abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 20:58:51 #126
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36688112
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
En als je zo soft bent tegen een terrorist dan zegt dat iets over jouw inlevings vermogen
Waarom is iemand behandelen volgens de grondbeginselen van onze rechtsstaat soft?

Dat is waar wij voor staan, dat is hoe wij het liefst de hele wereld zouden zien ingedeeld, met maximale individuele vrijheid voor iedereen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36688135
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Waarom kan je niet gewoon toegeven dat je fout zat? Je praat duidelijk populair door anti Amerikaans te zijn, je geeft namelijk weinig goede argumenten om anti te zijn. En als je zo soft bent tegen een terrorist dan zegt dat iets over jouw inlevings vermogen, je kan je dus niet verplaatsen in de slachtoffers, en das jammer. En dan ook nog is komen met " ben je wel helemaal lekker" ja met die zin maak je jezelf echt belachelijk
Wie zegt nou weer dat ik soft ben tegen een terrorist?! Jij bent echt van de pot gepleurt geloof ik. Knul, als iemand een eerlijk proces heeft gehad, de kans heeft gekregen zich te verdedigen en alles volgens de regels is verlopen en vervolgens schuldig is bevonden, dan pleuren ze zo'n figuur wat mij betreft in een donker gat in de aarde om er vervolgens om de dag een halfje oud bruin in te mikken met wat slootwater. Die hoeft van mij echt geen medelijden te verwachten.

En trouwens, die gespeelde compassie van jou kan ook wel achterwege blijven. Jij kunt je net zo min in de slachtoffers van 9/11 verplaatsen als ik dat kan.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  woensdag 5 april 2006 @ 21:00:04 #128
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36688164
Ik deel de mening van de TS, maar ik ben er ook van overtuigd dat Amnesty hier zichzelf op stuk gaat bijten.

If something sounds too good to be true, it propably is en dat geld natuurlijk in het bijzonder name voor de linkse Amerika-hatende hippies die bij o.a. Amnesty werken. Verder heb ik niet het idee dat IRL veel mensen hier zich erg druk om maken, op wat internetforumtrollen en wat overig ander gajes na dan, uiteraard.

De getuigenissen van de "slachtoffers" had ik zelf ook kunnen verzinnen en hun achtergrond maakt ze niet erg geloofwaardig, om over het gezwever over vliegtuigen nog maar te zwijgen.
pi_36688195
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarom is iemand behandelen volgens de grondbeginselen van onze rechtsstaat soft?

Dat is waar wij voor staan, dat is hoe wij het liefst de hele wereld zouden zien ingedeeld, met maximale individuele vrijheid voor iedereen.
Is zo. Maar zo ziet hun wereld er niet uit, al hun hele leven niet. Die mensen vechten al van kinds af aan, die zijn heus wel wat gewend hoor.

Als je hun niet met hard bestrijdt, denken hun ook van ; wat een pussy's.
pi_36688197
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef Gebleekte het volgende:

Elke dag honderden terreuverdachten een advocaat geven/goed onderzoek etc gaat aardig veel geld kosten, dus ik denk niet dat een Europees land dit beter had gedaan.
Wow, klassenjustitie in full effect: "hey sorry knul, we hadden je best een proces en advocaat willen geven, maar het komt nu ff niet zo lekker uit financieel gezien, eind van de maand enzo, je weet toch. Enfin, wil je je even melden bij die meneer met de injectienaalden?".
pi_36688199
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

terroristen, mensen die alleen maar andere de dood willen injagen , tja die verdienen geen vrijheid, sorry ik voel niks voor mensen die achter aanslagen staan op onschuldige burgers. Geen woorden voor, bijna alsof je de duivel uitnodigt om lekker te huisvesten
pi_36688233
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Wow, klassenjustitie in full effect: "hey sorry knul, we hadden je best een proces en advocaat willen geven, maar het komt nu ff niet zo lekker uit financieel gezien, eind van de maand enzo, je weet toch. Enfin, wil je je even melden bij die meneer met de injectienaalden?".
wtf lul je? Ik keur dit toch niet goed ofzo?
pi_36688268
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

wtf lul je? Ik keur dit toch niet goed ofzo?
Dat zeg ik toch ook niet?
Is begrijpend lezen afgeschaft op het LBO ofzo?
pi_36688286
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

terroristen, mensen die alleen maar andere de dood willen injagen , tja die verdienen geen vrijheid, sorry ik voel niks voor mensen die achter aanslagen staan op onschuldige burgers.
Helemaal mee eens! (Wat is je punt?)
pi_36688291
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Wie zegt nou weer dat ik soft ben tegen een terrorist?! Jij bent echt van de pot gepleurt geloof ik. Knul, als iemand een eerlijk proces heeft gehad, de kans heeft gekregen zich te verdedigen en alles volgens de regels is verlopen en vervolgens schuldig is bevonden, dan pleuren ze zo'n figuur wat mij betreft in een donker gat in de aarde om er vervolgens om de dag een halfje oud bruin in te mikken met wat slootwater. Die hoeft van mij echt geen medelijden te verwachten.

En trouwens, die gespeelde compassie van jou kan ook wel achterwege blijven. Jij kunt je net zo min in de slachtoffers van 9/11 verplaatsen als ik dat kan.
Die laatste zin , omfg, je kent me niet eens. En je denkt dus dat omdat jij je niet goed kan inleven met de slachtoffers ik dat ook niet kan ? Met die opmerking heb je dus alle geloofwaardigheid laten vallen. Sorry, ik zal niet meer op jouw posts ingaan....
pi_36688333
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?
Is begrijpend lezen afgeschaft op het LBO ofzo?
Als iemand zijn mening geeft met een voorbeeld erbij hoor je in te gaan op die mening en niet te gaan grappen over dat voorbeeld ofzo. Zeg dan beter niks ofzo.
pi_36688383
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Die laatste zin , omfg, je kent me niet eens. En je denkt dus dat omdat jij je niet goed kan inleven met de slachtoffers ik dat ook niet kan ? Met die opmerking heb je dus alle geloofwaardigheid laten vallen. Sorry, ik zal niet meer op jouw posts ingaan....
Je kunt je proberen in te leven in de slachtoffers van een dergelijke ramp. Maar om te denken dat je dat ook werkelijk kúnt, dat jij precies weet hoe iemand zich op de 53e verdieping van een brandend flatgebouw zich voelt, tsja, dat is gewoon schromelijke zelfoverschatting.
pi_36688409
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:04 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Als iemand zijn mening geeft met een voorbeeld erbij hoor je in te gaan op die mening en niet te gaan grappen over dat voorbeeld ofzo. Zeg dan beter niks ofzo.
En naast het begrijpend lezen is ook het keuzevak 'Humor' vervallen begrijp ik. Sjees.
pi_36688420
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Sorry, om te horen dat je bekende of geliefden verloren hebt bij de aanslagen.
  woensdag 5 april 2006 @ 21:07:03 #140
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36688433
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Is zo. Maar zo ziet hun wereld er niet uit, al hun hele leven niet. Die mensen vechten al van kinds af aan, die zijn heus wel wat gewend hoor.

Als je hun niet met hard bestrijdt, denken hun ook van ; wat een pussy's.
Vraag je eens af waarom ze al hun hele leven vechten. Je wint meer op die manier, helemaal op de lange duur.

Als je ze op een diplomatieke wijze behandelt raak je hen misschien niet, maar wel hun achterban, terrorisme heeft een voedingsbodem nodig en die wordt in Afghanistan en Irak enorm gekweekt nu.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_36688450
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Solopeople het volgende:

[..]

En naast het begrijpend lezen is ook het keuzevak 'Humor' vervallen begrijp ik. Sjees.
sorry ik spreek mijn vorige post tegen maar op deze moest het.........

TERRORISME ETC, EN DINGEN DIE DAAR MEE TE MAKEN HEBBEN ZIJN NIET GRAPPIG, GA DAN DUS OOK NIET PROBEREN GRAPPIG TE DOEN, DAN BEN JE DUIDELIJK NOG TE JONG VOOR DEZE DISCUSSIE
pi_36688457
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Had toch liever een inhoudelijke 'grap' gezien
  Donald Duck held woensdag 5 april 2006 @ 21:08:13 #143
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36688464
waar staat die advertentie precies dan? ik probeer het in de digispits online te zoeken, maar daar vind ikk het zo gauw even niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 5 april 2006 @ 21:09:00 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36688498
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

terroristen, mensen die alleen maar andere de dood willen injagen , tja die verdienen geen vrijheid,
Vrijheid! Ja. Sluit ze op. Prima, berecht ze. Maar gooi ze niet in een kamp op verdenking en laat ze dan een paar jaar later vrij met 'oh, je was toch onschuldig, okay, doei'.

Laat staan dat je ze martelt.
  woensdag 5 april 2006 @ 21:09:40 #145
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36688529
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Is zo. Maar ik denk niet dat Nederland of een ander Europees Land dit elke terreurverdachte zou geven als het in de schoenen had gestaan van de VS. Elke dag honderden terreuverdachten een advocaat geven/goed onderzoek etc gaat aardig veel geld kosten, dus ik denk niet dat een Europees land dit beter had gedaan.
Goed

Ik on het niet laten te reageren, sorry

Als we het over kosten hebben. Er zijn elke dag vele fraudeurs bezig over de hele wereld. Ik noem een Ahold. een Sjoerd Kooistra een Heijnemans. En je ziet dat ik het nog landelijk kan houden ook. Dat kost de samenleving miljarden per jaar.

Wat daarmee te doen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 5 april 2006 @ 21:10:13 #146
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36688551
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
waar staat die advertentie precies dan? ik probeer het in de digispits online te zoeken, maar daar vind ikk het zo gauw even niet
Ik zag hem vanochtend wel in de metro, probeer het bij die eens?
pi_36688625
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef LrdMetalSonic het volgende:

TERRORISME ETC, EN DINGEN DIE DAAR MEE TE MAKEN HEBBEN ZIJN NIET GRAPPIG
O.
quote:
A Canadian, Osama bin Ladin and Uncle Sam are out walking together one day.

They come across a lantern and a Genie pops out of it.

"I will give each of you each one wish, that's three wishes total," says the Genie.

The Canadian says, "I am a farmer, my dad was a farmer, and my son will also farm. I want the land to be forever fertile in Canada."

With a blink of the Genie's eye, 'POOF' the land in Canada was forever made fertile for farming.

Osama bin Ladin was amazed, so he said, "I want a wall around Afganistan, so that no infidels, Jews or Americans can come into our precious state."

Again, with a blink of the Genie's eye, 'POOF' there was a huge wall around Afganistan.

Uncle Sam (A former civil engineer), asks, "I'm very curious. Please tell me more about this wall."

The Genie explains, "Well, it's about 15,000 feet high, 500 feet thick and completely surrounds the country; nothing can get in or out---virtually impenetrable."

Uncle Sam says, "Fill it with water."
  woensdag 5 april 2006 @ 21:12:11 #148
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36688628
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Vrijheid! Ja. Sluit ze op. Prima, berecht ze. Maar gooi ze niet in een kamp op verdenking en laat ze dan een paar jaar later vrij met 'oh, je was toch onschuldig, okay, doei'.

Laat staan dat je ze martelt.
Het wordt nog leuker als ze al door het lokale militaire tribunaal te Gitmo als onschuldig zijn aangewezen, maar niet wegmogen, en geen advocaat mogen krijgen.

Dat is pas een dijenkletser.

En nu ga ik pitten, deze werkschuwe student moet er morgen vroeg uit, voor werk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36688633
Dat die gasten van AHOLD maar een paar maanden mogen zitten vind ik echt schandalig. En dan vind iedereen het aan de hoge kant! In Amerika zouden dit soort lui 30 jaar zitten. Of zoals die topcriminelen van Enron, waarschijnlijk levenslang... dat soort dingen zouden ze hier ook moeten doen ipv een doodstraf. Gewoon 30 jaar voor die klootzakken die bezig waren met de bouwfraude. Zal hen leren... dat even offtopic
pi_36688707
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Goed

Ik on het niet laten te reageren, sorry

Als we het over kosten hebben. Er zijn elke dag vele fraudeurs bezig over de hele wereld. Ik noem een Ahold. een Sjoerd Kooistra een Heijnemans. En je ziet dat ik het nog landelijk kan houden ook. Dat kost de samenleving miljarden per jaar.

Wat daarmee te doen?
Hehe

Naja, tuurlijk heb je hier gelijk mee. Maar ik zeg alleen maar dat Europa kwa sommige dingen niet veel beter is als Amerika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')