Zeker niet, oogt sterker dan Rebellin, di Luca en Boogerd..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef Leatherface het volgende:
Samuel Sanchez in deze vorm zou ik bepaald niet uitvlakken voor de AGR - WP - LBL.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Start Sanchez ook in LBL??
Rebellin zijn vorm is nog groeiende, denk ik. Zeker weer een taaie klant voor de Gold Race en de Ardennenklassiekers. Sanchez verwacht ik ook en Valverde zal ook nog wat groeimarge hebben voor deze wedstrijden.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef Ereinion het volgende:
Rebellin ook erg goed. Sanchez ook een serieuze kandidaat voor de klassiekers. Valverde zakte er toch wel wat
Eentje zou ik ook mooi vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef komrad het volgende:
Ik hoop zo ontzettend op een dubbel van boogie
ik denk dat ik dat ook wordt, werd ook helemaal gek toen hij de gold race wonquote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als ie wint. Echt. Dan word ik net zo gek als Oranje scoort op het WK volgens mij.
Idd, die hele Rabo ploeg werkt dus het is hem geraden dat hij wint.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
Nou Freire... Ik hoop maar voor je dat het nu wel lukt....
24km op een golvend terrein kan die meestal goed aanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat de laatste tijdrit 24km is. Daar kan Michael wel wat tijd verliezen met het oog op het klassement.
Normaal gesproken zou Contador de (veel) betere tijdrijder zijn van de voorste mannen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef Ereinion het volgende:
Als er geen druk op Boogerd is, kan hij op zo'n golvend terrein best aardig tijdrijden. Daarnaast is er practisch geen enkele echt goede tijdrijder die vooraan staat, dus moet hij toch wel top 10 kunnen rijden.
Hij kan behoorlijk tijdrijden ja, maar hij is wel wat onregelmatig, en zijn goede prestaties zijn vaak in tijdritten van onder de 20 km. Maar hij is normaal gesproken wel de beste tijdrijder van de mannen die vooraan staan, maar dat zegt ook veel over de rest.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Contador de (veel) betere tijdrijder zijn van de voorste mannen.
Ik denk dat Valverde met het oog op de Tour zijn tijdritten ook wel ietsje heeft verbeterd.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef Leatherface het volgende:
Contador staat toch wel te boek als een behoorlijkje tijdrijder. Normaal gesproken zou die het moet kunnen afmaken.
sanchez in een leiderstrui kan ook een tikkeltje meerquote:Op donderdag 6 april 2006 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Azevedo op 25 seconden kan ook nog gevaarlijk worden, die DCS kunnen echt allemaal tijdrijden.
Die's wel heel sneaky mee gegaan steedsquote:Op donderdag 6 april 2006 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Azevedo op 25 seconden kan ook nog gevaarlijk worden, die DCS kunnen echt allemaal tijdrijden.
Chechu (Rubiera) has been having some allergy-related breathing problems all race long, and Jose had some stomach problemsquote:Op donderdag 6 april 2006 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat is hun huidige voorsprong?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 25 km. Kopgroep nog steeds in stand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |