abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 11:43:25 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_36702567
Autisme is trouwens ook wel leuk om te onderzoeken
Proefpersonen zat hier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36702598
Ok hier best gezond.
Versleten rug- maar door het afvallen gaat het steeds beter met mijn rug.
Alergie voor huismeit- waar tevens dan ook weer last van hooikoorts in zit, maar met pillen nergens last van.
Overgewicht- dit gaat steeds beter.
Slechte conditie (minder slecht dan ik dacht)- hier word aan gewerkt.
Ook vaak last van mijn darmen, maar als ik gezond eet heb ik nergens meer last van- dus niet te vaak ongezond eten

Kortom het geen wat niet goed is, kan aan gewerkt worden
pi_36703785
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:43 schreef Troel het volgende:
Autisme is trouwens ook wel leuk om te onderzoeken
Proefpersonen zat hier
Inderdaad... half Fok! in autistisch.
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
...

Nog even iets om over te juichen: Mijn huid (in mijn gezicht) daar ben ik echt blij mee! Vrijwel nooit pukkels (ook nooit gehad). Prima, standaard, niet erg gevoelige huid. In de zomer wat sproeten , heel soms verbrande jukbeenderen en ik blijf mooi blank (lees: ik word simpelweg niet bruin )

En ik heb fijne voeten
Oja, was ik nog vergeten... mijn huid Heb een soort acne op (voornamelijk) mijn bovenarmen, is begonnen toen ik een jaar of 13 was en nu -14 jaar later- zit het er nog steeds. Heb ook -soms- last van jeugdpuistjes in mijn gezicht, naja "jeugd"... bij mijn moeder verdwenen ze pas toen ze in de overgang kwam.

Heb het idee dat een en ander met elkaar te maken heeft, bijvoorbeeld de allergieën, de lelijke huid, de darmproblemen... misschien zelfs wel de gewrichtsproblemen. Huisartsen willen daar alleen nooit aan, heb geen idee waarom, maar ze verklaren me altijd voor gek als ik zeg dat er misschien wel verband is.

Hoop dat ik veel van de klachten kwijt raak als ik 10 kg lichter ben. Wie weet is dat wel gewoon de oplossing.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36705245
Ik surf nog wel eens langs diverse weblogs en dit kwam ik tegen (stukje uit een langer stuk met als titel 'False Advertising').
quote:
“Right. Look, my point is, I work to maintain my figure for myself and my husband. If I had been 160 pounds when we married that would one thing. Then it would be totally unreasonable for him to want me to be 120 pounds. But it would be false advertising if he’d married his 120 pound girlfriend and ended up with a 160 pound wife.”
linkje voor de hele tekst

Dat is nogal een stelling die ze daar inneemt. Ze vindt het dus misleidende reclame als je aankomt na je huwelijk. Je hebt je toekomstige echtgenoot blijkbaar het idee gegeven dat je altijd jong, mooi en slank zult zijn. Volgens haar dan, want anders is er geen sprake van reclame maken. Het is niet alleen een vrij oppervlakkige opinie in mijn ogen, maar ook een kortzichtige. Je blijft sowieso al niet jong. Is dat dan ook misleidende reclame? In het stuk zelf haalt ze nog aan dat het alleen om misleidende reclame gaat als er dingen aan je veranderen die je had kunnen tegengaan.

Hoe dan ook is het nogal dom om je partner het gevoel te geven dat je altijd qua uiterlijk dezelfde zult blijven, want dat blijft niemand. Qua innerlijk blijven de meesten gelukkig wel wie ze waren en als het goed is dan is je partner dáár toch op gevallen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 13:12:37 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36705297
Heej, ik ben mijn 3 ons verband kwijt D'r zit nou een of ander lullig pleistertje op Gelukkig heb ik wel een indrukwekkende verbandschoen gekregen om de boel te beschermen.

Het zag er mooi uit. Voorzover je een halfrauwe teen mooi kunt noemen dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 13:14:07 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_36705354
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik surf nog wel eens langs diverse weblogs en dit kwam ik tegen (stukje uit een langer stuk met als titel 'False Advertising').
[..]

linkje voor de hele tekst

Dat is nogal een stelling die ze daar inneemt. Ze vindt het dus misleidende reclame als je aankomt na je huwelijk. Je hebt je toekomstige echtgenoot blijkbaar het idee gegeven dat je altijd jong, mooi en slank zult zijn. Volgens haar dan, want anders is er geen sprake van reclame maken. Het is niet alleen een vrij oppervlakkige opinie in mijn ogen, maar ook een kortzichtige. Je blijft sowieso al niet jong. Is dat dan ook misleidende reclame? In het stuk zelf haalt ze nog aan dat het alleen om misleidende reclame gaat als er dingen aan je veranderen die je had kunnen tegengaan.

Hoe dan ook is het nogal dom om je partner het gevoel te geven dat je altijd qua uiterlijk dezelfde zult blijven, want dat blijft niemand. Qua innerlijk blijven de meesten gelukkig wel wie ze waren en als het goed is dan is je partner dáár toch op gevallen?
Waarom wordt er dan altijd geroepen dat je een mooie schoonmoeder moet uitzoeken omdat je vrouw later op haar gaat lijken? Dat staat dan haaks op dat verhaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 13:18:03 #132
13151 crew  Rewimo
pi_36705497
Wat een raar verhaal. Alsof die mannen wel slank blijven En niet kaal worden. En geen buikje en rimpels krijgen. En een antieke hanger
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36705869
Sja ach. Ik zie er weleens tegenop om dalijk (haha, nou ja, ooit) dun te zijn. Dan weet ik gewoon van mezelf dat ik me af ga vragen of diegene me ook leuk had gevonden met een heleboel extra kilo's en of ie wel zou blijven als ik weer aan zou komen.

Dat van dat zwemmen is trouwens hier ook zo. Vol met bejaarden waarvan ik denk dat ze beter koffie kunnen gaan drinken ipv mij in de weg te zwemmen. Daarom haaaaaaaaat ik het gewoon om te gaan zwemmen, ik erger me een uur lang kapot en dat kan nooit goed zijn voor mijn gezondheid haha.

Levitation: waarom ga je niet eens naar een homeopathisch arts? Die kijken daar mss. toch anders tegenaan en niet geschoten is altijd mis. Ik heb zelf een hele gevoelige huid. Zo kan ik geen rokken dragen omdat mijn vel dan binnen vijf minuten tot bloedens toe kapot gaat, van zitten gaat het vel op mijn bovenbenen kapot, sinds Lush mijn gezichtsreiniger uit het assortiment heeft gehaald zit ik weer onder de rode vlekken en dingetjes, en als ik me niet iedere dag insmeer heb ik ook allerlei rare bultige, schubbige plekjes op armen, benen en kin. Het enige wat echt goed helpt is Lush Dreamcream. Met andere bodylotions is het wel minder, maar ik heb jaaaaarenlang dus met compleet kapotte, puistige huid op m'n bovenbenen gelopen, en echt fijn voelt dat ook niet.

Mijn klachtenlijstje was ook nog niet compleet hoor. Van de hypermobiliteit heb ik vaak hoofdpijn en zenuwen die klem zitten in m'n heupen en schouders, heel irritant. Verder schijnt (al vinden sommige artsen weer wat anders) dat het een bindweefselafwijking is, en volgens mij is dat ook wel zo, want ik heb enorme bindweefselverklevingen, achterlijk veel cellulitis op plaatsen waar ej dat niet hoort te krijgen als je minder dan 800 kilo weegt, striae, uitpuilende aderen, allemaal spontane blauwe plekken en gesprongen adertjes net onder m'n huid, dingen die tussen de strepen van m'n striae door puilen, doorgezakte voeten, etc. Alles bij elkaar zie ik er dus heel charmant uit, als een bultige zebra met overgewicht en uitslag haha. Verder mankeer ik gelukkig niks ernstigs of zo, wat een wonder is met de verzwakte genenpool in mijn familie. =D

Zo, ik zag dat het weer lekker over poep ging. Die Gillian McKeith, van You are what you eat, die zegt dat je kan zien of je gezond leeft omdat het dan moet drijven. Dat vond ik echt bizar, maar het is dus wel zo merk ik.
Sanity is (not) statistical
pi_36705944
Zo... mijn mankementen:

- uhm nou, ja flink overgewicht dus
- slechte huid, in mijn gezicht acne (ik slik sinds een week Isotretinoine, wat nogal heftig spul is)
- regelmatig ernstige hielpijn (ik heb net ontdekt dat het door bepaalde schoenen komt)
- winterdepressie
- sinds vorig jaar last van lichte hooikoorts
- vaak heftige darmkrampen en sterk wisselende stoelgang
- lui en ongedisciplineerd
-gebrek aan libido

Maar ik voel me toch redelijk gezond op de een of andere manier
pi_36706046
Isabeau, volgens mij hoeven we voorlopig niet bang te zijn om straks geen werk te hebben, als ik al die klachten over brakke lijven hier zo lees
pi_36706059
er zijn gelukkig altijd wel een hoop dingen waar je zelf aan kunt werken.
Maar helaas ook een hoop waar je niet altijd zelf wat aan kunt doen.

Maar positief blijven denken, dan voel je je het best.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 13:43:25 #137
13151 crew  Rewimo
pi_36706373
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Anansi het volgende:
Isabeau, volgens mij hoeven we voorlopig niet bang te zijn om straks geen werk te hebben, als ik al die klachten over brakke lijven hier zo lees
Ik ben een goeie klant hoor Ik ben de tel van het aantal operaties dat ik gehad heb al kwijt

Wat voor mij het lastigste is, is dat ik geen gewricht meer heb in mijn linker grote teen. Ik had eigenlijk al jaren aangepast schoeisel moeten hebben, maar dat heb ik pas sinds een klein jaar. Daardoor heb ik in de tussentijd geïrriteerde achillespezen gekregen, het gewricht van mijn andere grote teen vertoont ook slijtageverschijnselen en ik heb aan beide kanten een hielspoor. Nu ik mijn aangepaste schoenen heb, loop ik alweer een stuk beter. Verder nog wat losse dingen zoals COPD, chronische peesschedeontsteking, wat gezellige allergieën, vitiligo, een WLS-operatie

Maar als ze vragen: ben je goed gezond? zeg ik: ja hoor
  donderdag 6 april 2006 @ 13:50:36 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36706623
owkee mijn complete lijstje dan maar:

* versleten tussenwervelschijf
* migraine
* allergieen (huisstofmijt, huisdieren, pollen/ hooikoorts)
* nog steeds ietwat overgewicht
geloof dat dat het eerst wel was....

ow ja... en ik HAD last van claustrofobie, maar daar ben ik inmiddels door therapie helemaal vanaf!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 6 april 2006 @ 13:55:34 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36706764
Troel en c_a voor mij nog 27 dagen het schiet op

Ookwij doen het klein s'middags 19 man inclusief wij en s'avonds een lange receptie en dan komen er 21 mensen bij ofzo .

Ik lees weer vaak hier merk ik maar toch ga ik net zo anders afvallen als Troel en Rewimo. Ik zal morgen weer eens wegen want sinds ik bij de internist geweest ben was ik vorige week al 2,5 afgevallen .

En mijn gebreken lijstje:

- geboren met heupdysplasie en heupluxatie
- flink overgewicht
- RSI in beide armen van schouder/elleboog... overal dus...
- Lactose intollerantie
- en strerk niet stress bestendig

pi_36706848
Nou wil ik ook een compleet lijstje

- Overgewicht
- Fibromyalgie
- Spastisch colon
- ADHD
- winterdip (geen depressie, wel duidelijk aantoonbare dip)
- Slechte nieren en urinewegen
- hypermobiel
- erg lage bloeddruk

Ziet er dramatisch uit zo en ik voel me meestal zo gezond
Het enige dat me in het dagelijks leven echt heel erg in de weg zit is de ADHD, met de rest is prima te leven met wat kleine aanpassingen.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:11:24 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36707278
Zo, ik heb m'n lange blonde lokken gekortwiekt. Zou het een paar grammetjes schelen?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 april 2006 @ 14:30:39 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_36707939
Ik wil niet eens aan mijn lijstje beginnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 14:32:56 #143
13151 crew  Rewimo
pi_36708023
bubsel, zijn er nieuwe ontwikkelingen? *naar WLS-topic gaat*
pi_36710601
Wauw, wat een waslijst aan problemen.
Ik ben kerngezond, op wat inspanningsastma na (als ik echt onverantwoord hard loop of fiets om ergens te raken) en wat last van mijn longen als het te koud of te stoffig is. Vingers kruisen dat het zo blijft!
Gisteren naar de sauna geweest met vriendlief, het was heerlijk. Buiten in het massagebad sterren gekeken. Alleen de uitleg over de infraroodcabine (zet vet om in vocht, is goed tegen cellulitis) was er een beetje over. Maar ja, dat heet je zaak verkopen
pi_36710822
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:00 schreef Iksje het volgende:
Wauw, wat een waslijst aan problemen.
Ik ben kerngezond, op wat inspanningsastma na (als ik echt onverantwoord hard loop of fiets om ergens te raken) en wat last van mijn longen als het te koud of te stoffig is. Vingers kruisen dat het zo blijft!
Gisteren naar de sauna geweest met vriendlief, het was heerlijk. Buiten in het massagebad sterren gekeken. Alleen de uitleg over de infraroodcabine (zet vet om in vocht, is goed tegen cellulitis) was er een beetje over. Maar ja, dat heet je zaak verkopen
ahh lekker sauna. Ze hebben mij verteld dat je met de infraroodsauna calorieen verbrandt. Ik weet niet of het uberhaupt wel wat doet, volgens mij verbrand je juist calorieen als je het koud hebt en je jezelf warm moet houden...

Ach het is in ieder geval lekker, en zeker voor een koukleum als ik. Zou best wel zo'n lamp thuis willen hebben om lekker onder te liggen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 16:25:03 #146
13151 crew  Rewimo
pi_36711400
Kijk eens

Mooi hè?
pi_36711648
Mooier dan alleen het verband
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36711675
Het is iig al beter dan dat verband Rewimo...

Ik werd vandaag gebeld door een begeleider van mijn stageschool van een paar jaar geleden... Of ik daar mijn LIO stage wilde doen..
Nou had ik daar al een lijntje uitgegooit, ik had niet verwacht zo snel al wat te horen..
Maar dat is dus rond..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 16:38:52 #149
13151 crew  Rewimo
pi_36711877
Het loopt in elk geval prettiger
  donderdag 6 april 2006 @ 16:49:40 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36712315
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:32 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, zijn er nieuwe ontwikkelingen? *naar WLS-topic gaat*
Fijn dat je voet zo al beter loopt
Nee hoor we wachten nog rustig af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: