abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44336323
Anyone ?
pi_44339839
Ja dat is het complete pakket. Ik had de spullen los gekocht, ook bij tandartsplein, daar wordt het gratis opgestuurd. Pakket lijkt me helemaal handig.
Ik zie trouwens dat ze nu ook de pearldrops tandpasta's hebben. Die zou ik ook wel eens willen proberen.
pi_44347466
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef SHE het volgende:
Niet doen, allemaal kutspul

Wil je perse toch wittere tanden hebben? Dan laat je ze OF bleken OF poetst eens per maand met zuivere keukensoda...goor maar doeltreffend.
Dat is mijn geheim. Ik rook, en drink koffie en ook weleens rode wijn...maar heb stralend witte tanden.
Eens per maand ga ik met mijn tandenborstel in een zakje keukensoda en poets het goed door...niet vergeten uit te spugen
M'n tante die tandarts is moest hier hard om lachen.

Of je het ff voor wou komen doen op haar praktijk. 2x zo poetsen en je bent je glazuur kwijt, plus zuurgraad in je mond. Zal vast goed zijn.

Triest dat mensen die Soda als ingredient lezen dan maar gaan denken dat het ook echt helpt.

Niet getest maar wel gelezen in een huismiddeltjes boek:
Poetsen met puur aardbeiensap.
JOHNNY HEITINGA
pi_44348682
Nou ik ga zeker niet dingen uit proberen, ben veel te zuinig op me tanden..op huis/tuin/keuken dingen uit te gaan proberen

Als ik niet te vrede zou zijn over de kleur van mijn tanden.. dan spaar ik liever voor een speciale behandeling bij de tandarts en laat ze daar bleken
Salsa Espaņola
pi_44348900
Van bleken wordt de boel toch wat meer poreus, waardoor kleurstoffen uit koffie/thee extra snel weer in je tanden trekken? M.a.w. je blijft bezig?
pi_44349107
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:36 schreef DennisMoore het volgende:
Van bleken wordt de boel toch wat meer poreus, waardoor kleurstoffen uit koffie/thee extra snel weer in je tanden trekken? M.a.w. je blijft bezig?
Heb me daar niet in verdiept,heb dat ook niet nodig
Maar hoe dan ook ...ik zou nooit zelf maar wat uit gaan proberen
Salsa Espaņola
pi_44379436
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef M1RR1E het volgende:
Dat bleken bij de tandarts duur is is bekend.. maar hoe duur is duur? heeft iemand ervaring?
Heb je genoeg aan 1 keer of moet je vaker terugkomen?
Ik weet niet hoe duur het is, maar bij mij zei de tandarts dat bleken zo'n 2 jaar goed blijft, dan moet het opnieuw. Ik had een heel donkere tand en dacht na over bleken...in de vakantie is die tand dus afgebroken; hij is er nu uit en ik zit (tijdelijk) met een plaatje met een mooie lichte tand. Straks wordt het een brug.

Bleken wordt volgens mij niet vergoed in de zorgverzekering.
pi_44400208
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 03:11 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen natriumcarbonaat en natriumbicarbonaat. Natriumcarbonaat is huishoudsoda, terwijl natriumbicarbonaat zuiveringszout (ook wel baking soda genoemd) is. Wat er er in tandpasta zit is meestal dat laatste en is een stuk vriendelijker qua pH voor in je mond dan natriumcarbonaat.
dus dan poetsen met baking soda? ofzo?
pi_45009568
Nog meer mensen die wat Whitening spullen hebben aangeschaft? Ervaring?
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:59:15 #85
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_45025156
Ik heb van Rembrandt Plus een tube besteld. Kreeg ik gratis tandartsspiegeltje bij... wel geining.
Na 3 keer poetsen zag ik ze een tintje lichter worden, maar dat was het dan ook wel. Tis niet dat als ik nog meer poets, ze nog witter worden.
Ik ga ze maar proffesioneel laten bleken denk ik.
You'll never get a second chance to make a first impression !
pi_45033839
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd: Tell Sell White Light?
Op dit plaatje is het wel overdreven wit, maar deze ''licht technologie'' is dus slecht voor je tanden?

vrijdag 5 januari 2007 @ 14:36:00 #87
162706 souvenir
blahblahblah
pi_45039664
Ik gebruik al een paar maanden tandpasta van Beverly Hills Formula (deze dus ) wat opzich wel werkt.
Ze zeggen dat je het 2 keer per dag moet gebruiken maar dat leek me teveel. Dus doe ik het alleen 's ochtends. De smaak is ook...anders. Niet zo vies als paradontax maar je moet er wel even aan wennen.
Verder zie ik wel een verschil. Niet echt dramatisch maar mn tanden zijn toch een tintje lichter geworden. Misschien dat ze nog lichter worden als je er 2x per dag mee poetst.
pi_45039860
Nou heb zelf ook een keer geprobeerd... zo'n pakket van TV mun hele tandvlees was ontstoken.
NIET DOEN DUS!
pi_45086340
Beetje jammer dat gebitsprotheses niet van kleur veranderen. Laat ik er net eentje aan 1 van m'n voortanden hebben.
  maandag 8 januari 2007 @ 14:23:05 #90
124789 superhero87
Playin my game
pi_45142211
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Matr het volgende:
Op dit plaatje is het wel overdreven wit, maar deze ''licht technologie'' is dus slecht voor je tanden?

[afbeelding]
brrr wat een enge foto
pi_45143604
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Matr het volgende:

[afbeelding]
Of het werkt niet waarschijnlijk.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45154258
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 07:56 schreef Camplo het volgende:

[..]

M'n tante die tandarts is moest hier hard om lachen.

Of je het ff voor wou komen doen op haar praktijk. 2x zo poetsen en je bent je glazuur kwijt, plus zuurgraad in je mond. Zal vast goed zijn.

Triest dat mensen die Soda als ingredient lezen dan maar gaan denken dat het ook echt helpt.

Niet getest maar wel gelezen in een huismiddeltjes boek:
Poetsen met puur aardbeiensap.
Weet je zeker dat je tante een echte tandarts is? Het glazuur op je tanden is nogal sterk en dat poets je dus echt niet weg met 2x met soda te poetsen. Geloof je dat nu echt zelf?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:29:37 #93
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45178831
Ik zit nu aan de aquafresh extreme white tandenpoets. Was in de aanbieding en ik besloot 'm maar 's te nemen. Het zit in een ijzeren / aluminium tube, da's ook weer 's wat anders!

Poets nu 2x per dag ermee met een aquafresh whitening borstel die ik al een tijdje had, omdat ik met mijn harde tandeborstel mijn tandvlees kapot poetste. Als 't eenmaal kapot was (onstoken tandvlees) poetste ik 't de hele tijd weer open Dus toen maar een zachtere en dit was de eerste die ik zag

Ik merk wel dat er was gruis in zit ja, want je tanden voelen heel wat schoner aan als bij mijn vorige tandenpoets! Een gevoel wat ik wel prettig vind, nu nog wittere tanden
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_45179718
De kleur van je tanden is natuurlijk bepaald. Wanneer mensen bijv. verkleurde tanden hebben wil dit niet zeggen dat ze slecht poetsen, maar dat is hun natuurlijke kleur.
pi_45185806
gewoon 2x daags poetsen ( 3x daags verrachtelt je glazuur). niet roken etc. en het is super wit

ik heb op een of andere manier tanden die niet geel worden. als ik 1 week niet poets is het na 1 poetsbeurt weer wit. mohoh niet dat ik dat doe hoor
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:38:18 #96
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45187805
ik zou graag mijn tanden willen bleken bij wit in adam daar kan je van wat ik hebt gehoord naar binnen lopen (kost een paar centen maar dan heb je wat) je tanden worden bekeken indien ok ga je cabine is je kiest dvd uit krijgt spul op je tanden een rare bril op licht wordt op je tanden gezet en 1.5 uur later loop je de zaak uit met stralend witte tanden ....dat lijkt mij dus ideaal
pi_45193236
Als ik me tanden zou laten bleken (en dat ben ik nog wel van plan) laat ik dat wel bij mn eigen tandarts doen, ik wil er wel zeker van zijn dat het goed gebeurd.
pi_45193542
Kijk hier ook eens!

Tanden bleken
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')