verkapt zegquote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef wise het volgende:
speel het wel wat minder atm door oblivion.
(tvp)
Goed planquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allemaal posten!! Dan kunnen we die nog es gebruiken voor nieuwe OP's
*ding!*quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed plan
Zijn die mannetjes in de OP beide van jou?
Ik ben nog maar level 7.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef DeHovenier het volgende:
Grazelands? Waar is dat
Ben nu lvl 49
Welke skills heb je?
last wish heb ik ergens gestolen, weet alleen niet meer waar. Zal waarschijnlijk wel met een andere mod zijn meegekomen. Gebruik voor Morrowind de volgende:quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef DeHovenier het volgende:
Last wish ken ik niet en Lilarcor ook niet
Je moest wel wat meer doen dan alleen een mijn opbouwen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef DeHovenier het volgende:
...Bloodmoon voegt een eiland toe waar je een Ebony-mine moet helpen opbouwen...
Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef DeHovenier het volgende:
Als je het beste uit het spel wil halen, dan lees je elk boek dat je tegenkomt, dan doe je alle quest die er maar te vinden zijn (als laatste de Main Quest), dan spreek je iedereen aan en klik je alle 'topics' aan, en dan ga je overal naartoe lopen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Je moest wel wat meer doen dan alleen een mijn opbouwen...
Dat heb ik nou ook altijd. Net die dwemer ruine bij Balmore leeggeslagen, omdat ik een puzzelbox moest halen (jaja, ik ben begonnen met de mainquest), ligt alleen veel te veel. Krijg het allemaal niet mee...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:52 schreef Maraca het volgende:
Ik baal er trouwens ook van dat ik altijd teveel souvenirs meeneem! Ik heb gewoon geen plek meer in mijn huis(ik moet alles in kasten ed proppen, anders maakt de Xbox een een nieuwe zak aan waar oneindig veel in kan, klinkt leuk, maar het ligt altijd boven op een ander voorwerp waar je dan niet meer bij kan
)
Maar het glimt zo mooiquote:
een echte dief neemt alleen echt waardevolle spullen meequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ben niet voor niets een thief.![]()
Van een Daedric Claymore is z'n beste attack 1-60, maar die is niet betoverd.quote:Ice blade of the Monarch
Long Blade, Two Handed
Chop 5-50
Slash 4-40
Thrust 3-30
Condition 6000/6000
Weight: 60.0
Value 95000
Frost Damage 10 to 40 pts
Het is www.uesp.net.quote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef thettes het volgende:
Welk boek heb je verkocht? En zoek je die Khajit in de sewers? Ik kan je sowieso aanraden om op www.uesp.com te kijken voor hints
Welke questsquote:Op zondag 9 april 2006 12:09 schreef Jeff89 het volgende:
Welke Daedric Altar quests hebben jullie allemaal gedaan?
Ik had die van Sheogorath (heel vet), Boetiya (Spelfout), Azura, Malacath volgens mij (reward vergeten) en nog een zooi die ik vergeten ben.. Vette quests hebben ze meestal, en rewards.
nietes, scroll eens wat verder naar beneden bij een download, daar zijn de public serversquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef Cart_man het volgende:
Daar moet je je aanmelden en betalen, wil je wat downloaden.
http://www.fileplanet.com/subscribe/login_to_dl.aspx?f=0quote:Op zondag 9 april 2006 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
nietes, scroll eens wat verder naar beneden bij een download, daar zijn de public servers
Sja...als je de Camonna Tong z'n gang laat gaan is het alleen maar goed want die willen de Imperials weg uit Morrowind. Morrwind voor de Dunmer! Dus dan zou je idd naar Sjoring moeten luisteren en de leiders van de TG vermoorden. Maar Percius Mercius, de onderbaas van de FG in Ald-ruhn, wil Sjoring dood hebben vanwege de corrputie en de relaties met de Camonna Tong. Oa Eydis Fire-eye (onderbaas in Balmora) moet dood, en dan word ik de leider van de FG.quote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef Cart_man het volgende:
Baas van FG zit ook in de pocket van Camonna Tong. Ik moet nu voor TG fighters van het FG overhalen om voor ons te komen vechten.
Hoe kom je trouwens af van Ash cancer? (of hoe het ook mag heten). Potion cure common disease helpt niet.
Heb net een Daedric en Ebony waraxe moeten laten liggen. Waren te zwaar die dingen.![]()
Ken ik wel, is idd een Blight disease..quote:Ash cancer? Ken ik niet. Mss een potion met Cure Blight Disease?
herstel, subscriben moet, maar je moet alleen betalen als je gebruik wil maken van queue-less servers. Download je zooi maar gewoon op de first-come, first-serve public serversquote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
http://www.fileplanet.com/subscribe/login_to_dl.aspx?f=0![]()
Waar dan?
waar kan je die kopen ?quote:
Hmm, een quest met een dwemer artifact?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:33 schreef DeHovenier het volgende:
Woehoe, heb net een paar uurtjes achter elkaar MW gespeeld
Heb net de zonen van Orvas dren gekilled voor de Morag Tong, en ik ben nog een leuke subquestje tegengekomen in de Halfway Tavern in Pelagiad. Moet je ff praten met die Khajit daar.
Heb ook een Daedric Short Sword laten enchanten door de Creeper, doet nu 20 to 23 pts Damage Health, gaat nu lekker zo met m'n job als huurmoordenaar
www.proxis.be / www.proxis.nlquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
waar kan je die kopen ?
zoek er al een tijd naar namelijk ?
Nee. We werden vvriendjes, en toen vroeg ze aan mij of ik een bepaalde gast moest doden van de Camonna Tong die haar bedreigd had. Heb ik gedaan,vertelde ze waar de sleutel lag die toegang gaf tot de Redoran Vaultsquote:Op dinsdag 11 april 2006 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, een quest met een dwemer artifact?
Klopt, mijn Illusion is nu ook op 100quote:Op zondag 9 april 2006 18:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Grandmaster trainer van Illusion zit volgens mij in Sadrith Mora, als je het fort verlaat die herberg die je ziet als je over de brug ben. Pin me er niet op vast though.
Je moet eerst zeven shrines bezoeken, voordat je quests kan gaan doen. Heb pas 1 shrine gehad tot nu toe, geen zin om de rest te zoeken...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
Als je de Temple joined, krijg je dan ook quests? Zijn die een beetje te doen?
Yup.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
Zeker ook die shrine achter de Ghostgate?
Jawel.. Er is een bepaald boek dat je moet hebben het heetquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee. We werden vvriendjes, en toen vroeg ze aan mij of ik een bepaalde gast moest doden van de Camonna Tong die haar bedreigd had. Heb ik gedaan,vertelde ze waar de sleutel lag die toegang gaf tot de Redoran Vaults
Heb die Vaults dus leeggeroofd, en nu ga ik haar man zoeken die verslaafd is aan Skooma en Moon Sugar, en moet ik proberen om hem weer te genezen. Maar het schijnt dat er geen cure is voor skoomaverslaafden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee meer waar je hem kan vinden though..
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jawel.. Er is een bepaald boek dat je moet hebben het heetAls het goed is ligt dat boek bij die khajit bookseller in dat eerste Compound in Vivec, ik ben de naam van die compound alweer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee meer waar je hem kan vinden though..
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ben jij nou een dief?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Cart_man het volgende:
Veel te duur die boeken van hem. Wil het altijd stelen, maar omdat ze niet staan opgesteld moet ik het wel kopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wat is Shallit ookalweer?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:49 schreef Cart_man het volgende:
Als je dan toch bezig bent. Ik zoek Shallit, ligt noordwest van het Ahemmusa camp. Heb twee ingame dagen zitten zoeken en het net steeds niet gevonden.
Icm. de Boots of Blinding speed en CE levitation echt geniaal..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
Check deze site: http://til.gamingsource.net/
Nieuwe beesten erbij zijn juist gaaf
Giants installeer ik mss ook, maar dat komt later wel.
edit
The cuirass of the saviors hide in Tel Fyr, 100% magicka resisted ga ik ook ff halen. Ik zet het hier ff neer, want ik ben op school. En als ik thuis ben vergeet ik het weer
Hij speelt het op een consolequote:Op woensdag 12 april 2006 23:18 schreef RogerR het volgende:
Je kan ook screenshots maken, is misschien wat handiger
ZIJ speelt het op een consolequote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij speelt het op een console
Ald'Ruhn (coc ald-ruhn dusquote:Op donderdag 13 april 2006 13:12 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gister de subsquests van Ahnassi afgemaakt. Waar kan je House Redoran joinen? In Vivec?
Weet niet, vond het een beetje nep. Werd aangevallen door een groep beesten, liepen er zo 4 langs me heen en die verdwenen in de verte. Maar moet nog wat langer spelen om het wat beter te kunnen ervaren, denk ik...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:22 schreef DeHovenier het volgende:
@Cart_man: die mod die meer beesten toevoegt? Die heb ik nog niet geinstalleerd, maar goed. Wat vind je er minder aan?
Geen idee. Heb alle missies in elke stad al gedaan, dus Ald'Ruhn, Sadrith Mora, Vivec en Balmora. Zelfde geldt voor MG, volgens mij.quote:Welke rank moet je zijn dan wil je verder de quests doen? Het is dan handig dat je in een andere stad bij een TG-vestiging die quests daar gaat doen, en als je dan een bepaalde rank wordt kan je weer verder met de quests die je eerst deed.
Voor zover ik weet niet, nee.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind het wel vaag dat je niet meer verder kan. Je bent toch nog geen Master of zoiets he
Dat heb ik constant gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
Merendeel gewoon mensen en dingen opsporen
Hmm, niet zo heel handig van jequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie dat beest maar 2 poten hebben, en het is erg donker
En Jeff, ik heb al een ring ge-enchant met Chameleon on Self 1-100 pts, duur 45 sec ofzo, maar de ene keer ben je meer Chameleon dan de andere keer. Is er een manier om te zien hoeveel procent je onzichtbaar ben?
Maar 100-100 pas niet op een ring...constant effect iig niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hmm, niet zo heel handig van jeJe had beter 100-100 kunnen enchanten voor een seconde of 10/20.. Is genoeg om de meeste dingen te stelen, en werkt een stuk beter
Slacht dat ding dan afquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:40 schreef Cart_man het volgende:
Ik zit vast.
Moet iets halen in Gnisis, maar de kamer waar ik moet zijn wordt geblokkeerd door een of ander dom wezen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef Cart_man het volgende:
Dat ding zit achter de deur, ik ervoor. Die deur wil niet open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Die, ja. Boeken lezen doe ik niet. Daar heb ik in het echte leven al bijna nooit zin in, laat staan in een fictieve wereld.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Zeker de Saviour's Hide
Er schijnt ook een ander wapen te bestaan die daarbij hoort, moet je ff wat boeken doorlezen die bij die mr. Fyr liggen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Mijn god. Los je ooit een quest op door niet te cheaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ga je niet naar Mudcrab?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik 'cheat' altijd door de creeper meer geld te geven en door ervoor te zorgen dat hij alles koopt. Verder gebruik ik de coc command, en dat is het wel
Mijn creeper heeft steeds 5,000quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:42 schreef DeHovenier het volgende:
10k is nog te weinig als je daedric spul wil gaan verkopen
Mijn creeper heeft nu 1 miljard, dat is wel genoeg
1 miljard.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:42 schreef DeHovenier het volgende:
10k is nog te weinig als je daedric spul wil gaan verkopen
Mijn creeper heeft nu 1 miljard, dat is wel genoeg
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1 miljard.
De mijne heeft 1 miljoen en dat wordt elke keer aangevuld wanneer ik weer langsga.
Heb trouwens bij een shrine (Isar Bad) een tombe gevonden, waarin een corpse lag opgebaard met een leuke helm en wat andere spullen ernaast. Hoort dit bij een quest? Heb alles laten liggen, omdat ik anders weer dingen ga 'kwijtraken' in Morrowind.
Nog een vraagje. Ik heb van een redguard handschoenen gekregen met de naam Zenithar erin. Blijkt een of andere god te zijn. Nu kan ik in Ald'ruhn niet meer handelen met merchants, omdat ik de "mark of Zenithar" draag. Zit hier een of andere sidequest aan verbonden of moet ik gewoon die handschoenen wegdoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zit er aan die shrine geen quest vast.
Bij dat handelen gewoon die handschoenen even afdoen of op de grond leggen en dan kan je wel handelenZelfde als je moonsugar bij je hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dat zal het zijn geweest dan. Heb dagen met die shirts op zak rondgehuppeld.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Zoiets had ik ook in Ald-ruhn, had met een Argonian Trader die ergens buiten stond afgesproken dat ik zijn 5 exisuite (ofzo) shirts zou afleveren aan een kleermaker in ald-ruhn. Daarvoor moest ik wel zweren bij Zenithar, en ik kon niet kopen/verkopen en reizen met de Siltstrider voordat ik die shirts had afgeleverd en m'n plicht had vervuld.
Een Daedric helm met een of andere vage naam. Verder geen idee, heb alles gelaten zoals het was. Ga nog wel een keer terug binnenkort.quote:Wat voor spullen heb je allemaal gevonden in Isar Bad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door thettes op 15-04-2006 21:00:44 (spoilertags) ]
Deze base zit in de omgeving van Maar Gan, dacht ik. Heb maar 1 zo een dagger meegenomen. Draag al teveel bij mij, dus moest keuzes maken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
Zo'n base zit helemaal linksonderin in de hoek van Morrowind.
Overigens kan je die grot helemaal leegjatten
Vergeet niet die Ancient daggers mee te nemen die in de schedels stekenEr verschijnen dan wel wat geesten maar die kan je zo verslaan.
Lukte het een beetje om die 2 Daedra lord's te verslaan?
Eleidon's Ward.. Die haal je toch ergens anders?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nooit ver gekomen in de Mainquest, ik wilde altijd die quest als laatste doen
Nu ook trouwens
@Cartman: Daedric Face of Inspiration oid? Er ligt dan ook een Daedric shield bij, wat Daedric weapons en boven dat lijk hangt het beste schild van het spel; Eleidons Ward, 333 AR
quote:
Is dat zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:01 schreef DeHovenier het volgende:
Daarna ben je toch ongeveer 100% resistent tegen Blight Disease enz.?
Ik begrijp eigenlijk niet eens hoe het kan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dat dacht ik. Ik heb vooralsnog nog nooit Corprus Disease gekregen, zelfs niet in de MQ
Dacht het wel hoor. Iig zeker niet bij dat lijk in dat bootje met een van de drie daedric masks.quote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
Milk? Nee, volgens mij ligt 'ie daar niet.
Heb hem de eerste keer drie keer geweigerd geld te geven. Hij zal namelijk steeds meer vragen, tot een miljoen, geloof ik. Dat las ik tenminste op uesp. Is een van de moeilijkste tegenstanders in het spel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:54 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je hem dan niet geld geven? Anders moet je maar een Daedra Lord summonen ofzo
Gooi de Difficulty maar eens volquote:Op zondag 23 april 2006 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
Dan wordt Tribunal een eitje met m'n level 60
Dan zijn ze nu allemaal dood.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@ Cart_man: Ja, die horen bij de MQ
Hehe, daar ben ik nu ook mee bezig. Het verzamelen van alle soorten armor. Dwemer, glass, iron, steel, ebony en indoril armor al compleet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef Haijo het volgende:
Ook weer es begonnen *0*. Nu al een glass armour, en halve set Indoril in mijn Abu Manor. Nou nog ff de mannequin mod downloaden, en mijn itemkoorts kan weer beginnen.
Voor zover ik weet wel, ja. TG zit ik nog een rank van master. Ben alleen mijn molag bal gloves kwijt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef Haijo het volgende:
FG MG TG zitten allemaal vol? Ben je in elke guildhall geweest? Het zijn er veel ,hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |