abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38074841
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef Vitalogy het volgende:

Grrr en die regel van niet blokkeren is ook idioot. Ik kan het prima begrijpen op een stratencircuit, maar hier verpest het gewoon de race voor een aantal rijders, waaronder Junquera.
Ik vraag me ook af waarom Bourdais met zo'n regel als hulp achter die Almendinger blijft plakken. Als je zo dominerend kan rijden moet je er dan ook voorbij gaan lijkt me.
Ik denk dat Bourdais opzich helemaal niet z'n goede coureur is maar alleen profiteerd van een goeie tactiek met het pitten en goed kan inspelen op vreemde situaties.

Het gaat eigenlijk dezelfde kant op als in de forumule: voorgeprogrammeerde autotjes die zo veilig mogelijk rond moeten rijden dus dan maar zo min mogelijk in mogen halen
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_38074850
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Grrr en die regel van niet blokkeren is ook idioot. Ik kan het prima begrijpen op een stratencircuit, maar hier verpest het gewoon de race voor een aantal rijders, waaronder Junquera.
Ik vraag me ook af waarom Bourdais met zo'n regel als hulp achter die Almendinger blijft plakken. Als je zo dominerend kan rijden moet je er dan ook voorbij gaan lijkt me.
Op dezelfde manier dat Clarke zowel Legge als Pastorelli een oor aannaaide, door er constant zo dicht achter te blijven rijden, dat Legge een drive-through kreeg.

Belachelijke regel inderdaad. DAarmee verperst je zo'n hele race. Dit was in de vorige jaren toch iets anders. Toen had je nog leuke geveechten, omdat coureurs niet bang waren om ervoor (lees: in de weg) te blijven rijden, waardoor de achterligger echt voor een betere plek moest knokken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 22 mei 2006 @ 11:23:12 #153
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_38077885
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:19 schreef Rhinestone het volgende:
Ik heb serieus geen idee hoe Arie Jr. het de afgelopen week gedaan heeft.

Maar Hornish Jr. gaat wel weer duidelijk pole pakken morgen.
Inderdaad, Sam was de snelste. Zijn 228 m/hr is echter nog veel langzamer als het record dat pa Luyendyk nog steeds op zijn naam heeft staan. Was hij zoveel sneller, of zijn er in de loop der jaren aanpassingen doorgevoerd aan auto's en/of motoren?
quote:

INDIANAPOLIS - Vorig jaar faalde hij nog, maar dit jaar kan Arie Luyendijk junior in de voetsporen treden van zijn beroemde vader. De jonge Luyendijk heeft zich gekwalificeerd voor de beruchte Indy 500, de jaarlijke autorace op het circuit van Indianapolis in de Verenigde Staten.
Arie Luyendijk senior won de vermaarde snelheidsrace twee keer. Arie junior zal in zijn debuut met bescheiden ambities van start gaan. Hij mag komende zondag vertrekken vanaf de elfde startrij. De Nederlander reed de 31e kwalificatietijd met een gemiddelde van 348,2 kilometer per uur over vier ronden.

Dat was heel wat langzamer dan Sam Hornish. De Amerikaanse coureur veroverde poleposition met een snelheid van 368,5 kilometer per uur.
Is er iemand die tijd heeft voor een mooie OP voor de Indy500? Ik zit op m'n werk dus dat gaat helaas niet lukken.
pi_38080238
Wat verwachten jullie van het eventuele samengaan van de ChampCar en IRL?

We zullen zoiezo meer oval races krijgen en meer coureurs. In de CC rijden ze enkel met cossworth en in de IRL volgens mij met meerdere motor merken en meerdere merken chasis? Vraag me af hoe ze dat willen oplossen.

Hoop ook dat ze de zwarte vlag regel niet gaan behouden
pi_38080705
Heeft iemand nog een beetje mooie foto's van Pastorelli en Zwolsman in hun Champcar?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:43:17 #156
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_38113281
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand nog een beetje mooie foto's van Pastorelli en Zwolsman in hun Champcar?
Kijk gewoon eens even op www.cart.com zou ik zeggen...

Drie uit drie voor Bourdais nu. Knappe prestatie. Als hij niet de beste coureur zou zijn, zou een pitstop strategie hem niet helpen zo vaak te winnen. Hij is niet voor niets al twee keer kampioen geworden.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_38330943
Volgend weekeind een Oval, Milwaukee, voor zover nu bekend niet live op eurosport en pas om 23:20.
Nouja het is toch maandag ook zondag

Milwaukee Info
pi_38549186
Pfff, wat een deprimerende race was dit... Het tennis liep uit en dus startte de uitzending toen de race al halverwege was. Het finishen van winnaar Bourdais gebeurde tijdens de reclame. Ja hoor, lekker handig Eurosport. Verder was de commentator ook zeer deprimerend, maar hij had nog wel gelijk ook. Op deze manier stelt Champcar niet veel meer voor. IRL en Champcar moeten echt zo snel mogelijk samengaan.

Van de race zelf was eigenlijk niet veel te zien en het commentaar ging ook meer over zaken rondom de Champcar dan over de race zelf. Commentator bood nog wel enkele keren zijn excuses aan, omdat Eurosport de race in de soep had laten lopen. Wel grappig was dat hij zei: "En het is natuurlijk allemaal mijn schuld... Nou, dus niet!" Hij was duidelijk pissed.

O ja, er finishten slechts 10 wagens, waarvan Zwolsman en Pastorelli de laatste twee waren. Maar goed, het was ook hun eerste keer op een oval.
pi_38549212
Ik heb niet gekeken.
pi_38549241
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:47 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb niet gekeken.
Je heb echt niks gemist...
  maandag 5 juni 2006 @ 00:51:25 #161
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38549330
ik heb niks gemist begrijp ik.

vond voetbal ff belangrijker
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38549355
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:51 schreef WEST het volgende:

vond voetbal ff belangrijker
Ik ook, ik heb het opgenomen en na de voetbal gekeken.
  maandag 5 juni 2006 @ 01:05:33 #163
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38549684
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb het opgenomen en na de voetbal gekeken.
heb er niet eens meer aangedacht, ik ga zo wel ff studio voetbal afkijken
  maandag 5 juni 2006 @ 09:06:28 #164
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_38552178
Bah, in mijn tv-gids stond 23:30. Maar toen was er geen enkele wagen te zien, alleen stom gevoetbal. Daar zit ik niet op te wachten!
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 5 juni 2006 @ 11:04:50 #165
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38553356
quote:
Op maandag 5 juni 2006 09:06 schreef 4-elements het volgende:
Bah, in mijn tv-gids stond 23:30. Maar toen was er geen enkele wagen te zien, alleen stom gevoetbal. Daar zit ik niet op te wachten!
god straft meteen
pi_38554186
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef NY_Giant het volgende:
Pfff, wat een deprimerende race was dit... Het tennis liep uit en dus startte de uitzending toen de race al halverwege was. Het finishen van winnaar Bourdais gebeurde tijdens de reclame. Ja hoor, lekker handig Eurosport. Verder was de commentator ook zeer deprimerend, maar hij had nog wel gelijk ook. Op deze manier stelt Champcar niet veel meer voor. IRL en Champcar moeten echt zo snel mogelijk samengaan.

Van de race zelf was eigenlijk niet veel te zien en het commentaar ging ook meer over zaken rondom de Champcar dan over de race zelf. Commentator bood nog wel enkele keren zijn excuses aan, omdat Eurosport de race in de soep had laten lopen. Wel grappig was dat hij zei: "En het is natuurlijk allemaal mijn schuld... Nou, dus niet!" Hij was duidelijk pissed.

O ja, er finishten slechts 10 wagens, waarvan Zwolsman en Pastorelli de laatste twee waren. Maar goed, het was ook hun eerste keer op een oval.
Echt dikke shit hoor. Ik had het opgenomen, had gelukkig wel gezien dat tennis uitliep. (Kent eurosport geen picture in picture ) Ik had weer het duitse commentaar. Jeezes die gasten lullen over van alles en nog wat en zien niets van de race. Reclame tijdens de finish, wat een amateurs zeg.

De race zelf was ook ronduit saai. Net als op LB de eventuele concurenten van Bourdais er in het begin alweer af Zo krijgt hij het wel mooi in de schoot geworpen
  maandag 5 juni 2006 @ 13:22:29 #167
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_38556671
Ik had nieteens zin meer op CART te kijken gisteravond. Me TV deed weer eens raar en bovendien hoorde ik al dat tennis uitliep. Ik heb maar fijntjes IndyCars gekeken, dat was nog eens een fethe race, zoals CART/IRL hoort te zijn
jeweetz
pi_38556983
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef Rhinestone het volgende:
Ik had nieteens zin meer op CART te kijken gisteravond. Me TV deed weer eens raar en bovendien hoorde ik al dat tennis uitliep. Ik heb maar fijntjes IndyCars gekeken, dat was nog eens een fethe race, zoals CART/IRL hoort te zijn
Ehmm mag ik vragen hoe je naar IRL kijkt in nederland ?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:29:07 #169
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_38611731
SopCast, maar dat werkt ook maar zelden. Kwaliteit zondagavond was ook gewoon weer kut. Livetiming deed het ook niet meer, dus eigenlijk was het ook meer luisteren dan ook daadwerkelijk kijken
jeweetz
pi_38985800
Weinig aan op dit moment in Portland, de race lijkt niet tot een eind te komen. Ga zo maar naar bed...

LOL dat allmendinger aan kop gaat terwijl hij bij zijn vorige team is weggeschopt
pi_38988147
Klote regie laat het gevecht om de 2e plek schieten voor de winnaar die eenzaam en alleen over de finish komt

[ Bericht 2% gewijzigd door mikezwet op 18-06-2006 23:52:03 ]
pi_39190562

Cleveland morgen 20:30 op eurosport. M'n favoriete circuit

Ps. Ik praat hier tegenwoordig tegen me zelf
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:40:29 #173
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39193963
ja dat wordt moeilijk zeg

eerst F1 das niet moeilijk, maar daarna voetbal
pi_39220958
Tracy > Sukkel (zegt een fan van tracy)
pi_39239608
Ondanks alles toch nog een aardige race. Denk wel de beste tot nu toe in 2006.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')