abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36766853
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb er niet zoveel problemen mee. Volgens mij heeft hij nog nooit iemand arbeidsongeschikt geschopt....
zelfs als bankzitter laat ie zich niet onbetuigd. Sloeg eens een speler vd tegenpartij tegen de vlakte in de catacombes.
pi_36766896
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan moeten de zeurende spitsen misschien gaan zaalvoetballen of korfballen.
wat moet je dan kunnen om iemand id lappenmand te trappen ? Zielig vind ik dat zulke acties. Maldini bvb maakt soms ook stevige overtredingen, getuige z'n fout tegen Lyon, maar voor zulke spelers is het hoofddoel nooit om direct iemand te kwetsen wat mij Marco wel zo is.
Zoals ik al zei, ik ben grote fan van goede verdedigers, maar daar hoort Materazzi zeker niet bij.
pi_36766925
Materazzi is echt geen slechte verdediger, ik vind 'n een prima verdediger zelfs. Een harde verdediger is het zeker, helemaal 100% in orde is hij niet, maar hij doet zijn werk naar behoren. Goed zelfs.

Hij gaat er gewoon lekker hard in, zo gaat dat in dat soort landen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36766954
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef Gelderland het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4454423686791361608&q=materazzi&pl=true

kijk hoe ziek die gast is in z'n kop achterlijke voetballer ordinaire tokkie is het
Wel mooi om te zien, je ziet dat tegenstanders toch niet echt durven in te grijpen. Als Purrel Frankel zoiets zou doen, staat heel het elftal om hem heen, maar bij Marco schelden ze van een afstandje.

Wat ik mij trouwens afvraag, iedereen ziet dat hij bruut is, ook de arbitrage. Geen twijfel over mogelijk, hij wordt volgens mij constant gespaard. Maffia achter zich ofzo?
Ik ben ook benieuwd wat zijn teamgenoten ervan vinden, die zien weer een beest komen invliegen met twee voeten gestrekt vooruit, armen zwaaiend en ondertussen nog een klodder spugend. Die moeten elkaar toch ook aankijken van wtf
pi_36767025
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Materazzi is echt geen slechte verdediger, ik vind 'n een prima verdediger zelfs. Een harde verdediger is het zeker, helemaal 100% in orde is hij niet, maar hij doet zijn werk naar behoren. Goed zelfs.

Hij gaat er gewoon lekker hard in, zo gaat dat in dat soort landen.
jij zegt wel 'zo gaat dat in dat soort landen', maar ik volg de Serie A al jaaaaren en heb zelden zo'n smerige verdediger gezien, zeker bij een topclub. Je gaat nu toch niet beweren dat hij in een rijtje past van een Nesta, Cannavaro, Maldini, ... hé ? Eeerlijk gezegd mag hij die jongens hun veters nog niet strikken.
pi_36767027
Prachtig filmpje!
pi_36767060
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:30 schreef BramKVO het volgende:

[..]

jij zegt wel 'zo gaat dat in dat soort landen', maar ik volg de Serie A al jaaaaren en heb zelden zo'n smerige verdediger gezien, zeker bij een topclub. Je gaat nu toch niet beweren dat hij in een rijtje past van een Nesta, Cannavaro, Maldini, ... hé ? Eeerlijk gezegd mag hij die jongens hun veters nog niet strikken.
Nesta en Cannavaro zijn beter, Maldini was dat ook. Je hoort me nergens zeggen dat dat niet zo is. Dat zijn absolute topverdedigers.... die hebben we in Nederland ook niet. Materazzi zou qua kwaliteit zeker in het Nederlands elftal staan als hij Nederlander zou zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36767090
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nesta en Cannavaro zijn beter, Maldini was dat ook. Je hoort me nergens zeggen dat dat niet zo is. Dat zijn absolute topverdedigers.... die hebben we in Nederland ook niet. Materazzi zou qua kwaliteit zeker in het Nederlands elftal staan als hij Nederlander zou zijn.
bij Belgie niet hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 april 2006 @ 15:36:30 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36767126
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef BramKVO het volgende:

[..]

in Italie is er anders ook genoeg heisa rond de schandelijke overtredingen van die beul.
Hoe vaak is-ie dan in Italie op basis van TV beelden geschorst?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36767132
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:34 schreef BramKVO het volgende:

[..]

bij Belgie niet hoor

De grote Walter Baseggio speelt niet eens bij het nietige Treviso. Was hij toch maar naar Heracles gegaan.
pi_36767263
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De grote Walter Baseggio speelt niet eens bij het nietige Treviso. Was hij toch maar naar Heracles gegaan.
hij staat id basis hé laatste tijd bij Treviso. Maar Baseggio zit ook niet meer id nationale ploeg hé, volledig op zijspoor.
Wat vind je trouwens van Thomas Vermaelen ?
pi_36767298
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:43 schreef BramKVO het volgende:

[..]

hij staat id basis hé laatste tijd bij Treviso. Maar Baseggio zit ook niet meer id nationale ploeg hé, volledig op zijspoor.
Wat vind je trouwens van Thomas Vermaelen ?
Vermaelen heeft het zeker goed gedaan dit seizoen bij Ajax. Geen verkeerde speler voor Ajax, maar niks voor de Serie A.
pi_36768213
Nou hij gaat gewoon door.
pi_36768226
Mooi dat hij zich niet van de wijs laat brengen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:52:22 #166
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36770560
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb er niet zoveel problemen mee. Volgens mij heeft hij nog nooit iemand arbeidsongeschikt geschopt....
Pff roep niet van die onzin, de overtredingen in het filmpje, die tackle op Zlatan en de elleboog tegen Sorin zeggen genoeg. Zoiets kun je niet maken, gewoon als mens zijnde.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36770838
Bij Zlatan klaagde alleen het Ajax volk
pi_36771274
Tackle op Zlatan
pi_36771398
Die verdiende hij toch wel.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:24:03 #170
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36771407
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Zlatan klaagde alleen het Ajax volk
Het gaat me nu niet om Zlatan, maar hij is nou toevallig even een goed voorbeeld van een slachtoffer van een schandalige tackle van Marco.
Nee Zlatan is ook niet lief ik weet het, maar daar gaat het nu niet om.
pi_36771426
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Die verdiende hij toch wel.
Precies. Lekker harde tackle op Zlatan. Moet Zlatan verder niet over zeuren. Die kan ook wel uitdelen.
pi_36771474
  zondag 9 april 2006 @ 11:39:41 #173
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36787172
quote:
Echt achterlijk, gaat echt alle perken te buiten.
pi_36830167
harde verdedigers

onsportieve verdedigers
  maandag 10 april 2006 @ 18:52:46 #175
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36830811
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:
harde verdedigers

onsportieve verdedigers
Je haalt me de woorden uit de mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')