abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36686067
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hm.. vreemd.. het is pas sinds de VS Irak is binnen gevallen dat moslimterrorisme op tour is door Europa... ook vreemd, we horen al een jaar of drie dat we ons moeten voorbereiden op een aanslag in Nederland.
Dat 1e wat je zegt is speculeren of het had gebeurt als de VS niet naar Irak had gegaan , daar ga ik verder dus niet op in. Overigens, de hofstadgroep bestond ook al voor de inval in Irak hoor. En wou je zeggen dat er nooit een aanslag zal plaatsvinden hier? Hypocriet
pi_36686076
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Tja, marteling door de Amerikanen is nooit bewezen.
over grot gesproken... waar heb jij gezeten?

BTW: Dit was met carnaval 2004 in Irak:
  woensdag 5 april 2006 @ 20:09:41 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36686102
quote:

[..]

Tja, marteling door de Amerikanen is nooit bewezen.
Ja hoi, Abu Ghraib, zegt je dat wat?
quote:
Als mensen in een kamp zet die in een grot zaten waar een Taliban bolwerk achter schuilt, mag je hun van mij flink uithoren, dan praten ze wel.
Uithoren is wat anders dan martelen. Daarbij is marteling totaal onbetrouwbaar als verhoormethode dus dat schiet niet op.

Maar goed, de VS hebben wel vaker mensen zonder vorm van proces het land uitgegooid of vastgezet, dat scheelt, het is niet iets van deze president
quote:
Wacht maar tot hier in Amsterdam wat gebeurt, dan komt er van iedereen ineens grote praat De enige reden waarom dat overigens nog niet is gebeurd, is vanwege de VS die in Afghanistan Al-quada opjaagt, waarom snappen mensen dit niet?
Hoe lief naïef.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36686132
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat 1e wat je zegt is speculeren of het had gebeurt als de VS niet naar Irak had gegaan , daar ga ik verder dus niet op in. Overigens, de hofstadgroep bestond ook al voor de inval in Irak hoor. En wou je zeggen dat er nooit een aanslag zal plaatsvinden hier? Hypocriet
Ik reageerde op jouw bewering dat de VS de wereld veiliger aan het maken is. Dat is gewoon een leugen. Pure propaganda, dat je alleen nog maar hoort uit het Bushkamp.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:10:42 #30
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36686148
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

[afbeelding]
'nuff said.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:10:52 #31
80382 manny
30 is best veel
pi_36686154
quote:

[..]

De enige reden waarom dat overigens nog niet is gebeurd, is vanwege de VS die in Afghanistan Al-quada opjaagt, waarom snappen mensen dit niet?
1 poging:

Deze stelling die je hier doet. Onderbouw die eens met iets meer dan jouw mening, maar met iets zoals feiten. 1 feit is eigenlijk wel genoeg.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_36686181
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zoek jij 'ns een bron waarin is bewezen dat in Cuba mensen systematisch worden gemarteld? Die paar losse flodders in Abu Graihb staat hier los van, want dat was niet van met opdracht van hoger gezag.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:12:33 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36686214
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat hadden ze al eerder geprobeerd. En hoezo zou Rusland ineens de Taliban gaan verdrijven?
Waarom zouden ze, net als de Amerikanen hadden ze geen problemen met de Taliban (de VS hadden de Taliban nog miljoenen gegeven in 2001). De VS vond ze pas een probleem toen de Taliban zei Bin Laden alleen aan een islamitisch land uit te leveren, dat vond de VS niet acceptabel dus zouden ze de Taliban wel aanvallen en Bin Laden zelf halen. Resultaat, 5 jaar later? Land in puin, terrorisme everywhere en hey, Bin Laden huppelt nog vrolijk rond.

Clinton had Bin Laden al in '98 van de Taliban kunnen krijgen trouwens, maar ook hij nam het niet aan...
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:12:48 #34
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36686225
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Gebleekte het volgende:
Dat hadden ze al eerder geprobeerd. En hoezo zou Rusland ineens de Taliban gaan verdrijven?
Post verduidelijkt.

Die 'eerdere keer' hebben de Yanks de Russen lopen dwarsbomen. Iets met koude oorlog enzo.
Ik ga naar huis.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:13:01 #35
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36686232
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Zoek jij 'ns een bron waarin is bewezen dat in Cuba mensen systematisch worden gemarteld? Die paar losse flodders in Abu Graihb staat hier los van, want dat was niet van met opdracht van hoger gezag.
Leef je uit. http://www.nrc.nl/buitenland/article232177.ece
Zeg even dat het NRC een linkse krant is ofzo, en dat het daarom niet waar is, weet ik veel wat. Zomaar wat tips.

Maar het kan ook aan de definitie liggen natuurlijk. Misschien vind jij stroomschokken, tot je knieën in je eigen stront, geen buitenlucht, altijd licht of altijd donker, luide pulserende geluiden, snijden in de penis en andere leuke dingen wel helemaal geen martelingen.

Misschien vind je het pas martelen als mensen zonder verdoving geopereerd worden, om hun been eraf te halen. Het kan hoor.

Op die manier wordt er inderdaad niet gemarteld nee.
pi_36686244
quote:

[..]

Pardon? Het was wel degelijk beleid binnen de regering Bush en kwam zeker niet in het hoofd van enkele soldaten of korperaals!
  woensdag 5 april 2006 @ 20:13:28 #37
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_36686251
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef LrdMetalSonic het volgende:
..... Ik zal de slachtoffers van het WTC al nooit vergeten.
Je kende ze allemaal persoonlijk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 5 april 2006 @ 20:13:45 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36686258
quote:
Gaat een bietje lastig als je die gevangenen voor de buitenwereld verstopt en er niemand bij in de buurt laat hé?
Ik ga naar huis.
pi_36686267
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef manny het volgende:

[..]

1 poging:

Deze stelling die je hier doet. Onderbouw die eens met iets meer dan jouw mening, maar met iets zoals feiten. 1 feit is eigenlijk wel genoeg.
Ooit van iets gehoord als Bin Laden? Was zo'n lieve man joh, heeft ook nooit aanslagen georganiseerd op Westerlingen enzo. Als je die lieve jongen had laten zitten waar die zat had tie vast niet verder gegaan ofzo?
pi_36686291
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Gaat een bietje lastig als je die gevangenen voor de buitenwereld verstopt en er niemand bij in de buurt laat hé?
Is zo, maar dit is echter een bron van speculatie geen bewijs dat het gebeurt
pi_36686305
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef stinkie het volgende:

[..]

Je kende ze allemaal persoonlijk
Zal hij ook het Iraakse volk dat door Saddam werd onderdrukt nooit vergeten?
pi_36686311
Ach, wat lief, een Bush adeptje in het wild. Ze bestaan nog! .
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  woensdag 5 april 2006 @ 20:15:25 #43
80382 manny
30 is best veel
pi_36686318
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ooit van iets gehoord als Bin Laden? Was zo'n lieve man joh, heeft ook nooit aanslagen georganiseerd op Westerlingen enzo. Als je die lieve jongen had laten zitten waar die zat had tie vast niet verder gegaan ofzo?
haha, je bent gewoon lachwekkend. Ik vraag om feiten en je komt met dit lulverhaaltje. Gast, de groeten; ik ga me tijd ergens anders verdoen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_36686326
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Pardon? Het was wel degelijk beleid binnen de regering Bush en kwam zeker niet in het hoofd van enkele soldaten of korperaals!
Jaaaaaa Tuurlijk En waarom gebeurde dit dan alleen in Abu Graihb, en werden deze mensen berecht die dit hadden gedaan als het het beleid van de regering Bush was?
pi_36686358
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef manny het volgende:

[..]

haha, je bent gewoon lachwekkend. Ik vraag om feiten en je komt met dit lulverhaaltje. Gast, de groeten; ik ga me tijd ergens anders verdoen.
ja veel plezier in Onzin Voor je Leven met jouw niveau, doe Meki de groeten he

Ojah, als ik mn mening moet onderbouwen moet ik je toch vragen of jij dat ook wil doen Maar volgens mij hoef ik niet veel te verwachten
  woensdag 5 april 2006 @ 20:17:06 #46
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36686383
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wat gebeurde er ook alweer toen bepaalde mensen geen toegang kregen in Irak? Toen was dat hét bewijs dat er iets niet klopte, toch?
  woensdag 5 april 2006 @ 20:17:28 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36686395
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Ik zal de slachtoffers van het WTC al nooit vergeten.
En het grappige is dat er inmiddels meer onschuldige mensen in de strijd tegen het terrorisme zijn omgekomen dan dat er in dat hele schijterige WTC pasten en dat de haat van die zandnegertjes tegen het Westen groter is als ooit! !!!
Ik ga naar huis.
pi_36686430
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Jaaaaaa Tuurlijk En waarom gebeurde dit dan alleen in Abu Graihb, en werden deze mensen berecht die dit hadden gedaan als het het beleid van de regering Bush was?
Enig idee waarom alleen maar kansloze Amerikaanse soldaten (kansloos als in arm) in Irak zitten?
  woensdag 5 april 2006 @ 20:19:23 #49
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36686462
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Alléén in Abu Ghraib?

Als in, je hebt hier foto's van gezien, en verder komt het niet voor?

Goed, ik ga mijn belastingaangifte invullen, voor je het wordt ik in me penis gesneden, naakt, ondersteboven, al stroomschokkend krijgend, .omdat dat geen martelen is...
pi_36686508
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Enige idee waarom alleen maar kansloze Amerikaanse soldaten (kansloos als in arm) in Irak zitten?
Alleen maar? Ze zijn niet allemaal laag-opgeleid hoor ( ok de random-soldaat wel ja ) .

Maar wtf heeft dat ermee te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')