Van een Daedric Claymore is z'n beste attack 1-60, maar die is niet betoverd.quote:Ice blade of the Monarch
Long Blade, Two Handed
Chop 5-50
Slash 4-40
Thrust 3-30
Condition 6000/6000
Weight: 60.0
Value 95000
Frost Damage 10 to 40 pts
Het is www.uesp.net.quote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef thettes het volgende:
Welk boek heb je verkocht? En zoek je die Khajit in de sewers? Ik kan je sowieso aanraden om op www.uesp.com te kijken voor hints
Welke questsquote:Op zondag 9 april 2006 12:09 schreef Jeff89 het volgende:
Welke Daedric Altar quests hebben jullie allemaal gedaan?
Ik had die van Sheogorath (heel vet), Boetiya (Spelfout), Azura, Malacath volgens mij (reward vergeten) en nog een zooi die ik vergeten ben.. Vette quests hebben ze meestal, en rewards.
nietes, scroll eens wat verder naar beneden bij een download, daar zijn de public serversquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef Cart_man het volgende:
Daar moet je je aanmelden en betalen, wil je wat downloaden.
http://www.fileplanet.com/subscribe/login_to_dl.aspx?f=0quote:Op zondag 9 april 2006 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
nietes, scroll eens wat verder naar beneden bij een download, daar zijn de public servers
Sja...als je de Camonna Tong z'n gang laat gaan is het alleen maar goed want die willen de Imperials weg uit Morrowind. Morrwind voor de Dunmer! Dus dan zou je idd naar Sjoring moeten luisteren en de leiders van de TG vermoorden. Maar Percius Mercius, de onderbaas van de FG in Ald-ruhn, wil Sjoring dood hebben vanwege de corrputie en de relaties met de Camonna Tong. Oa Eydis Fire-eye (onderbaas in Balmora) moet dood, en dan word ik de leider van de FG.quote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef Cart_man het volgende:
Baas van FG zit ook in de pocket van Camonna Tong. Ik moet nu voor TG fighters van het FG overhalen om voor ons te komen vechten.
Hoe kom je trouwens af van Ash cancer? (of hoe het ook mag heten). Potion cure common disease helpt niet.
Heb net een Daedric en Ebony waraxe moeten laten liggen. Waren te zwaar die dingen.![]()
Ken ik wel, is idd een Blight disease..quote:Ash cancer? Ken ik niet. Mss een potion met Cure Blight Disease?
herstel, subscriben moet, maar je moet alleen betalen als je gebruik wil maken van queue-less servers. Download je zooi maar gewoon op de first-come, first-serve public serversquote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
http://www.fileplanet.com/subscribe/login_to_dl.aspx?f=0![]()
Waar dan?
waar kan je die kopen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |