Iemand die de bijbel voor waar neemt is een infantiel. For sure.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Maar ik ben eigenlijk dus niet echt gelovig, en al helemaal niet zo dat ik de bijbel als waar beschouw. Dus ga maar door hoor, houd je vooral niet in.
Met een twee föhnen moet je toch een eind komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, nog niet eigenlijk.
Maar toen HELEMAAL niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iemand die de bijbel voor waar neemt is een infantiel. For sure.
Maar de moraal van het verhaal is?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een twee föhnen moet je toch een eind komen.
Welk verhaal? Van Mozes?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
Speciaal voor Tom en Bob:
[afbeelding]
OP volgt...
zwartekousenkerk enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?!? Er hangt altijd een rok (tot aan de grond) over heen hoor.
Ik denk dat je moet opkomen voor je rechten en je eigen toekomst op moet bouwen.quote:
Oké. Tjah, ik wist het niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet opkomen voor je rechten en je eigen toekomst op moet bouwen.
DOH! Ik kom wel eens in Ede *ril* daar lopen ze met bosjes over straat.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
zwartekousenkerk enzo.Uitdrukking enzo.
Daarom tussen aanhalingstekens enzo.
quote:
gastquote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Want Mozes redt al die mensen van zo'n andere gast (heb je trouwens "the prince of egypt" niet gezien?).
Nee. Schijnt een leuke animatiefilm te zijn maargoed.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Want Mozes redt al die mensen van zo'n andere gast (heb je trouwens "the prince of egypt" niet gezien?).
Ja, ik weet niet meer precies wie het was. En was het nou een Farao?quote:
Nou dan!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
DOH! Ik kom wel eens in Ede *ril* daar lopen ze met bosjes over straat.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan!Maak dan niet van die domme opmerkingen!! *ril*
![]()
Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan!Maak dan niet van die domme opmerkingen!! *ril*
![]()
Altijd lief, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |