Idd. Ik heb Lindsay ook wel eens afgewezen. Mooie vrouw hoor, niets mis mee, maar ze liet mij wel erg makkelijk toe. Dan ben ik daar heel resoluut in en zeg gewoon nee.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef RM-rf het volgende:
Jezus, meisje A ontmoet meneer B op een feestje, ze zegt: Hi, ik ben meisje A' en ze schudden elkaars handen en praten even, en gaan dan weer verder, hun eigen weg .....
en vervolgens komt er zo'n 'artikeltje' in het plaatselijke roddelblad te staan .... non-nieuws zou ik zeggen, een leeg vullertje ....
Waarom klinkt dit niet geloofwaardig?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
Idd. Ik heb Lindsay ook wel eens afgewezen. Mooie vrouw hoor, niets mis mee, maar ze liet mij wel erg makkelijk toe. Dan ben ik daar heel resoluut in en zeg gewoon nee.
Enkel als Lindsay dus nooit mrBean heeft ontmoet, kan het onwaar zijn .....quote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit niet geloofwaardig?
Getroffen, getroffen .. ze heeft bij mij gedoucht en ze vroeg of ik haar een handdoek aan wilde geven. (Geile knipoog toe.)quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Enkel als Lindsay dus nooit mrBean heeft ontmoet, kan het onwaar zijn .....
(of als hij dr, nadat ze 'Hi, I'm Lindsay' zei, direkt er bovenop gesprongen is)
volgens het artikel probeert Lindsay ieder man, vrouw of Doberman pincher die ze aanspreekt te versieren en als dat niet lukt heeft ze een 'Blauwtje' gelopen, dus als MrBean idd Lindsay ooit getroffen heeft, kan hij best beweren dat hij haar toen 'afgewezen' heeft, net als George Clooney
Jezus had gewoon gezegt wil je neuken en dus meer succes gehad.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef RM-rf het volgende:
Jezus, meisje A ontmoet meneer B op een feestje, ze zegt: Hi, ik ben meisje A' en ze schudden elkaars handen en praten even, en gaan dan weer verder, hun eigen weg .....
Ziet zij zo uitquote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Gripper het volgende:
Ik zou d'r ook afgewezen hebben. Brr...
[afbeelding]
Nee hoor, dat is gewoon een fotosoepjequote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon een fotosoepje.
Haha, alsof zo'n foto gemaakt of gepubliceerd zou worden. Zelfs kindjes in Afrika zijn dik vergeleken bij ditquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon een fotosoepje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |