Treinkaartje voor mij en mijn meisjequote:Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:
have fun. hoeveel ben je kwijt?
Voor hoeveel geld had je die oorspronkelijk op marktplaats geplaatst, en is dit gewoon een resultaat van tegen elkaar opbiedende malloten? 350 euro is echt belachelijk veel voor een concert.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef MrReaL het volgende:
Kaartjes hebben me 40 euro per stuk gekost. Had 5 kaartjes, mijn broer kon niet mee, teab op marktplaats gezet en verkocht voor 350 euro (ziek) maar goed, gratis heen dus, incll vervoer en uiteten met vriendin en zusje.
Ja het is niet cultureel verantwoord, niet vernieuwend en baanbrekend. Maar ik geniet altijd van hun concerten. Beat me.quote:
En sue mequote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is niet cultureel verantwoord, niet vernieuwend en baanbrekend. Maar ik geniet altijd van hun concerten. Beat me.
Ik zou beginnen met Secret Samadhiquote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef HighLander het volgende:
have fun V.
Van de week weer eens een oud cdeetje van ze in de speler gemikt.
Live is Live sowiesoquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm hm hm.. Live Live was ooit wel aardig maar nu weet ik het niet zo meer. De ze hebben we wat te veel matige platen uitgebracht. Zo oprecht als Throwing Copper zal het wel niet meer worden in elk geval.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:26 schreef Tafkahs het volgende:
40 euri voor de paradiso, WTF ....
Nou, dan hoop ik dat je een leuke tijd hebt gehadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |