Kannibalisme is toch het eten van mensen? Ik kan me niet voorstellen dat een 'restproduct' van het lichaam daaronder valt...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat staat er eigenlijk in de wet over kannibalisme? Mag het eigenlijk wel?
Volgens de 'van dale'quote:kan·ni·ba·lis·me (het ~)
1 het eten van vlees van een soortgenoot, m.n. het eten van mensenvlees door mensen => antropofagie
Maar volgens mij is een placenta gewoon een 'restproduct' van je lichaam, dus valt het niet onder kannibalisme. Maar ik kan me vergissen hoorquote:
En wat vinden vegetariërs er eigenlijk van?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar volgens mij is een placenta gewoon een 'restproduct' van je lichaam, dus valt het niet onder kannibalisme. Maar ik kan me vergissen hoor
Lijkt me toch iets anders dan een placenta of pies of poepquote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dus als mijn been door een ongeluk geamputeerd moet worden en iemand eet het op, is het geen kannibalisme? Want mijn been is in dat geval ook een soort van restproduct?
Ik ben er zelf een en ik zou het (als het idee me aanstondquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef mgerben het volgende:
[..]
En wat vinden vegetariërs er eigenlijk van?
Het is in feite gewoon een stuk vlees. We hebben er alleen een wat vreemd idee bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ieks! Wat een eng idee zeg! Gewoon in de GFT bak.
Youp van 't Hek, conference '89: Op één van die [bloederige foto's] schrokte de hond de moederkoek in één keer naar binnen. Ja, dat was heel belangrijk, anders werd Woef jaloers...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Vroegah moest het met het grofvuil meeWij hebben toen bij René nog getwijfeld om hem aan de hond te geven, maar die heeft een stel lappen met bloed en narigheid gekregen om aan te snuffelen.
Ik had een verloskundige die ietwat van de oude stempel wasquote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef mgerben het volgende:
[..]
Youp van 't Hek, conference '89: Op één van die [bloederige foto's] schrokte de hond de moederkoek in één keer naar binnen. Ja, dat was heel belangrijk, anders werd Woef jaloers...
Ik heb altijd in de gulukkige overtuiging geleefd dat Youp een grapje maakte...
Ik dacht dus ook dat het een grapje wasquote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef mgerben het volgende:
[..]
Youp van 't Hek, conference '89: Op één van die [bloederige foto's] schrokte de hond de moederkoek in één keer naar binnen. Ja, dat was heel belangrijk, anders werd Woef jaloers...
Ik heb altijd in de gulukkige overtuiging geleefd dat Youp een grapje maakte...
Klopt, gebeurd wel vaker. Volgens mij staat er ook zo'n boompje bij Duderinnetje in de tuin en wilden de OUD bewonerd dat boompje nog wel graag een keer ophalen.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat mijn vader 'm begraven heeft onder een boom. Oud-Hollandsch gebruik ofzo.
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat mijn vader 'm begraven heeft onder een boom. Oud-Hollandsch gebruik ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |