Net alsof er in Assen iets gebeurd.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
lol.. k sla dan ook echt wel terug, zelfs als ik op de grond lig, en ook al is ie sterk, je moet met zijn 2en toch wel redelijk tot staat zijn om die gast van jou af te krijgen:S? Ik zou niet eens naar de slachtoffer hulp/politie gaan als ik zn naam + Adres wist, dan kwam die wel te weten wat ie had gedaan met mij...
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef LaZZ het volgende:
Voor de rest, kom op zeg, je bent een kerel, ga met een paar gasten naar die dude en mep erop los en maak je niet te druk. Je bent toch geen wijf? Zo klink je wel erg als een mietje.
Zo te horen heb je al een personal coach.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef LaZZ het volgende:
Voor de rest, kom op zeg, je bent een kerel, ga met een paar gasten naar die dude en mep erop los en maak je niet te druk. Je bent toch geen wijf? Zo klink je wel erg als een mietje.
Klopt ja, m'n eigen zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:53 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Zo te horen heb je al een personal coach.
heujje heujje heujjequote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef LaZZ het volgende:
En dan pakt hij jou weer terug .... etc etc. ...quote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef biertank het volgende:
Dat is altijd jammer, ga je ff een avondje uit, krijg je dit gezeik.
Als ik zijn adres wist zou ik net zoals hier boven staat ook geen aangifte doen, die juten doen toch geen ruk (ja idd ervaring toen een vriend van mij geslagen werd).
Ik zou zelf ff langs gaan bij die gast, ff heeeeeeel hard terug pakken.
Ach welnee, als je zo iemand duidelijk maakt dat hij dit soort dingen niet meer moet flikken gebeurt dat niet. Maar dan moet je niet alleen gaan meppen.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
En dan pakt hij jou weer terug .... etc etc. ...
En stel je voor dat je nagel afbreekt! Kun je die nieuwe kunstnagel weer opnieuw gaan lakken, doe me een lolletje!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef tweakdsl het volgende:
Die gast is mentaal niet 100 %. gestoord dus en met een verleden.
De politie pakt hem op op het moment dat ze weten waar hij is. Dat is belooft.
Als ik wraak ga nemen, ben ik net zo erg als hij is. En dat wil ik niet. Niet voor mij en niet voor mijn gezin...
Sorry, maar je moet echt niet gaan denken dat je de enige bent die dit is overkomen... Tuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 09:38 schreef tweakdsl het volgende:
verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |