die LINKSE media ook altijd!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze begint zelf niet over Fortuyn, dat doen al die journalisten.
En die komen van links zeker ?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze begint zelf niet over Fortuyn, dat doen al die journalisten.
Inderdaad het is nog niks.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef ABBAfan het volgende:
Verdonk in een stijlvolle combinatie en opgemaakt door een visagist. Een wereld van verschil. Dat had ze veel eerder moeten doen.
[afbeelding]
Het is een tostiquote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Niks mis met Rita... ze maakt lekkere tosti's...
Dank je wel, dat was voor het eerst vandaag dat ik moest lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze is een lieve en oprechte vrouw...
blijft een rotkop met een rotuitstralingquote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef ABBAfan het volgende:
Verdonk in een stijlvolle combinatie en opgemaakt door een visagist. Een wereld van verschil. Dat had ze veel eerder moeten doen.
[afbeelding]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
blijft een rotkop met een rotuitstraling
de logica! echt, daar neem ik mijn petje voor afquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...
Mijn godquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En als ze van de PvdA was, zou je haar geweldig vinden...
Graag gedaan hoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
de logica! echt, daar neem ik mijn petje voor af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |