Ik het echt lijkt popo groter neem ik aan?quote:
Inderdaad, vanaf nu max. 15 per persoon.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef placebeau het volgende:
Misschien moeten wer die gratis AA-drinks maar inperken.

Toch vind ik die marathon nu bijzonder oninteressant, liever zou ik 2 uur kijken naar de mensen die op anderhalf uur achterstand lopen.quote:
Ik vond hem wel on-topic... voor een post op zo'n tijdstip.quote:
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik werd er wel in wakker!quote:Op zondag 9 april 2006 13:24 schreef mitt het volgende:
Je bed wel?
Ja! Ik heb het verwerkt!quote:Op zondag 9 april 2006 04:23 schreef XL het volgende:
Ik kom net thuis van de eerste competititewedstrijd [afbeelding]
Nette tijd... Helaas verloren... 4-1
Mijn partij was 6-1, 7-6 (5) met op 6-5 in de tiebreak een dubbele fout van mij![]()
Jij krijgt niet meer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe mij nog maar zo'n AA-drink.
Ik ga het niet helemaal teruglezen, maar het zal wel niet meer dan terecht zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[SPT SC] De Sportbar #022 - 25.000 posts, gratis AA-drink!
Mitt pest mij.
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal teruglezen, maar het zal wel niet meer dan terecht zijn.
popolon moet opbokken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:04 schreef XL het volgende:
Mitt, heb je al aan popo gevraagd of hij het WK-forum wil modden?
Wil hij nou weer niet?quote:
Geen idee, maar hij heeft me verslagen in de fok! MLB league.quote:
Ah, tennis met een knuppel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft me verslagen in de fok! MLB league.
weg ermee
heb diue VH1 ook blijkbaar op de digitale TV. Is dat bijzonder, want daarnet was het gewoon James Blunt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef pfaf het volgende:
Melde ik een tijdje terug nog dat ik VH1 op de kabel had gekregen! Is het nu vervangen door 3voor12 Central.![]()
![]()
![]()
De spreekbuis van muziekliefhebbend Nederland; de muziekafdeling van de VPRO.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |