Auw.quote:
*Stil.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even de piemeltjes stimuleren, na dat laatste plaatje.
[afbeelding].
En degene die d'r lelijk vindt is poot! Zo!
Ik zou 'r inderdaad m'n bed niet uittrappen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Audrey.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
*uitprint en inlijst. Joechei!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
*Stil.
*Mooi.
Dit is overigens mijn 11111e post.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Neukende lieveheersbeestjes. Gok ik, dan hè.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat eigenlijk in jouw ava c_c?
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat eigenlijk in jouw ava c_c?
Mooi hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Wat dacht je van Casper/Calvin? Dan maken we er een mooie duo-act van.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.. Drigo
(Audrey's mannelijke tegenhanger, tevens mijn vorige icon) zorgde voor verwarring.
Ik sta nog steeds open voor suggesties.
*lieveheersbeestjes
Ik zag er mini-zwarte-pietjes in.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.. Drigo
(Audrey's mannelijke tegenhanger, tevens mijn vorige icon) zorgde voor verwarring.
*lieveheersbeestjes
Een rijke fantasie.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag er mini-zwarte-pietjes in..
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*lieveheersbeestjes
Zo achterdochtig!.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.
Hij deelde mij al eens mede dat hij daar mee gestopt is.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.
quote:
Dan maak je zelf zoiets. En daarnaast is c_c een vrouwpersoon, daar is-ie nét iets gevoeliger voorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij deelde mij al eens mede dat hij daar mee gestopt is.
Ik heb nog twee wannabe cerror-icons liggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Dan maak je zelf zoiets. En daarnaast is c_c een vrouwpersoon, daar is-ie nét iets gevoeliger voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |