bridget mag best een mening over politiek hebben, maar heeft niet de autoriteit voor een anchor woman. bridget moet op straat lopen en reportages maken, zoals ook bij lijst 0.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heb je daar ook een duidelijke bron van? Dus een bron waaruit blijkt dat dit ook echt zo gebeurd en niet als voorbeeld is gesteld?
En misschien kun je dan ook even op de andere punten reageren....
Bijvoorbeeld even zeggen waarom Bridget geen mening mag hebben over de politiek.
dat zijn ook zo ongeveer de enige 2 buitenlandse series die ze hebben....quote:
Oh, ik denk wel dat er zoiets bestaat als 'zendertrouw' of hoe je het wilt noemen. Of 'gewoontezappen', wat je wilt. Kijk, als ik op zaterdagavond thuis ben en ik weet niet wat er op tv is, dan zap ik altijd automatisch eerst naar Nederland 3. Dat is gewoonte, ja. Kennelijk heb ik in mijn onderbewustzijn opgeslagen dat ik daar het vaakst geslaagd ben om iets leuks te vinden. Of iig iets dat ík leuk vind, dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat verklaart voor mij niet waarom bijv. Koppensnellers zo matig scoort.
Oke, goed is het niet, maar niet slechter dan in de laatste seizoenen op Nederland 3. Het scoort wel zo'n 2 miljoen kijkers minder.
Of Expeditie Robinson dat gewoon minder kijkers trekt dan op Net 5. Of gewoon goede dramaseries die op RTL gegarandeerd rond de miljoen zouden zitten en bij Talpa onder de 200.000 zitten.
Dus? Je kan veel zeggen, maar Talpa heeft veel geïnvesteerd in Nederlandse series, die echt niet minder zijn dan - bijvoorbeeld - Rozengeur en Wodkalime dat op RTL gewoon goed scoorde.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:20 schreef evert het volgende:
[..]
dat zijn ook zo ongeveer de enige 2 buitenlandse series die ze hebben....![]()
Dus je wilt eigenlijk dat ze helemaal niks nieuws proberen?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef evert het volgende:
bridget mag best een mening over politiek hebben, maar heeft niet de autoriteit voor een anchor woman. bridget moet op straat lopen en reportages maken, zoals ook bij lijst 0.
Nou dan hebben wij niet naar dezelfde afleveringen zitten kijken.....quote:Beau is zelden of nooit de sprankelende verschijning geweest die hij bij boulevard wel was. en ik heb zeker 1x per week een aflevering gezien.
Goh. Ik heb recenter dan oktober 2005 nog een bericht gelezen dat dat verband tussen C&A en NSE puur toeval was.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef evert het volgende:
wellicht vaker de Adformatie lezen voordat je iemand beschuldigt van 'uit de nek lullen'
jawel hoor. en als het goed is,/aan behoefte voldoet komt het wel boven drijven. zie joling/gordon.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je wilt eigenlijk dat ze helemaal niks nieuws proberen?
[..]
nee, het gaat mij erom dat bij de andere zenders weermensen zitten die verstand van het weer hebben. en bij NSE een model dat voorleest wat er gebeurt.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goh. Ik heb recenter dan oktober 2005 nog een bericht gelezen dat dat verband tussen C&A en NSE puur toeval was.
Maar goed, wat wilde je hier nou eigenlijk mee zeggen?
Omdat de C&A de kleding van de weermannen en vrouwen sponsort, is het weerbericht ineens onbetrouwbaar ofzo?
RTL4 en SBS6 zetten voor en na hun weerbericht ook altijd een "dit weerbericht werd mogelijk gemaakt door".
Vaak genoeg staat er ook een lelijke vent die het doet, dus je ziet spoken.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef evert het volgende:
[..]
nee, het gaat mij erom dat bij de andere zenders weermensen zitten die verstand van het weer hebben. en bij NSE een model dat voorleest wat er gebeurt.
Er is niemand die dat zegt.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:33 schreef evert het volgende:
jawel hoor. en als het goed is,/aan behoefte voldoet komt het wel boven drijven. zie joling/gordon.
maar nse pretendeerde van alles te zijn en het publiek zit niet te wachten op een programma dat een combi wil zijn tussen sportjournaal/boulevard/nieuws-journaal. prima dat het geprobeerd is, maar ga nu niet zeggen dat het een briljant programma was.
quote:en ondanks het feit dat wij geen kritiek op talpa mogen hebben van je
En jij kunt ook niet ontkennen dat o.a. Gooische Vrouwen, Linda en Beau en Van Speijk degelijke producties van Talpa zijn.quote:kun je toch niet ontkennen dat entertainment live niet in de schoenen van boulevard kan staan.
Oftewel, er mag weer niks nieuws geprobeerd worden, alles moet bij het oude blijven.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef evert het volgende:
nee, het gaat mij erom dat bij de andere zenders weermensen zitten die verstand van het weer hebben. en bij NSE een model dat voorleest wat er gebeurt.
nee hoor, ik heb gordon/joling al genoemd, initiatieven op drama gebied zijn uitstekend.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er is niemand die dat zegt.
Er zijn alleen een boel mensen die roepen dat het niet goed was of niks toevoegde.
[..]![]()
![]()
Ik moet het maar meteen met jou eens zijn ofzo?
[..]
En jij kunt ook niet ontkennen dat o.a. Gooische Vrouwen, Linda en Beau en Van Speijk degelijke producties van Talpa zijn.
Beetje makkelijk om alleen maar te gaan roepen wat zo slecht aan Talpa zou zijn en niet naar de dingen die wel goed zijn willen kijken....
Vrij snel?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vreemd zag dat het allemaal vrij snel verdwijnd
nee hoor, maar doe dan ook wat nieuws. je kan lullen wat je wil over piet paulusma (ik heb er ook niets mee) maar dat is duidelijk een andere manier van weer brengen dan dat al bestond. maar wat men heeft gedaan is enkele leuke grafische trucjes toch in een traditionele setting brengen. had het bijv. helemaal op de mooie vormgegeven manier gedaan met verder een voice over, was in ieder geval onderscheidend geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Oftewel, er mag weer niks nieuws geprobeerd worden, alles moet bij het oude blijven.
Ik kijk liever naar het NSE weer dan naar Erwin Kroll hoor
Dat levert zeer saaie TV op hoor als we TV via vast stramienen wordt gemaakt....
Hoe kun je bezwaar hebben tegen iets of iemand die zijn best probeert te doen om er wat leuks van te makenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:41 schreef evert het volgende:
mijn bezwaar tegen de programmering is dat ze teveel willen
Maar wat heeft NSE daar dan mee te maken?quote:en dat ze programma's hebben binnengehaald die al over de top waren. en dat komt, mede door de plaats op de afstandbediening, extra hard terug.
Ja opzich mee eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:44 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, maar doe dan ook wat nieuws. je kan lullen wat je wil over piet paulusma (ik heb er ook niets mee) maar dat is duidelijk een andere manier van weer brengen dan dat al bestond. maar wat men heeft gedaan is enkele leuke grafische trucjes toch in een traditionele setting brengen. had het bijv. helemaal op de mooie vormgegeven manier gedaan met verder een voice over, was in ieder geval onderscheidend geweest.
3-D achtig over Nederland vliegen en een "model" het weer laten voorlezen is niet onderscheidend vergeleken met RTL en de NOS, en een voice gebruiken om het weer te vertellen welquote:Op woensdag 5 april 2006 23:44 schreef evert het volgende:
had het bijv. helemaal op de mooie vormgegeven manier gedaan met verder een voice over, was in ieder geval onderscheidend geweest.
Exact.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:48 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja opzich mee eens.
Wat Talpa doet is niet nieuw.
Het zijn al programma's waarvan er soms al meerdere van bestaan in zo'n format.
Verzin dan écht iets nieuws.
Waarschijnlijk Nederland zit niet echt te wachten op nóg een politieserie of nóg een Boulevard achtig iets.
En dan ook nog de soapsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |