quote:
En jij bent een volwassen vent met vrouw en kinderen? Dat je je niet in de problemenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:02 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ben bang dat ik hem weer tegenkom. Dat is het probleem. En dat spookt door mijn hoofd... Hij loopt nog vrij rond en weet waar ik woon.
En letsel heb ik absoluut.
Die collega heeft geprobeerd in te grijpen (hem van me af te halen), maar alles speelde zich af in enkele minuten.
Ik had het tegen jou, dat je mannen gewoon een man moet laten. En TS is geen leipe gast, vanuit zijn optiek begrijp ik ook dat ie geen verhaal gaat halen. Die kerel die 'm had aangevallen, dat is een leipe gast.quote:
Ochja, er zitten niet alleen mensen hier die zich anders voordoen dmv smiley's hoor jongen, maak je niet druk.quote:
Ja, dat bedoel ik. Maar denk je dat dat in 1x is te veranderen? Daarom is er nou net Slachtofferhulp.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Denk dat dit heel erg verschilt van persoon tot persoon. Stukje instelling, verwachtingspatroon, wereldvisie, etc.
Jouw woorden getuigen gelukkig van grote volwassenheidquote:Op woensdag 5 april 2006 11:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
![]()
Ga nu maar snel weer met je Duplo spelen he. Stoere jongen die je bent.![]()
Ik maak me hier niet druk over. Ik constateer alleen dat bij soortgelijke topics er altijd wel een aantal personen zijn die erg grote praatjes hebben dat het hun niet zou gebeuren enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ochja, er zitten niet alleen mensen hier die zich anders voordoen dmv smiley's hoor jongen, maak je niet druk.
Mijn inziens nog altijd stukken volwassener dan de stoere internetheld uithangen. Knulletje.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jouw woorden getuigen gelukkig van grote volwassenheid
Kiddo![]()
![]()
![]()
Okee, dus dat is een beetje het probleem. Kan ik inkomen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:02 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ben bang dat ik hem weer tegenkom. Dat is het probleem. En dat spookt door mijn hoofd... Hij loopt nog vrij rond en weet waar ik woon.
En letsel heb ik absoluut.
Die collega heeft geprobeerd in te grijpen (hem van me af te halen), maar alles speelde zich af in enkele minuten.
Quote 1 post waarin ik de stoere internetheld uithang.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Mijn inziens nog altijd stukken volwassener dan de stoere internetheld uithangen. Knulletje.
Nee.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
Kunnen MrJ en Tobbes dan nu kappen met dat gebekvecht?
Dank.
Nou ja... ik bedoel meer dat sommige mensen gewoon minder geschockeerd zijn door geweld e.d. dan anderen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Maar denk je dat dat in 1x is te veranderen? Daarom is er nou net Slachtofferhulp.
Nog 1 reply please?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
Kunnen MrJ en Tobbes dan nu kappen met dat gebekvecht?
Dank.
Lekker link. Een man die mentaal niet helemaal in orde is uitnodigen voor een gevecht.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je collega had hem een een tyfusklap voor z'n harses moeten geven. Maar dit terzijde.
Kan best zijn, maar jouw reacties zijn wat mij betreft net zo onvolwassen en provocerend.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik maak me hier niet druk over. Ik constateer alleen dat bij soortgelijke topics er altijd wel een aantal personen zijn die erg grote praatjes hebben dat het hun niet zou gebeuren enzo.
Denk dat de praktijk toch vaak achter anders is.
Wat is "vrij ongebruikelijk"?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou ja... ik bedoel meer dat sommige mensen gewoon minder geschockeerd zijn door geweld e.d. dan anderen.
Om een voorbeeld te geven: er zijn vrouwen die eerlijk waar een klein trauma overhouden aan een simpele tasjesroof... Hetgeen toch vrij ongebruikelijk is.
Lekker laf... dan maar je collega in elkaar laten meppen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:14 schreef MrBean het volgende:
[..]
Lekker link. Een man die mentaal niet helemaal in orde is uitnodigen voor een gevecht.
Ik denk dat een vechtsport beter werkt... Als je al angst hebt om te knokken, leer je erquote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okee, dus dat is een beetje het probleem. Kan ik inkomen.
Maar wellicht handig om een busje traangas of een ander vrij ongevaarlijk wapen aan te schaffen voor het geval dát.
Je collega had hem een een tyfusklap voor z'n harses moeten geven. Maar dit terzijde.
Ik bepaal dat niet, dat doet ze zelf. Maar het wás ook maar een tasjesroof. Als je dusdanig 'sterk' in je schoenen staat... lijkt mij persoonlijk niet gezond.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat is "vrij ongebruikelijk"?
Wie ben jij om te bepalen wat zij moet voelen? Denk je dat ze er mee geholpen is als je tegen haar zegt "Niet aanstellen, het was maar een tasjesroof"?
Dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar jouw reacties zijn wat mij betreft net zo onvolwassen en provocerend.
Ik denk dat je dat niet met zekerheid kan zeggen totdat je het zelf overkomen is.quote:En natuurlijk, misschien zou ik ook wel onder zo'n gek liggen en weinig kunnen doen. Maar daarna zou ik zeer zeker wel verhaal gaan halen. Je moet je gewoon niet zo laten behandelen. En meneer de TS moet toch echt wat aan zijn zelfvertrouwen doen, zeker als vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |