die LINKSE media ook altijd!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze begint zelf niet over Fortuyn, dat doen al die journalisten.
En die komen van links zeker ?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze begint zelf niet over Fortuyn, dat doen al die journalisten.
Inderdaad het is nog niks.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef ABBAfan het volgende:
Verdonk in een stijlvolle combinatie en opgemaakt door een visagist. Een wereld van verschil. Dat had ze veel eerder moeten doen.
[afbeelding]
Het is een tostiquote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Niks mis met Rita... ze maakt lekkere tosti's...
Dank je wel, dat was voor het eerst vandaag dat ik moest lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze is een lieve en oprechte vrouw...
blijft een rotkop met een rotuitstralingquote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef ABBAfan het volgende:
Verdonk in een stijlvolle combinatie en opgemaakt door een visagist. Een wereld van verschil. Dat had ze veel eerder moeten doen.
[afbeelding]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
blijft een rotkop met een rotuitstraling
de logica! echt, daar neem ik mijn petje voor afquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...
Mijn godquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...
Graag gedaan hoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
de logica! echt, daar neem ik mijn petje voor af
Ze is vrouwelijk, dus zou ze "jouw godin" zijnquote:
Ze heeft geen lippen.En dat is wel een vereiste voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is vrouwelijk, dus zou ze "jouw godin" zijn![]()
Wat maakt dát nou weer uit, dat is een echt nonargument.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
blijft een rotkop met een rotuitstraling
Nee, die opmerking is cruciaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:42 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wat maakt dát nou weer uit, dat is een echt nonargument.![]()
Dit was leuker geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"Ehhh... iekke... mag nie frouw anrake..... "
Mooi! Kun je je ook niet voortplanten![]()
Ik ben sneller met m'n wijzingen dan Verdonk met haar uitwijzingen.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben sneller met m'n wijzingen dan Verdonk met haar uitwijzingen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:22 schreef RM-rf het volgende:
Ik moet anders Cruijff nog een enveloppe in de brievenbus zien doen, zoals enkel ons Berry dat kan, zo met gevoel ....
Leer jij eerst "hautain" ff spellen, voordat je je tong over zo'n woord breekt?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja dat mens heeft een hele hoge hoed op van zichzelf.
Zelden zo'n walgelijk vrouwmens mogen aanschouwen. Hauteine kankerhoer, pardon my french. Ik moet haar gewoon echt niet.
Maar dat mag je tegenwoordig gewoon zeggen in Nederland hoor. Dat is die frisse wind die door het land waait sinds Pim F.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hautaine kankerhoer, pardon my french. Ik moet haar gewoon echt niet.
Wie is hier nu domquote:Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Goh, topic nummer 1000 over Verdonk. Origineel.
Verdonk is gewoon een geweldige, standvastige politica die hopelijk veel stemmen gaat trekken. Dat is helaas tegen het zere been van wat criminele anti-fascisten cq. domme mensen.
Daarmee verwijzend naar het criminele Antifa-tuig. Jij bent domquote:
Over verheerlijking gesprokenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:50 schreef WiskundeKnobbel het volgende:
[..]
Maar dat mag je tegenwoordig gewoon zeggen in Nederland hoor. Dat is die frisse wind die door het land waait sinds Pim F.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |