Ik denk dat Bourdais opzich helemaal niet z'n goede coureur is maar alleen profiteerd van een goeie tactiek met het pitten en goed kan inspelen op vreemde situaties.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef Vitalogy het volgende:
Grrr en die regel van niet blokkeren is ook idioot. Ik kan het prima begrijpen op een stratencircuit, maar hier verpest het gewoon de race voor een aantal rijders, waaronder Junquera.
Ik vraag me ook af waarom Bourdais met zo'n regel als hulp achter die Almendinger blijft plakken. Als je zo dominerend kan rijden moet je er dan ook voorbij gaan lijkt me.
Op dezelfde manier dat Clarke zowel Legge als Pastorelli een oor aannaaide, door er constant zo dicht achter te blijven rijden, dat Legge een drive-through kreeg.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Grrr en die regel van niet blokkeren is ook idioot. Ik kan het prima begrijpen op een stratencircuit, maar hier verpest het gewoon de race voor een aantal rijders, waaronder Junquera.
Ik vraag me ook af waarom Bourdais met zo'n regel als hulp achter die Almendinger blijft plakken. Als je zo dominerend kan rijden moet je er dan ook voorbij gaan lijkt me.
Inderdaad, Sam was de snelste. Zijn 228 m/hr is echter nog veel langzamer als het record dat pa Luyendyk nog steeds op zijn naam heeft staan. Was hij zoveel sneller, of zijn er in de loop der jaren aanpassingen doorgevoerd aan auto's en/of motoren?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:19 schreef Rhinestone het volgende:
Ik heb serieus geen idee hoe Arie Jr. het de afgelopen week gedaan heeft.
Maar Hornish Jr. gaat wel weer duidelijk pole pakken morgen.
Is er iemand die tijd heeft voor een mooie OP voor de Indy500? Ik zit op m'n werk dus dat gaat helaas niet lukken.quote:
INDIANAPOLIS - Vorig jaar faalde hij nog, maar dit jaar kan Arie Luyendijk junior in de voetsporen treden van zijn beroemde vader. De jonge Luyendijk heeft zich gekwalificeerd voor de beruchte Indy 500, de jaarlijke autorace op het circuit van Indianapolis in de Verenigde Staten.
Arie Luyendijk senior won de vermaarde snelheidsrace twee keer. Arie junior zal in zijn debuut met bescheiden ambities van start gaan. Hij mag komende zondag vertrekken vanaf de elfde startrij. De Nederlander reed de 31e kwalificatietijd met een gemiddelde van 348,2 kilometer per uur over vier ronden.
Dat was heel wat langzamer dan Sam Hornish. De Amerikaanse coureur veroverde poleposition met een snelheid van 368,5 kilometer per uur.
Kijk gewoon eens even op www.cart.com zou ik zeggen...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand nog een beetje mooie foto's van Pastorelli en Zwolsman in hun Champcar?
Je heb echt niks gemist...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:47 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb niet gekeken.
heb er niet eens meer aangedacht, ik ga zo wel ff studio voetbal afkijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb het opgenomen en na de voetbal gekeken.
god straft meteenquote:Op maandag 5 juni 2006 09:06 schreef 4-elements het volgende:
Bah, in mijn tv-gids stond 23:30. Maar toen was er geen enkele wagen te zien, alleen stom gevoetbal. Daar zit ik niet op te wachten!
Echt dikke shit hoor. Ik had het opgenomen, had gelukkig wel gezien dat tennis uitliep. (Kent eurosport geen picture in picturequote:Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef NY_Giant het volgende:
Pfff, wat een deprimerende race was dit... Het tennis liep uit en dus startte de uitzending toen de race al halverwege was. Het finishen van winnaar Bourdais gebeurde tijdens de reclame. Ja hoor, lekker handig Eurosport. Verder was de commentator ook zeer deprimerend, maar hij had nog wel gelijk ook. Op deze manier stelt Champcar niet veel meer voor. IRL en Champcar moeten echt zo snel mogelijk samengaan.
Van de race zelf was eigenlijk niet veel te zien en het commentaar ging ook meer over zaken rondom de Champcar dan over de race zelf. Commentator bood nog wel enkele keren zijn excuses aan, omdat Eurosport de race in de soep had laten lopen. Wel grappig was dat hij zei: "En het is natuurlijk allemaal mijn schuld... Nou, dus niet!" Hij was duidelijk pissed.
O ja, er finishten slechts 10 wagens, waarvan Zwolsman en Pastorelli de laatste twee waren. Maar goed, het was ook hun eerste keer op een oval.
Ehmm mag ik vragen hoe je naar IRL kijkt in nederland ?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef Rhinestone het volgende:
Ik had nieteens zin meer op CART te kijken gisteravond. Me TV deed weer eens raar en bovendien hoorde ik al dat tennis uitliep. Ik heb maar fijntjes IndyCars gekeken, dat was nog eens een fethe race, zoals CART/IRL hoort te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |