M'n tante die tandarts is moest hier hard om lachen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef SHE het volgende:
Niet doen, allemaal kutspul
Wil je perse toch wittere tanden hebben? Dan laat je ze OF bleken OF poetst eens per maand met zuivere keukensoda...goor maar doeltreffend.
Dat is mijn geheim. Ik rook, en drink koffie en ook weleens rode wijn...maar heb stralend witte tanden.
Eens per maand ga ik met mijn tandenborstel in een zakje keukensoda en poets het goed door...niet vergeten uit te spugen![]()
Heb me daar niet in verdiept,heb dat ook niet nodigquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:36 schreef DennisMoore het volgende:
Van bleken wordt de boel toch wat meer poreus, waardoor kleurstoffen uit koffie/thee extra snel weer in je tanden trekken? M.a.w. je blijft bezig?
Ik weet niet hoe duur het is, maar bij mij zei de tandarts dat bleken zo'n 2 jaar goed blijft, dan moet het opnieuw. Ik had een heel donkere tand en dacht na over bleken...in de vakantie is die tand dus afgebroken; hij is er nu uit en ik zit (tijdelijk) met een plaatje met een mooie lichte tand. Straks wordt het een brug.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef M1RR1E het volgende:
Dat bleken bij de tandarts duur is is bekend.. maar hoe duur is duur? heeft iemand ervaring?
Heb je genoeg aan 1 keer of moet je vaker terugkomen?
dus dan poetsen met baking soda? ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:11 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen natriumcarbonaat en natriumbicarbonaat. Natriumcarbonaat is huishoudsoda, terwijl natriumbicarbonaat zuiveringszout (ook wel baking soda genoemd) is. Wat er er in tandpasta zit is meestal dat laatste en is een stuk vriendelijker qua pH voor in je mond dan natriumcarbonaat.
brrr wat een enge fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Matr het volgende:
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd: Tell Sell White Light?
Op dit plaatje is het wel overdreven wit, maar deze ''licht technologie'' is dus slecht voor je tanden?
[afbeelding]
Of het werkt niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Matr het volgende:
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd: Tell Sell White Light?
Op dit plaatje is het wel overdreven wit, maar deze ''licht technologie'' is dus slecht voor je tanden?
[afbeelding]
Weet je zeker dat je tante een echte tandarts is? Het glazuur op je tanden is nogal sterk en dat poets je dus echt niet weg met 2x met soda te poetsen. Geloof je dat nu echt zelf?quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
M'n tante die tandarts is moest hier hard om lachen.
Of je het ff voor wou komen doen op haar praktijk. 2x zo poetsen en je bent je glazuur kwijt, plus zuurgraad in je mond. Zal vast goed zijn.
Triest dat mensen die Soda als ingredient lezen dan maar gaan denken dat het ook echt helpt.
Niet getest maar wel gelezen in een huismiddeltjes boek:
Poetsen met puur aardbeiensap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |