Treinkaartje voor mij en mijn meisjequote:Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:
have fun. hoeveel ben je kwijt?
Voor hoeveel geld had je die oorspronkelijk op marktplaats geplaatst, en is dit gewoon een resultaat van tegen elkaar opbiedende malloten? 350 euro is echt belachelijk veel voor een concert.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef MrReaL het volgende:
Kaartjes hebben me 40 euro per stuk gekost. Had 5 kaartjes, mijn broer kon niet mee, teab op marktplaats gezet en verkocht voor 350 euro (ziek) maar goed, gratis heen dus, incll vervoer en uiteten met vriendin en zusje.
Ja het is niet cultureel verantwoord, niet vernieuwend en baanbrekend. Maar ik geniet altijd van hun concerten. Beat me.quote:
En sue mequote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is niet cultureel verantwoord, niet vernieuwend en baanbrekend. Maar ik geniet altijd van hun concerten. Beat me.
Ik zou beginnen met Secret Samadhiquote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef HighLander het volgende:
have fun V.
Van de week weer eens een oud cdeetje van ze in de speler gemikt.
Live is Live sowiesoquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm hm hm.. Live Live was ooit wel aardig maar nu weet ik het niet zo meer. De ze hebben we wat te veel matige platen uitgebracht. Zo oprecht als Throwing Copper zal het wel niet meer worden in elk geval.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:26 schreef Tafkahs het volgende:
40 euri voor de paradiso, WTF ....
Nou, dan hoop ik dat je een leuke tijd hebt gehadquote:
Het was geweldig. Hadden we ook wel 80 Euro voor over gehadquote:Op zondag 9 april 2006 00:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je een leuke tijd hebt gehad
1) All Over Youquote:
Dat was volgens mij ook meer voor de showquote:Op zondag 9 april 2006 11:07 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij is dat het, idd. Met één klein verschil: Dance With You was de tweede toegift
V.
Ik vind The Distance to Here juist een van hun beste, zo niet de beste.quote:Op zondag 9 april 2006 11:22 schreef peaceman het volgende:
Een setlist op save zo te zien...(helaas wel een beetje het kenmerk van hun optredens) Wel positief dat ze White, Discussion hebben gespeeld.
De 1e 3 platen zijn redelijk tot goed, daarna gaat het downhill....
Mooie setlist hoor.......en ja natuurlijk is het op save maar ach wat wil je dan een concert waar niks aan is.... nee dank je hou ik ook niet vanquote:Op zondag 9 april 2006 02:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
1) All Over You
2) Selling The Drama
3) The River
4) Mystery
5) They Stood Up For Love
6) Run Away
7) Love Shines
8) Lightning Crashes
9) Sofia
10) Lakini's Juice
11) The Dolphin's Cry
12) I Alone
13) Heaven
14) Show
ENCORE
15) Overcome
16) Turn My Head
17) The Beauty Of Gray
18) Run To The Water
19) Shit Towne
20) White, Discussion
21) Dance With You
Als ik het goed onthouden hebBen m'n stem en m'n gehoor nog steeds kwijt.. Maar het was het waard
Ben nu net terug uit Amsterdam overigens... K*t NS had weer eens vertraging
Jammer. Maar als je in de buurt woont is het ook makkelijker om even te gaan kijken. Ik ga vanuit Brabant niet ff op en neer om te kijken of er toevallig nog kaarten vrijkomen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Leek ons wel leuk, maar er stonden al zoveel mensen om kaarten te roepen dat het vrij kansloos was. Dan maar weer terug de kroeg in.
het was ook een spontaan idee hoor, meestal doe ik het niet omdat het toch kansloos is. maar ik zat op 3 min lopen in de kroeg en we gingen even kijken....quote:Op zondag 9 april 2006 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer. Maar als je in de buurt woont is het ook makkelijker om even te gaan kijken. Ik ga vanuit Brabant niet ff op en neer om te kijken of er toevallig nog kaarten vrijkomen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |