck sprung clutch
- Clutchspecialities Pressureplate Rated for 285 ft-lbs tq
Brake Adjustments:
- 5dot1 brake fluid
- Race Concepts cross drilled and slotted brake discs
Exteriour Mods:
- Shaved black hood
- Rota Grid 16" with polished lip
- Pirelli P-zero 195/45/16
- 8000K Bi Xenon
- 3e remlicht
- VTi front lip
- Amber sidemarkers (met running lights)
- Blackhousing headlights
- Carbon Fibre Duckwing
In Car Entertainment / Gauges:
- SLM Stealth Oil Pressure Gauge
- SLM Stealth Oil Temp Gauge
- SLM Stealth Oil Boost/Vacuum Gauge (voor toen ik nog turbo reed... )
- JVC Chameleon KDLX30-r headunit
- Kenwood Compo-set 13"
- Magnat Stratos 693 6x9"
- JL Audio w0 bass-speaker 12"
- Sony Xplod 350 amp
- 5.nogwat" DVD
- OEM VTi voorstoelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste updates:
[afbeelding]
[afbeelding]
De plannen op 't moment:
B16a2 builden voor 1bar turbodruk
Carbon Fiber motorkap
Daarna zien we wel weer
en voor de andere dingen moet je even in me vorige topic kijken.
ik ben eeen aaaaaaaaaaaaaaaaap
ik sta goed in contact met die voorburger dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef t0n het volgende:
Ja pleur maar dicht...
Zal me 'n teringzorg zijn.
Mark, lelijke homo! sgoed...
Ja, en hoeveel duizenden euro's heb je er al inzitten?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:02 schreef t0n het volgende:
[..]
Lezen... vertiefte tering tweewielfacist..
En binnen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef t0n het volgende:
Updates:
Clutch Specialities Streetdisc kit.
LSDmotorsports Chromoly 8lbs flywheel.
B16A2 kop laten vlakken.
en alle pakkingen, riemen, zuigerveren, klepseals van Honda binnen. (duur geintje, maar wel blok met zo goed als 0km)
Nee, zijn oersterk... en zien er nog goed uit... dus veren is voldoende.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:11 schreef Pumatje het volgende:
zuigers niet nieuw?
Kenteken plaat kwijt geraakt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef t0n het volgende:
Geen updates, gewoon foto'tje.. :
[afbeelding]
Vorige week donderdag op Zandvoort.
Ik ga deze week later even wat spul bestellen, dan volgen er updates.
Dankjewel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:07 schreef Pumatje het volgende:
nou ja er is wrijving tussen de zuigers en cilinder en dat betekent dat 1 van de 2 daar consequenties van ondervind
maar je hebt gelijk, slijten nauwelijks in praktijk, ziet er in ieder geval prachtig uit die civic van je ton
Mwah... ik heb de Civic strontgoedkoop gekocht... dus ik wist dat als ik meer wilde ... het me geld zou kosten...quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:53 schreef StefanP het volgende:
D'r zit vast al meer geld in dan de auto zelf kostte neem ik aan? Vind je niet erg dat je dat er waarschijnlijk nooit uit haalt wanneer je hem verkoopt?
Maar wel meerendeels voor de looks dus?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef t0n het volgende:
Echt Carbon is onbetaalbaar, dit is kunstofvezel, met carbon toplaag, tussen de 400/600 euro als je hem nieuw koopt.
Echt carbon gaat naar de 1000 euro.
Maar goed, dit weegt ook geen hol... hij is zeker 80% lichter dan de originele motorkap.
Motorkap moet je altijd stellen, maar pasvorm is goed... Ik heb hem via via..quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
Waar vandaan t0n? En pastte ie meteen? (zonder te verstellen dus)
Mja okayquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef t0n het volgende:
[..]
Motorkap moet je altijd stellen, maar pasvorm is goed... Ik heb hem via via..
en met 1 bar gok je op hoeveel whp?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef t0n het volgende:
Als de motor af is... Maat van me is bezig met nieuwe garage bouwen, we hebben besloten blok daar te bouwen... Dus 3é kwartaal hoop ik em er in te hebben.
Hij bedoelde vast dat blok in deze autoquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef t0n het volgende:
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.
185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.
Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
Het blok wat vele euris gekost heeft haal je er dan weer uit en de auto strip jequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn![]()
Nee, het gaat niet om de leeftijd... het gaat om wat je mooi vind...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn![]()
Je kan ook geen dure spijkerbroeken kopen, want ja het slijt toch weer. Of je wast je haren niet meer, scheelt shampoo, wordt toch weer vies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn![]()
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef t0n het volgende:
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.
185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.
Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
Ga eens even ophoeren uit dit topic en maak een snelle-Prelude-topic aan waarin je gaat posten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuKijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
![]()
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuKijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
![]()
Waar moet de b16 in komen dan, in een van de bovenstaande posts staat dat de auto weg gaat? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef t0n het volgende:
[..]
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
Whaha I love to.. jammer dat ik als eerste auto geen Prelude kan veroorloven.. Vandaar dat ik een Civic 1.5LSi '95 krijg van mn oom.. Mischien als 2e auto..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef t0n het volgende:
[..]
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
In me nieuwe civic..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waar moet de b16 in komen dan, in een van de bovenstaande posts staat dat de auto weg gaat? Of begrijp ik je verkeerd?
Die zijn wel mooier normaal ja maar dan moet je niet zo'n lelijke versjonnificeerde kuttebak linkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
watvoor civic ga je deze keer halen?? ook 5th gen?(plz haal een Coupé die zijn mooier..
)
Gefe dude.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Ja en heeft 300 kilo meer ijzer aan zen kontquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuKijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
![]()
Mooizoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef t0n het volgende:
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
En waar rij je dan in als ie naar de spuiter is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef t0n het volgende:
Nee, totaal niets... standaard wagentje... maar goed, wel wat schade... dus eerst laten spuiten enzo.. voordat ik er mee aan de slag ga...
Dus zodra me eigen auto weg is, gaat de EK naar de spuiterij.
Netjes, misschien wel mijn oude bakjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef t0n het volgende:
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef t0n het volgende:
Nu 'n Corsa, anders 'n 206.. Maar de 206 hadden ze bij ingebroken.. dus die's ff weg.
Tssquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef c20xe het volgende:
[..]
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef c20xe het volgende:
[..]
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opelvoor je het weet sta je dorpels te lassen
quote:
Ik zeg ook niet alle honda's slecht zijn, in de hobbybob tijd rijd ik altijd op een Honda crosser..quote:
Tja, kan je geen ongelijk gevenquote:
*quote:
Blijft jammerquote:Op maandag 25 september 2006 19:53 schreef t0n het volgende:
Met 'n traan over me wang... heb ik vanmiddag afscheid genomen van me Civic...
Op naar de Civic EK... B16 komt er in, velgen en onderstel heb ik gehouden...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:06 schreef t0n het volgende:
Uiteraard... will keep you guys posted.
Honda heeft ook RWDquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Njah, op rechte stuk misschien wel, maar je moet toegeven dat FWD met 'n goede N/A motor een hoop fun is op 't circuit..quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |