abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36688979
Mijn zusjes en ik zijn allemaal thuis geboren. Mijn ouders begroeven dat ding altijd ergens in de tuin. Bij 1 van mijn zusjes hadden ze de emmer met placenta even in de kelder gezet, zodat die snel daarna begraven kon worden. Maar dat waren ze vergeten.. stonk een beetje daarna..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 5 april 2006 @ 21:23:51 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36689044
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik kan het wel achter me laten hoor, maar vind gewoon dat je respect moet hebben voor iemand mening omdat je het toevallig anders ervaard.
Ik snap wel wat je zegt, maar dan is het dus maar net wie er eerst is. Want ze had dit ook wel kunnen posten voordat jij jouw post plaatste... en dan kan ze er niks aan doen.
pi_36689074
Afzeiken is wel een groot woord zeg. Iemand geeft gewoon d'r mening, net als jij. Mag toch?
Stel je niet aan :p
  woensdag 5 april 2006 @ 21:26:44 #79
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36689158
quote:
Ik doelde op het sentimenteel gelul over de placenta zoals degene waarop ik reageerde het vond. Het is alleen jammer dat er mensen zijn die anderen er over afzeiken omdat hun het wel als sentimenteel ervaard hebben en zij toevallig niet. Iedereen ervaard het anders, ik zeik niemand af maar voel me op deze manier wel afgezeken.

Ik kan het wel achter me laten hoor, maar vind gewoon dat je respect moet hebben voor iemand mening omdat je het toevallig anders ervaard.
Misschien is het omdat ik me wel in de mening van mirannie kan vinden, maar ik las het helemaal niet als afzeiken. Jij gaf jouw mening, zij de hare. Denk dat je je het persoonlijker aantrekt dan dat het bedoeld was.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36689223
quote:

[..]

Ik doelde op het sentimenteel gelul over de placenta zoals degene waarop ik reageerde het vond. Het is alleen jammer dat er mensen zijn die anderen er over afzeiken omdat hun het wel als sentimenteel ervaard hebben en zij toevallig niet. Iedereen ervaard het anders, ik zeik niemand af maar voel me op deze manier wel afgezeken.

Respect werkt twee kanten op. Dat jij je afgezeken voelt, wil niet zeggen dat je ook afgezeken bent.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36689371
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:24 schreef lcicle het volgende:
Afzeiken is wel een groot woord zeg. Iemand geeft gewoon d'r mening, net als jij. Mag toch?
Stel je niet aan :p
Oh ja hoor, iedereen mag zijn mening geven. Maar als mijn mening als sentimenteel gelul wordt afgedaan omdat zij dat niet vindt, doet het gewoon een beetje pijn. Sorry nu ben ik naast het sentimeneel gelul van mij ook nog een aansteller. Het gaat goed hiero.
pi_36689395
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:28 schreef Igraine het volgende:

[..]

Respect werkt twee kanten op. Dat jij je afgezeken voelt, wil niet zeggen dat je ook afgezeken bent.
Dat klopt.
pi_36689622
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Oh ja hoor, iedereen mag zijn mening geven. Maar als mijn mening als sentimenteel gelul wordt afgedaan omdat zij dat niet vindt, doet het gewoon een beetje pijn. Sorry nu ben ik naast het sentimeneel gelul van mij ook nog een aansteller. Het gaat goed hiero.
M'n hormonen he.. ik heb ze echt niet meer in de hand sinds ik zwanger ben!
  woensdag 5 april 2006 @ 21:44:10 #84
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_36689898
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef lcicle het volgende:

[..]

M'n hormonen he.. ik heb ze echt niet meer in de hand sinds ik zwanger ben!
Stel je niet zo aan
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_36690092

You got me there
  woensdag 5 april 2006 @ 21:49:00 #86
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_36690115
Zo en ik vond het persoonlijk nogal heel raar als mensen na de bevalling riepen: "Gadver haal weg dat vieze ding, nee ik wil hem niet zien hoor!!!" Zo`n ontzettende ontnuchtering na een prachtige bevalling

En trouwens wat nou vies, nee dan waren ze plots even vergeten hoeveel "vies" ik van die barende vrouw geruimd had tijdens de bevalling
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_36697922
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Loena-tik- het volgende:

En trouwens wat nou vies, nee dan waren ze plots even vergeten hoeveel "vies" ik van die barende vrouw geruimd had tijdens de bevalling
Is het echt zo een hoop viezigheid?
pi_36698428
Ik vond het ook onwijs mooi om te zien hoe ie eruit zag enzo. Verder issie in een vuilniszak gegaan, toen in een emmer en toen in de vuilcontainer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36698431
quote:

[..]

Nou, ik vind het dus inderdaad sentimenteel gelul, maar blijkbaar mag ik mijn mening niet geven, want dan voel jij je afgezeken. Get over it. Je baby is het belangrijkste hoor. Maar ok, ik mag mijn mening niet geven omdat jij je dan niet lekker voelt.

En voor degene die zegt dat je baby niet gezond of levend ter wereld komt als je moederkoek niet goed is, is ook niet waar. Mijn zusje was springlevend, alleen ietsjes kleiner als de gemiddelde baby en toen was mijn moeders placenta geheel aan stukjes toen het eruit kwam...
pi_36698466
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:07 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Nou ja, dat vond ik wel, gewoon een bloederige zak met een bloederige homp vlees erin.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:00:53 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36698500
Volgens mij bedoelde Bass-Miss de 'andere viezigheid' die er vrij komt. Kijk maar naar wat ze quote.
pi_36698568
Ik vond het ook heel mooi om te zien.
Het huisje van de meiden
Om er verder iets mee te doen mwah. Dat trekt met nou niet echt. Alhoewel een boompje ofzo erop ik wel een mooi idee vind.
Maar die vliezen waar je kind dan in gezeten heb. Zo onwerkelijk vond ik dat. Dat zoiets zo sterk is. Nou ja ik vond het prachtig. En was blij dat ze het zo uitgebreid lieten zien
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36698584
O en ik had er ook helemaal geen bloederige vleeshomp associatie bij ofzo. Maar zag het echt als huisje.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 6 april 2006 @ 09:16:46 #94
62233 Jelief
ikke lief!
pi_36698753
Ik vond het wel bijzonder om te zien hoe Emma in de vliezen heeft gezeten. Maar ik heb de volgende dag alleen Emma mee naar huis genomen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_36698791
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ze alledrie wel gezien, maar omdat het ziekenhuisbevallingen waren, er nooit bij stil gestaan waar ze het gelaten hebben
Die gaat naar de patholoog.
En de patholoog die mijn placenta heeft nagekeken, is een goede vriend van mijn moeder.
Die wist mij te vertellen dat ik de avond voor de bevalling shoarma heb gegeten...
Dus dames..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36698861
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:07 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik vond het best meevallen. Geen slachthuistaferelen met stront tot aan het plafond hier. Maar het verschilt per bevalling. De één heeft ontploffende vliezen en gelanceerde placenta's, bij de ander komt het beebje zo'n beetje op een roze wolkje binnenzweven.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 6 april 2006 @ 09:46:31 #97
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36699360
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:18 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die gaat naar de patholoog.
En de patholoog die mijn placenta heeft nagekeken, is een goede vriend van mijn moeder.
Die wist mij te vertellen dat ik de avond voor de bevalling shoarma heb gegeten...
Dus dames..
Dus wil je de patholoog pesten, moet je de avond tevoren shoarma eten?

Heb ik even pech dat ik vegetariër ben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_36699422
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vond het best meevallen. Geen slachthuistaferelen met stront tot aan het plafond hier. Maar het verschilt per bevalling. De één heeft ontploffende vliezen en gelanceerde placenta's, bij de ander komt het beebje zo'n beetje op een roze wolkje binnenzweven.
Dat was dus ook één van de reacties die ik kreeg toen ik zei dat ik het thuis wou doen... ''Gij zijt niet goed zeker, heel uwe muur gaat vol bloed en stront hangen!''
pi_36700063
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat was dus ook één van de reacties die ik kreeg toen ik zei dat ik het thuis wou doen... ''Gij zijt niet goed zeker, heel uwe muur gaat vol bloed en stront hangen!''
Ik ben elke keer weer verbaasd met die prefascinatie met excrementen die het woord "bevalling" oproept bij leken. "Van bevallen kun je incontinent worden hoor!" "Alles komt eruit, yegh!"
En er is volgens mij nog nooit een vrouw geweest die zich op dat moment blozend verontschuldigde of zich er überhaupt om bekommerde.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 6 april 2006 @ 10:17:41 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36700112
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En er is volgens mij nog nooit een vrouw geweest die zich op dat moment blozend verontschuldigde of zich er überhaupt om bekommerde.
Ik kan me daar - op dit moment - echt nog niks bij voorstellen. Ik geloof dat ik de ogen uit m'n kop zou schamen . Maar goed, ik ben nog nooit bevallen en voorlopig ook nog niet van plan dat te gaan doen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')