quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Thomper het volgende:
!ATTENTIE!
BERNIE HYPERMODE ACTIVATED! GEBABELFISHED PERSBERICHT = RAYMAN 4 VOOR CURRENT-GEN + NEXT-GEN CONSOLES CONFIRMED! MICHEL ANCEL + KERSTMIS 2006.
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
tvp
Elize. Google daar maar eens opquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ene Elise was het...hmm kutjensen niet eens de achternaam bekend maken GRRRRRR
Volgende maand pas weer?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:55 schreef Laniboekje het volgende:
De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.
Waarschijnlijk heeft hij een hekel aan je en wilt hij je zo snel mogelijk pijn doenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgende maand pas weer?Bij mijn tandarts duurt het amper een week als er iets moet gebeuren...
van wiequote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef taart het volgende:
pics willen we!
quote:
Eeeuh, wat?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:21 schreef Tain het volgende:
De broer van Peri is zielig, die wordt nu de hele tijd gepest dat maandag zijn piemel eraf gaat
Ik ken het hele verhaal ook niet, maar maandag gaat zijn piemel er afquote:
hehe besnijdenis 11!!11zwei!quote:
Ze loopt een beetje gillend door het huis nu ja...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Dat is balen! Het kind zal nu wel kunnen janken denk ik zo?
Zou ze afgezet zijn door de juwelier? Of was het echt zo'n dommerik die geen verstand van zaken had?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze loopt een beetje gillend door het huis nu ja...
je kan niet alle prijzen uit je hoofd weten, maar hij had het gewoon op moeten zoekenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zou ze afgezet zijn door de juwelier? Of was het echt zo'n dommerik die geen verstand van zaken had?
Ja, opzoeken was een kleine moeite geweest. Ah man, dat vind ik nu echt gewoon treurig voor haar.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
je kan niet alle prijzen uit je hoofd weten, maar hij had het gewoon op moeten zoeken
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze heeft m niet aan de juwelier verkocht, maar via marktplaats (ik denk ook dat die gelinkte veiling haar gouden gulden is). Bij de juwelier zou ze m terug kunnen eisen denk ik...
Is het ookquote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef Tain het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje stom van haar, als ik iets ga verkopen dan ga ik die prijs niet bij 1 persoon checken
Ding zit al sinds 1999 in zn sieraden doosje. Niets mee gebeurd. Wat wel miste was het ERU kuipje waar ie oorspronkelijk in zat. Maar goed, zeg dattie dan nog 500 waard isquote:Op donderdag 6 april 2006 13:17 schreef disjfa het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat hij wel perfect moet zijn als hij 750 euro op zou leveren. Als er dan ook maar een krasje op zit kan je die 650 euro er makkelijk af halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |