Beter nog: Beau zit zonder baan. Fons wil hem niet meer in genade nemen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
En Beau komt met hangende pootjes terug naar RTL
Vertel eens, wat was er zo slecht aan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Trouwens, 'goed' nieuwsprogramma hoor, van Beauworks.![]()
Want?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef faberic het volgende:
EINDELIJK WEER EEN OVERWINNING VOOR "ONS" ANTI-TALPA
dit gaat de goede kant op. Beau is boulevard mooi kwijt, en ik denk dat hij daar gigantisch van baalt. Hij zat daar lekker, elke dag, verdiende goed, was bekend. Nu maakte hij de misstap naar talpa om NSE te presenteren (een programma dat ik overigens nog nooit gezien heb). en dat flopt
Koppensnellers (zo heet het toch) zullen ze ook wel de nek omdraaien na een tijdje. En dan zit jack met precies hetzelfde verhaal als beau.
Ook naar Barend en van Dorp kijkt niemand. Tjongejonge zeg, ik geniet werkelijk van dit nieuws. En john de mol wilde bij de start van talpa NOG een baggerzender beginnen! Hilarisch dit gewoon!
onzin, kwaliteit is niet goed. zo simpel als wat. waarom is De Wereld Draait Door dan wel succesvol?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En als ze iets nieuws brengen, wordt dat meteen afgestraft door de kijkers. Dus wat dat betreft is het ook niet zo raar dat TV zenders minder nieuwe dingen proberen.
MAtthijs van Nieuwkerk!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef evert het volgende:
[..]
onzin, kwaliteit is niet goed. zo simpel als wat. waarom is De Wereld Draait Door dan wel succesvol?
Omdat mensen er eerder langs komen bij het zappen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef evert het volgende:
onzin, kwaliteit is niet goed. zo simpel als wat. waarom is De Wereld Draait Door dan wel succesvol?
Wat een volwassen reactie weerquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef faberic het volgende:
EINDELIJK WEER EEN OVERWINNING VOOR "ONS" ANTI-TALPA
dit gaat de goede kant op. Beau is boulevard mooi kwijt, en ik denk dat hij daar gigantisch van baalt. Hij zat daar lekker, elke dag, verdiende goed, was bekend. Nu maakte hij de misstap naar talpa om NSE te presenteren (een programma dat ik overigens nog nooit gezien heb). en dat flopt
Koppensnellers (zo heet het toch) zullen ze ook wel de nek omdraaien na een tijdje. En dan zit jack met precies hetzelfde verhaal als beau.
Ook naar Barend en van Dorp kijkt niemand. Tjongejonge zeg, ik geniet werkelijk van dit nieuws. En john de mol wilde bij de start van talpa NOG een baggerzender beginnen! Hilarisch dit gewoon!
De keren dat ik gekeken heb vond ik gewoon dat het niet lekker 'liep'. Zag er allemaal heel kunstmatig uit. Weinig spontaniteit. Gemaakt lollig. Nu is dat misschien bij alles op tv wel, alleen is het natuurlijk de kunst om dat niet op te laten vallen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef calvobbes het volgende:
En wat is er zo verkeerd aan NSE? Waarom is die kwaliteit niet goed?
bridget maasland die nog bruin van de playboy shoot ineens een mening heeft over een politiek onderwerp. een glamour verslaggever die denkt dat overdreven make up voor glamour staat. bridget maasland die uitstraalt 'ik vertel het wel maar snap het niet'. beau die zichtbaar ongelukkig is. jan joost die het niveau jeugdjournaal nog niet ontstegen is. een weervrouw die alleen maar wat staat voor te lezen zodat c&a haar kleding kan verkopen. jort kelder die geen anchorman is. evert santegoeds met de uitstraling van een zandzak. nog meer argumenten?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat mensen er eerder langs komen bij het zappen bijvoorbeeld.
Bij veel mensen staat Talpa ergens achteraan. En er is ook veel Talpa haat. Mensen die weigeren naar Talpa te kijken, zie een paar posts hierboven een voorbeeld.
En wat is er zo verkeerd aan NSE? Waarom is die kwaliteit niet goed?
Dat had RTL Boulevard in het begin ook nodig. Net als meer andere nieuwe programma's. TV3 is ook nooit het verwachte succes geworden. En DWDD werkt blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef Jane het volgende:
De keren dat ik gekeken heb vond ik gewoon dat het niet lekker 'liep'. Zag er allemaal heel kunstmatig uit. Weinig spontaniteit. Gemaakt lollig. Nu is dat misschien bij alles op tv wel, alleen is het natuurlijk de kunst om dat niet op te laten vallen.
Het bleef me gewoon niet langer dan 5 minuten boeien. Wat kun je er verder van zeggen? Kennelijk is er toch een bepaalde chemie nodig om een programma succesvol te maken.
Mja, hoe weet jij of er iets wat jij boeiend vind op Talpa is?quote:En als er iets boeiends op Talpa zou zijn, dan zou ik die 24 ook snel genoeg ingedrukt hebben.
Wat is daar mis mee? Mag zij geen mening hebben daarover?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef evert het volgende:
bridget maasland die nog bruin van de playboy shoot ineens een mening heeft over een politiek onderwerp.
Owjee. Iemand die een keer zijn dag niet heeft en dat laat merken. Ik heb ook vaak zat een beau gezien die wel zichtbaar gelukkig is.quote:beau die zichtbaar ongelukkig is.
Want?quote:jan joost die het niveau jeugdjournaal nog niet ontstegen is.
Je lult uit je nek. C&A en dat weer hebben niks met elkaar te maken. Behalve dat ze toevallig dezelfde mensen hebben ingehuurd....quote:een weervrouw die alleen maar wat staat voor te lezen zodat c&a haar kleding kan verkopen.
Ja echte argumenten graag ipv meningen.quote:jort kelder die geen anchorman is. evert santegoeds met de uitstraling van een zandzak. nog meer argumenten?
Tja, ik denk dat de kijker veel minder principieel is dan jij nu voorstelt. Ik ben sowieso al meer een publieke omroep-kijker, maar ook ik kon de weg naar Talpa prima vinden om BB en De Slimste te kijken. Ik denk dat het argument 'de kijker kan de zender niet vinden' na al deze maanden echt niet meer opgaat. Iedereen weet dat Talpa er is. Op zondag kunnen de voetballiefhebbers hem immers ook probleemloos vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef calvobbes het volgende:
Zap gedrag en anti talpa nijd hebben er wel degelijk mee te maken.
Dat verklaart voor mij niet waarom bijv. Koppensnellers zo matig scoort.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de kijker veel minder principieel is als jij nu voorstelt. Ik ben sowieso al meer een publieke omroep-kijker, maar ook ik kon de weg naar Talpa prima vinden om BB en De Slimste te kijken. Ik denk dat het argument 'de kijker kan de zender niet vinden' na al deze maanden echt niet meer opgaat. Iedereen weet dat Talpa er is. Op zondag kunnen de voetballiefhebbers hem immers ook probleemloos vinden.
Ik denk wel dat Talpa gewoon last heeft van verzadiging op de Nederlandse commerciele omroepmarkt. En als je er dan als laatste bij komt, dan heb je het zwaar.
nee hoor, ik merk al dat je het niet weet. alles wat die mevrouw aanheeft is van C&A en hangt de dag erna in de winkel. en de opbrengst is een verdeelsleutel tussen talpa en C&A. dit zijn de veelbesproken nieuwe business modellen die talpa wilde introduceren met adverteerders om ook naar anderssoortige inkomstenstromen te kijken.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef calvobbes het volgende:
Je lult uit je nek. C&A en dat weer hebben niks met elkaar te maken. Behalve dat ze toevallig dezelfde mensen hebben ingehuurd....
De andere dagen willen de kijkers Talpa blijkbaar niet vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
Op zondag kunnen de voetballiefhebbers hem immers ook probleemloos vinden.
Dat snap ik idd ook niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Omdat mensen er eerder langs komen bij het zappen bijvoorbeeld.
Bij veel mensen staat Talpa ergens achteraan. En er is ook veel Talpa haat. Mensen die weigeren naar Talpa te kijken, zie een paar posts hierboven een voorbeeld.
Het voegt niks toe. Sterker nog: het voegt he-le-maal niks toe.quote:En wat is er zo verkeerd aan NSE? Waarom is die kwaliteit niet goed?
Heb je daar ook een duidelijke bron van? Dus een bron waaruit blijkt dat dit ook echt zo gebeurd en niet als voorbeeld is gesteld?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef evert het volgende:
nee hoor, ik merk al dat je het niet weet. alles wat die mevrouw aanheeft is van C&A en hangt de dag erna in de winkel. en de opbrengst is een verdeelsleutel tussen talpa en C&A. dit zijn de veelbesproken nieuwe business modellen die talpa wilde introduceren met adverteerders om ook naar anderssoortige inkomstenstromen te kijken.
sorry, noem mij eens wat goede series uit het buitenland op Talpa?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef calvobbes het volgende:
Talpa heeft degelijke programma's, is bereid daar veel geld in te steken, koopt goede series uit het buitenland aan etc.
Wat dat betreft zou het juist boven de andere commerciele zenders uit moeten steken.
Wat voegt bijv. 4 in het land toe?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
Het voegt niks toe. Sterker nog: het voegt he-le-maal niks toe.
Talpa heeft een imago-probleem. En redelijk logisch ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef calvobbes het volgende:
Wat dat betreft zou het juist boven de andere commerciele zenders uit moeten steken.
- The 4400quote:Op woensdag 5 april 2006 23:16 schreef evert het volgende:
sorry, noem mij eens wat goede series uit het buitenland op Talpa?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |