Nee, daar heb je een wireless adapter voor nodig, en een programma als Netstumbler. Dus gebruik je wireless laptop daarvoorquote:Op donderdag 6 april 2006 23:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb hier een wireless router staan... kan ik die ook opdracht geven te speuren naar netwerken? hij zend wel uit naar wireless laptops etc..
zo ja, kan iemand vertellen hoe?
nou en! mijn signaal is toch lekker sterker dan die van de burenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
99 van de 100 keer is het beveiligd.
Ik gok trouwens dat over 20 jaar WiFi signaal net zo makkelijk uit de lucht te plukken is als radio. In Nederland zit iedereen nu met elkaar overlappende WiFi signalen, niet echt efficiënt.
Heb je ook daadwerkelijk geprobeerd te verbinden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
99 van de 100?
Toen ik laatst zat te scannen was het nogal tijd 50/50.
hier int dorp ist nog ongeveer 40/60 ( dicht / open )quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk geprobeerd te verbinden?
k wil nog een dikke wifi antenne op mn dak hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er 3 en soms 4 hier in huis waarvan er 1 beveiligd isen nee de beveiligde is niet van mezelf
.
Natuurlijk niet. Maar tijdens het rijden door een nieuwbouwbuurt hier bleeft netstumbler maar staan op 50/50, met uitschieters naar 42/58.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk geprobeerd te verbinden?
Bel @home of KPN.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef Promoth het volgende:
ik moet nog draadloos internet hebben in de middel of noware in groningen. dus achteraf gelegen! iemand misschien nog een ideetje?
Om een internetabbonnement te nemen... vervolgens hang je daar een wireless router aan en Bob's your uncle.quote:
Satelietinternet of GPRS?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef Promoth het volgende:
ja oke, maar in de middel of noware in een caravan op een weiland.... kan ik geen router plaatsen, anders had ik dat allang gedaan!
Omdat ze internet leveren?quote:
dat is lompquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef longinus het volgende:
Interesant, ik ga eens kijken of ik een waarschuwing bij de buren kan printen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |