Tjeminee, wat is er de laatste tijd ontzettend veel gepost
![]()
Ben er een paar dagen niet geweest omdat ik een virus had op mijn computer en we zijn alweer bijna een topic verder
![]()
Leuk, allemaal nieuwe medelijners
Een week of wat geleden heb ik mij weer eens gewogen in de winkel, maar ehh dat klopte niet echt. Elke weegschaal gaf een ander gewicht aan, eentje 71 kg, de ander 81 kg
![]()
en de derde 61 kg
![]()
Toch maar zelf eentje kopen dit weekend
![]()
Nu hoop ik maar dat die 75.2 een beetje klopt
@Teigetje78 Ik doe ook het Sonja Bakker dieet en tot nu toe is het voor mij hartstikke simpel!!! Misschien is het nog een beetje te vroeg om dat te zeggen omdat ik pas in de derde week zit. Voor het eerst sinds jaren eet ik volledige maaltijden en heb dan ook 's avonds een vol gevoel. En je hoeft ook geen rare capriolen uit te halen om een maaltijd op tafel te krijgen. Ik heb soms wel hongermomenten, maar dan neem ik gewoon lekker wat fruit en dat helpt voor mij! Totaal geen verlangens naar chocola of wat dan ook. Het enige 'nadeel' is dat ik veel te snel afval. Ja, nu gaat het makkelijk, maar ik heb er geen zin in dat alles er op een gegeven moment weer aanvliegt als ik de teugels een beetje laat vieren
Ik ben trouwens nu een ster in de keuken geworden. Wat ik vroeger maakte was gewoon niet te eten en nog geen eens een maaltijd te noemen. Mijn vriend kookte altijd en hiij kan dat ontzettend goed
![]()
Maar als ik hem nu laat koken, dan weet ik zeker dat er veel ongezonde dingen inzitten
Het enige probleem is dat ik nu weer een nieuwe baan heb (echt een droombaan, ben zooooooooooooooo blij!!
![]()
), waarbij ik heel veel moet gaan reizen en lange dagen maak. Dus maar eens kijken hoe dat in moet gaan vullen
Iedereen succes verder