abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 21:50:29 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36690166
Ze jatten alles van elkaar.
Niet alleen Talpa en SBS wel bijna alle zenders kopiëeren van elkaar
  woensdag 5 april 2006 @ 22:06:57 #77
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_36690783
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
En Beau komt met hangende pootjes terug naar RTL
Beter nog: Beau zit zonder baan. Fons wil hem niet meer in genade nemen.

Trouwens, 'goed' nieuwsprogramma hoor, van Beauworks.
pi_36691818
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:

Trouwens, 'goed' nieuwsprogramma hoor, van Beauworks.
Vertel eens, wat was er zo slecht aan?
  woensdag 5 april 2006 @ 22:36:45 #79
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36691991
EINDELIJK WEER EEN OVERWINNING VOOR "ONS" ANTI-TALPA

dit gaat de goede kant op. Beau is boulevard mooi kwijt, en ik denk dat hij daar gigantisch van baalt. Hij zat daar lekker, elke dag, verdiende goed, was bekend. Nu maakte hij de misstap naar talpa om NSE te presenteren (een programma dat ik overigens nog nooit gezien heb). en dat flopt

Koppensnellers (zo heet het toch) zullen ze ook wel de nek omdraaien na een tijdje. En dan zit jack met precies hetzelfde verhaal als beau.

Ook naar Barend en van Dorp kijkt niemand. Tjongejonge zeg, ik geniet werkelijk van dit nieuws. En john de mol wilde bij de start van talpa NOG een baggerzender beginnen! Hilarisch dit gewoon!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36692125
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef faberic het volgende:

dit gaat de goede kant op. Beau is boulevard mooi kwijt, en ik denk dat hij daar gigantisch van baalt. Hij zat daar lekker, elke dag, verdiende goed, was bekend. Nu maakte hij de misstap naar talpa om NSE te presenteren (een programma dat ik overigens nog nooit gezien heb). en dat flopt

Koppensnellers (zo heet het toch) zullen ze ook wel de nek omdraaien na een tijdje. En dan zit jack met precies hetzelfde verhaal als beau.

Ook naar Barend en van Dorp kijkt niemand. Tjongejonge zeg, ik geniet werkelijk van dit nieuws. En john de mol wilde bij de start van talpa NOG een baggerzender beginnen! Hilarisch dit gewoon!
Want?

Wat is er zo leuk aan als een complete zender zou stoppen en mensen daardoor op straat komen te staan?

Ik snap echt niks van mensen die dit leuk nieuws vinden. Dat je een programma niet leuk vind kan ik nog begrijpen, maar dat je verrukt bent om te horen dat het stopt, daar snap ik niks van. Niemand verplicht je om iets te kijken wat je niet leuk vind....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 22:42:56 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36692235
tis jammer, het is gewoon op het verkeerde tijdstip gezet, om 18.00 had dit meer potentie gehad.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 april 2006 @ 22:45:39 #82
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36692335
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En als ze iets nieuws brengen, wordt dat meteen afgestraft door de kijkers. Dus wat dat betreft is het ook niet zo raar dat TV zenders minder nieuwe dingen proberen.
onzin, kwaliteit is niet goed. zo simpel als wat. waarom is De Wereld Draait Door dan wel succesvol?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 22:47:42 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36692417
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef evert het volgende:

[..]

onzin, kwaliteit is niet goed. zo simpel als wat. waarom is De Wereld Draait Door dan wel succesvol?
MAtthijs van Nieuwkerk!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36692478
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef evert het volgende:

Omdat mensen er eerder langs komen bij het zappen bijvoorbeeld.
Bij veel mensen staat Talpa ergens achteraan. En er is ook veel Talpa haat. Mensen die weigeren naar Talpa te kijken, zie een paar posts hierboven een voorbeeld.

En wat is er zo verkeerd aan NSE? Waarom is die kwaliteit niet goed?
  woensdag 5 april 2006 @ 22:52:03 #85
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36692569
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef faberic het volgende:

Wat een volwassen reactie weer .

Ik weet zeker dat de meerderheid van de mensen die het een 'baggerzender' vinden nog geen minuut gezien hebben. Nu wil ik niet zeggen dat alle programma's briljant gevonden zijn, maar 90% zou op RTL4 gewoon als een raket scoren, de meeste programma zijn gemiddeld tot bovengemiddeld (in vergelijking met RTL, SBS, enz.).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 5 april 2006 @ 22:56:05 #86
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36692697
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef calvobbes het volgende:

De keren dat ik gekeken heb vond ik gewoon dat het niet lekker 'liep'. Zag er allemaal heel kunstmatig uit. Weinig spontaniteit. Gemaakt lollig. Nu is dat misschien bij alles op tv wel, alleen is het natuurlijk de kunst om dat niet op te laten vallen.
Het bleef me gewoon niet langer dan 5 minuten boeien. Wat kun je er verder van zeggen? Kennelijk is er toch een bepaalde chemie nodig om een programma succesvol te maken.

En idd, hoe komt anders dat DWDD wel een succes is? Ik vind het een beetje te gemakkelijk om te zeggen dat dat alleen komt omdat mensen er eerder langszappen. Oké, dat geldt misschien voor de eerste (paar) keer dat je het ziet, maar daarna kies je er toch bewust voor om te kijken. Ik zap tegenwoordig speciaal terug van RTL4 om 19.00 uur om naar DWDD op Ned. 3 te kijken. En als er iets boeiends op Talpa zou zijn, dan zou ik die 24 ook snel genoeg ingedrukt hebben.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 5 april 2006 @ 22:56:44 #87
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36692719
quote:

[..]

Bij veel mensen staat Talpa ergens achteraan. En er is ook veel Talpa haat. Mensen die weigeren naar Talpa te kijken, zie een paar posts hierboven een voorbeeld.

bridget maasland die nog bruin van de playboy shoot ineens een mening heeft over een politiek onderwerp. een glamour verslaggever die denkt dat overdreven make up voor glamour staat. bridget maasland die uitstraalt 'ik vertel het wel maar snap het niet'. beau die zichtbaar ongelukkig is. jan joost die het niveau jeugdjournaal nog niet ontstegen is. een weervrouw die alleen maar wat staat voor te lezen zodat c&a haar kleding kan verkopen. jort kelder die geen anchorman is. evert santegoeds met de uitstraling van een zandzak. nog meer argumenten?
pi_36692838
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef Jane het volgende:

De keren dat ik gekeken heb vond ik gewoon dat het niet lekker 'liep'. Zag er allemaal heel kunstmatig uit. Weinig spontaniteit. Gemaakt lollig. Nu is dat misschien bij alles op tv wel, alleen is het natuurlijk de kunst om dat niet op te laten vallen.
Het bleef me gewoon niet langer dan 5 minuten boeien. Wat kun je er verder van zeggen? Kennelijk is er toch een bepaalde chemie nodig om een programma succesvol te maken.
Dat had RTL Boulevard in het begin ook nodig. Net als meer andere nieuwe programma's. TV3 is ook nooit het verwachte succes geworden. En DWDD werkt blijkbaar wel.
Kan gebeuren. TV land is niet exact voorspelbaar.
quote:
En als er iets boeiends op Talpa zou zijn, dan zou ik die 24 ook snel genoeg ingedrukt hebben.
Mja, hoe weet jij of er iets wat jij boeiend vind op Talpa is?
Daar zul je over het algemeen toch achter komen als je daar 'langs zapt' en ik denk dat jij vaker langs 1 t/m 9 zapt dan langs 24.

Zap gedrag en anti talpa nijd hebben er wel degelijk mee te maken.
pi_36692993
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef evert het volgende:

bridget maasland die nog bruin van de playboy shoot ineens een mening heeft over een politiek onderwerp.
Wat is daar mis mee? Mag zij geen mening hebben daarover?
quote:
beau die zichtbaar ongelukkig is.
Owjee. Iemand die een keer zijn dag niet heeft en dat laat merken. Ik heb ook vaak zat een beau gezien die wel zichtbaar gelukkig is.
quote:
jan joost die het niveau jeugdjournaal nog niet ontstegen is.
Want?
Ik heb hem niet op Jeugdjournaal manier uitleggen kunnen betrappen.
quote:
een weervrouw die alleen maar wat staat voor te lezen zodat c&a haar kleding kan verkopen.
Je lult uit je nek. C&A en dat weer hebben niks met elkaar te maken. Behalve dat ze toevallig dezelfde mensen hebben ingehuurd....
quote:
jort kelder die geen anchorman is. evert santegoeds met de uitstraling van een zandzak. nog meer argumenten?
Ja echte argumenten graag ipv meningen.

edit: Wat ik goed vond aan NSE:
- Iemand durfde de dombo uit te hangen, vragen te stellen die Jan Modaal ook stelt.
- Ruimte voor wat onzin / spontaniteit, dat is er niet bij het NOS journaal of RTL Journaal.
- Uitgebreid weerbericht op een grafisch mooie manier gebracht.

Bijvoorbeeld...
  woensdag 5 april 2006 @ 23:07:44 #90
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36693126
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef calvobbes het volgende:

Zap gedrag en anti talpa nijd hebben er wel degelijk mee te maken.
Tja, ik denk dat de kijker veel minder principieel is dan jij nu voorstelt. Ik ben sowieso al meer een publieke omroep-kijker, maar ook ik kon de weg naar Talpa prima vinden om BB en De Slimste te kijken. Ik denk dat het argument 'de kijker kan de zender niet vinden' na al deze maanden echt niet meer opgaat. Iedereen weet dat Talpa er is. Op zondag kunnen de voetballiefhebbers hem immers ook probleemloos vinden.

Ik denk wel dat Talpa gewoon last heeft van verzadiging op de Nederlandse commerciele omroepmarkt. En als je er dan als laatste bij komt, dan heb je het zwaar.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 5 april 2006 @ 23:10:01 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36693204
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef Jane het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat de kijker veel minder principieel is als jij nu voorstelt. Ik ben sowieso al meer een publieke omroep-kijker, maar ook ik kon de weg naar Talpa prima vinden om BB en De Slimste te kijken. Ik denk dat het argument 'de kijker kan de zender niet vinden' na al deze maanden echt niet meer opgaat. Iedereen weet dat Talpa er is. Op zondag kunnen de voetballiefhebbers hem immers ook probleemloos vinden.

Ik denk wel dat Talpa gewoon last heeft van verzadiging op de Nederlandse commerciele omroepmarkt. En als je er dan als laatste bij komt, dan heb je het zwaar.
Dat verklaart voor mij niet waarom bijv. Koppensnellers zo matig scoort.
Oke, goed is het niet, maar niet slechter dan in de laatste seizoenen op Nederland 3. Het scoort wel zo'n 2 miljoen kijkers minder.
Of Expeditie Robinson dat gewoon minder kijkers trekt dan op Net 5. Of gewoon goede dramaseries die op RTL gegarandeerd rond de miljoen zouden zitten en bij Talpa onder de 200.000 zitten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:10:26 #92
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36693213
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef calvobbes het volgende:

Je lult uit je nek. C&A en dat weer hebben niks met elkaar te maken. Behalve dat ze toevallig dezelfde mensen hebben ingehuurd....
nee hoor, ik merk al dat je het niet weet. alles wat die mevrouw aanheeft is van C&A en hangt de dag erna in de winkel. en de opbrengst is een verdeelsleutel tussen talpa en C&A. dit zijn de veelbesproken nieuwe business modellen die talpa wilde introduceren met adverteerders om ook naar anderssoortige inkomstenstromen te kijken.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:13:11 #93
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36693313
[
om nog even aan te geven dat ik niet uit mijn nek lul:

DE VASTE RELATIE VAN ADVERTEERDERS EN RECLAMEBUREAU STAAT ONDER DRUK’

de wensen van de kijkers, zegt Ronald Goes, algemeen directeur van Talpa. Deze nieuwkomer in de televisiewereld komt zelf ook met nieuwe vormen van adverteren. Bijvoorbeeld door weermannen in kleding van C&A te steken.
pi_36693323
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef Jane het volgende:

Op zondag kunnen de voetballiefhebbers hem immers ook probleemloos vinden.
De andere dagen willen de kijkers Talpa blijkbaar niet vinden.

Zap gedrag is wel degelijk belangrijk. Bij alle TV zender. De meeste (nieuwe) zenders hebben ook wel een "zet 'm op x" actie gevoerd. Talpa (nog) niet.

En veel kijkers zijn echt wel zo principieel om niet naar Talpa te kijken. Bij elk bericht over Talpa zie je altijd wel een paar figuren die roepen dat ze nooit naar Talpa kijken, maar wel weten dat het helemaal ruk is.
Talpa heeft degelijke programma's, is bereid daar veel geld in te steken, koopt goede series uit het buitenland aan etc.
Wat dat betreft zou het juist boven de andere commerciele zenders uit moeten steken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 april 2006 @ 23:14:31 #95
862 Arcee
Look closer
pi_36693357
quote:
Dat snap ik idd ook niet.
quote:
Het voegt niks toe. Sterker nog: het voegt he-le-maal niks toe.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36693381
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef evert het volgende:

nee hoor, ik merk al dat je het niet weet. alles wat die mevrouw aanheeft is van C&A en hangt de dag erna in de winkel. en de opbrengst is een verdeelsleutel tussen talpa en C&A. dit zijn de veelbesproken nieuwe business modellen die talpa wilde introduceren met adverteerders om ook naar anderssoortige inkomstenstromen te kijken.
Heb je daar ook een duidelijke bron van? Dus een bron waaruit blijkt dat dit ook echt zo gebeurd en niet als voorbeeld is gesteld?

En misschien kun je dan ook even op de andere punten reageren....
Bijvoorbeeld even zeggen waarom Bridget geen mening mag hebben over de politiek.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:16:22 #97
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36693413
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef calvobbes het volgende:
Talpa heeft degelijke programma's, is bereid daar veel geld in te steken, koopt goede series uit het buitenland aan etc.
Wat dat betreft zou het juist boven de andere commerciele zenders uit moeten steken.
sorry, noem mij eens wat goede series uit het buitenland op Talpa?
pi_36693430
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:

Het voegt niks toe. Sterker nog: het voegt he-le-maal niks toe.
Wat voegt bijv. 4 in het land toe?

Voegt niks toe aan HvN, sterker nog, is een exacte kopie. Zelfs de kijkcijfers zijn bijna gelijk. Dus blijkbaar zitten de Nederlandse TV kijkers niet te wachten op programma's die wel iets toevoegen.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:16:57 #99
136 V.
Like tears in rain...
pi_36693432
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef calvobbes het volgende:

Talpa heeft een imago-probleem. En redelijk logisch ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36693446
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:16 schreef evert het volgende:

sorry, noem mij eens wat goede series uit het buitenland op Talpa?
- The 4400
- Crossing Jordan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')