Sja ach. Ik zie er weleens tegenop om dalijk (haha, nou ja, ooit) dun te zijn. Dan weet ik gewoon van mezelf dat ik me af ga vragen of diegene me ook leuk had gevonden met een heleboel extra kilo's en of ie wel zou blijven als ik weer aan zou komen.
Dat van dat zwemmen is trouwens hier ook zo. Vol met bejaarden waarvan ik denk dat ze beter koffie kunnen gaan drinken ipv mij in de weg te zwemmen. Daarom haaaaaaaaat ik het gewoon om te gaan zwemmen, ik erger me een uur lang kapot en dat kan nooit goed zijn voor mijn gezondheid haha.
Levitation: waarom ga je niet eens naar een homeopathisch arts? Die kijken daar mss. toch anders tegenaan en niet geschoten is altijd mis. Ik heb zelf een hele gevoelige huid. Zo kan ik geen rokken dragen omdat mijn vel dan binnen vijf minuten tot bloedens toe kapot gaat, van zitten gaat het vel op mijn bovenbenen kapot, sinds Lush mijn gezichtsreiniger uit het assortiment heeft gehaald zit ik weer onder de rode vlekken en dingetjes, en als ik me niet iedere dag insmeer heb ik ook allerlei rare bultige, schubbige plekjes op armen, benen en kin. Het enige wat echt goed helpt is Lush Dreamcream. Met andere bodylotions is het wel minder, maar ik heb jaaaaarenlang dus met compleet kapotte, puistige huid op m'n bovenbenen gelopen, en echt fijn voelt dat ook niet.
Mijn klachtenlijstje was ook nog niet compleet hoor. Van de hypermobiliteit heb ik vaak hoofdpijn en zenuwen die klem zitten in m'n heupen en schouders, heel irritant. Verder schijnt (al vinden sommige artsen weer wat anders) dat het een bindweefselafwijking is, en volgens mij is dat ook wel zo, want ik heb enorme bindweefselverklevingen, achterlijk veel cellulitis op plaatsen waar ej dat niet hoort te krijgen als je minder dan 800 kilo weegt, striae, uitpuilende aderen, allemaal spontane blauwe plekken en gesprongen adertjes net onder m'n huid, dingen die tussen de strepen van m'n striae door puilen, doorgezakte voeten, etc. Alles bij elkaar zie ik er dus heel charmant uit, als een bultige zebra met overgewicht en uitslag haha. Verder mankeer ik gelukkig niks ernstigs of zo, wat een wonder is met de verzwakte genenpool in mijn familie. =D
Zo, ik zag dat het weer lekker over poep ging. Die Gillian McKeith, van You are what you eat, die zegt dat je kan zien of je gezond leeft omdat het dan moet drijven. Dat vond ik echt bizar, maar het is dus wel zo merk ik.
Sanity is (not) statistical