die LINKSE media ook altijd!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze begint zelf niet over Fortuyn, dat doen al die journalisten.
En die komen van links zeker ?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze begint zelf niet over Fortuyn, dat doen al die journalisten.
Inderdaad het is nog niks.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef ABBAfan het volgende:
Verdonk in een stijlvolle combinatie en opgemaakt door een visagist. Een wereld van verschil. Dat had ze veel eerder moeten doen.
[afbeelding]
Het is een tostiquote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Niks mis met Rita... ze maakt lekkere tosti's...
Dank je wel, dat was voor het eerst vandaag dat ik moest lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze is een lieve en oprechte vrouw...
blijft een rotkop met een rotuitstralingquote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef ABBAfan het volgende:
Verdonk in een stijlvolle combinatie en opgemaakt door een visagist. Een wereld van verschil. Dat had ze veel eerder moeten doen.
[afbeelding]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
blijft een rotkop met een rotuitstraling
de logica! echt, daar neem ik mijn petje voor afquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...
Mijn godquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...
Graag gedaan hoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
de logica! echt, daar neem ik mijn petje voor af
Ze is vrouwelijk, dus zou ze "jouw godin" zijnquote:
Ze heeft geen lippen.En dat is wel een vereiste voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is vrouwelijk, dus zou ze "jouw godin" zijn![]()
Wat maakt dát nou weer uit, dat is een echt nonargument.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
blijft een rotkop met een rotuitstraling
Nee, die opmerking is cruciaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:42 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wat maakt dát nou weer uit, dat is een echt nonargument.![]()
Dit was leuker geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"Ehhh... iekke... mag nie frouw anrake..... "
Mooi! Kun je je ook niet voortplanten![]()
Ik ben sneller met m'n wijzingen dan Verdonk met haar uitwijzingen.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben sneller met m'n wijzingen dan Verdonk met haar uitwijzingen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:22 schreef RM-rf het volgende:
Ik moet anders Cruijff nog een enveloppe in de brievenbus zien doen, zoals enkel ons Berry dat kan, zo met gevoel ....
Leer jij eerst "hautain" ff spellen, voordat je je tong over zo'n woord breekt?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja dat mens heeft een hele hoge hoed op van zichzelf.
Zelden zo'n walgelijk vrouwmens mogen aanschouwen. Hauteine kankerhoer, pardon my french. Ik moet haar gewoon echt niet.
Maar dat mag je tegenwoordig gewoon zeggen in Nederland hoor. Dat is die frisse wind die door het land waait sinds Pim F.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hautaine kankerhoer, pardon my french. Ik moet haar gewoon echt niet.
Wie is hier nu domquote:Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Goh, topic nummer 1000 over Verdonk. Origineel.
Verdonk is gewoon een geweldige, standvastige politica die hopelijk veel stemmen gaat trekken. Dat is helaas tegen het zere been van wat criminele anti-fascisten cq. domme mensen.
Daarmee verwijzend naar het criminele Antifa-tuig. Jij bent domquote:
Over verheerlijking gesprokenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:50 schreef WiskundeKnobbel het volgende:
[..]
Maar dat mag je tegenwoordig gewoon zeggen in Nederland hoor. Dat is die frisse wind die door het land waait sinds Pim F.
Ja dat ben ik met je eens. Anti-Fascisme staat bij mij ook niet hoog aangeschreven.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarmee verwijzend naar het criminele Antifa-tuig. Jij bent dom.
Tuurlijk mag dat. Maar tussen je mening uiten en beledigen ligt een gebied dat wij beschaving noemenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:50 schreef WiskundeKnobbel het volgende:
[..]
Maar dat mag je tegenwoordig gewoon zeggen in Nederland hoor. Dat is die frisse wind die door het land waait sinds Pim F.
Jij.quote:
Nobody's perfect... hautaine kankerhoer it is.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leer jij eerst "hautain" ff spellen, voordat je je tong over zo'n woord breekt?
In tegenstelling tot onze Antilliaanse / Marokkaanse vrinden en vrindinnen, is dat niet het beroep dat ze uitoefent.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nobody's perfect... hautaine kankerhoer it is.
Moet dat humoristisch zijn of wat? Ben dol op racistische grappen, maar dan moeten ze wel grappig zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:55 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
In tegenstelling tot onze Antilliaanse / Marokkaanse vrinden en vrindinnen, is dat niet het beroep dat ze uitoefent.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Anti-Fascisme staat bij mij ook niet hoog aangeschreven.
Ook niet. Verdonk welquote:Op woensdag 5 april 2006 18:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
hun tegenhangers wel dan?
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:54 schreef hoM3r het volgende:
Rita zegt wat ik denk en denkt wat ik doe en als ze denkt wat ik zeg doet ze precies wat ik zou doen als ze denkt dat ik zal zeggen dat ik doe. Wat dat betreft heeft ze ook wel weer wat weg van Nelson Mandela of een Jack van Gelder.
Is het een grap dan? Marokkaanse jongetjes die voor een scootertje de hoer spelen. Antilliaanse meisjes die zich laten naaien voor een McChicken.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moet dat humoristisch zijn of wat? Ben dol op racistische grappen, maar dan moeten ze wel grappig zijn.
Dat is jouw mening... ik vind het een bijzonder arrogant en koppig mens. Fatsoenlijk ook niet echt... dat uitgelokte akkefietje met de imam was bijzonder laag.quote:
Nederlanders hoereren zichzelf niet neequote:Op woensdag 5 april 2006 18:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Is het een grap dan? Marokkaanse jongetjes die voor een scootertje de hoer spelen. Antilliaanse meisjes die zich laten naaien voor een McChicken.![]()
Nog een beetje het nieuws gevolgd de laatste tijd?
Dat beweer ik niet, sukkel.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederlanders hoereren zichzelf niet nee![]()
Waarom die groep uitzonderen dan piemeltje?quote:
Is ze ook. Misschien niet letterlijk... maar je weet nooit.quote:Het was een reactie op jouw stelling dat Verdonk een 'kankerhoer' is.
Omdat dat probleemgroepen zijn, die Verdonk aanpakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waarom die groep uitzonderen dan piemeltje?
[..]
quote:Is ze ook. Misschien niet letterlijk... maar je weet nooit.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waarom die groep uitzonderen dan piemeltje?
[..]
Is ze ook. Misschien niet letterlijk... maar je weet nooit.
Zonder hoeren geen sexlevenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Omdat dat probleemgroepen zijn, die Verdonk aanpakt.
Ze is dus geen 'kankerhoer', ze pakt een deel ervan juist aan. Daar zou je blij om moeten zijn. Want uit je taalgebruik kan ik opmaken dat je het niet zo op hoeren hebt.
Da's spijtig voor je.quote:
Hij is leukquote:Op woensdag 5 april 2006 19:15 schreef tong80 het volgende:
In dit topic is een leuk filmpje te zien over Verdonk
De nieuwe 'Even Apeldoorn bellen reclame.'
Vreselijk he?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:17 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Da's spijtig voor je.Vandaar die frustratie.
Het volk komt uit hun holen? Doe iets aan je Nederlands, "vent".quote:
En daar komt het links, werschuw, bomen-en allochtonenknuffelend, blowend, zich de ganse dag rukkend op volkert vd g tuig weer uit hun 5de hands-hippiecaravan gekropenquote:
Maar pim is mooi dood. We win.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:40 schreef Taproot het volgende:
[..]
En daar komt het links, werschuw, bomen-en allochtonenknuffelend, blowend, zich de ganse dag rukkend op volkert vd g tuig weer uit hun 5de hands-hippiecaravan gekropen![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:40 schreef Taproot het volgende:
[..]
En daar komt het links, werschuw, bomen-en allochtonenknuffelend, blowend, zich de ganse dag rukkend op volkert vd g tuig weer uit hun 5de hands-hippiecaravan gekropen![]()
Ga jezelf wassen of van kant maken, stinkhippie!
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar pim is mooi dood. We win.
en nee, dat is niet serieus bedoeld
Vraag het aan al die SP stemmers.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
Het is net of Nederland helemaal niks geleerd heeft en van de ene volksmenner naar de andere hobbelt - zijn die luitjes nou echt zo dom of gewoon te bescheten om even na te denken?
Heheh, volgens mij overschat je die kale nicht een beetje...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:50 schreef WiskundeKnobbel het volgende:
[..]
Vuile Fascist?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nu zitten we tenminste op fok niveau vuile fascist
Nee hoor, hetzelfe oude plan dat we ten tijde van die vorige populist ook al hadden.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah.. ik zie dat de discussie naar een nieuw plan getild is.
Wouter Bos?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, hetzelfe oude plan dat we ten tijde van die vorige populist ook al hadden.![]()
Yeps, de ellende is weer begonnen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, hetzelfe oude plan dat we ten tijde van die vorige populist ook al hadden.![]()
Ben je blij dat je een nieuw rukidool hebt?quote:
Helaas komt ze qua zeggen nog niet verder dan: "Ik benoem de problemen."quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Niemand die weet wat ze wil maar omdat ze doet wat zegt is ze nu al goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |