abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:12:57 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41216921
Vannacht interessante dromen gehad, ik werd op een gegeven moment wakker om 3:30 en dacht bij mezelf, dit moet ik opschrijven. En toen dacht ik ook, ik onthou het wel vanzelf. En dat is dus niet het geval

Ben alles kwijt van vannacht. Wie weet moet ik alles terug proberen te halen nog. Maar het waren interessante dromen met informatie erin. Vreemd en irritant dat zoiets zomaar vervaagd als sneeuw voor de zon. Toen ik uit die droom wakker werd, was het glashelder, ik had het echt moeten opschrijven maar dat weet ik voor de volgende keer dus. Tis al okey dat ik gedroomd heb veel, dat de dromen toch naar voren blijven komen

Maar goed, ik zal het toch moeten opschrijven voortaan. Gewoon sleutel-woorden opschrijven, kost maar even tijd.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41228821
Vannacht in half wakkere/half droomstaat was ik in het regenwoud en als klein kind werd ik door een harpij naar de zon gebracht, alwaar ik samensmelt met de zon en het idee krijg dat de zon de poort is naar een hoger bewustzijn. Mooi dus om jouw avatar te zien Dromenvanger Fly like a pigeon, fly like a harpy eagle..

Maar ik ben bezig met het onderzoeken van dit alles, zeker ook aangezien ik de verhalen ken van de "Flight of the Phoenix".. Kundalini, vele mythes.. alchemie.. ik kan zeggen dat ik het allemaal mighty interssant vind!

Hier nog 'even' een impressie van Escher met de harpijen

Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:02:56 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41229664
Een tijdje geleden had ik ook een halfslaap droom op de bank. Op een gegeven moment zag ik zo'n Matrix achtig beeld voor me en daar vloog ik doorheen en ik landde op zo'n streep zullen we maar zeggen. Ik was in een bibliotheek met allemaal stoffige boeken, op het moment dat ik er doorheen liep zag je alle stof wegsmelten en gingen de lichten aan. Ik was daar niet alleen maar ik zag de ander niet, het was wel een beest ofzo want het gromde. Ik begon dus te rennen omdat ik het beest niet tegen wilde komen en deed wat ik altijd doe als er iets achter me aan ging ik ging een stukje zweven om rond te kijken. Het beest heb ik nooit gezien en de bibliotheek ook niet meer maar het was wel een hele levendige droom. Jammer dat ik niet de tijd had om een paar boekjes door te snuffelen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:58:18 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41231086
Vannacht weet ik het te herinneren of het was op tv te zien. Ik denk in mijn dromen.

Er was een gigantische Tsunami en Turkije werd weggespoeld, ik zag dat op een video-scherm in slow-motion gebeuren. Maar ik twijfel nu of dat op tv was, of in mijn dromen zo was. Ik kon die Tsnunami opheffen geloof ik , ik kon spelen ermee. Ik weet het niet meer. Ik zag op een scherm de wereld-kaart en zag een golf richting Turkije gaan. En alles werd weggespoeld. Daarna zag ik die golf-beweging vaker naar voren komen. Dus niet 1 keer die Tsunami maar vaker. Steeds in de herhaling.

Die vogels staan inderdaad mooi in mijn icoon Boswachter

Vogels die vliegen

Ultiem teken van vrijheid in mijn ogen

Mooi schilderij wat je laat zien

Jogy Dat matrix gebeuren op de bank heb ik ook gehad Toen ik helemaal kapot de pc uitzette en ging liggen, werd ik in een tunnel meegesleept, ik werd op hoge snelheid vervoerd door tunnels en zag om me heen afbeeldingen. Het leek een achtbaan te zijn maar dan sneller. Veel sneller.
pi_41239308
Hallo,

Ik had vannacht een ietwat rare (heldere) droom. Ik ging, na vrij veel gedroomd te hebben al, op een gegeven moment omhoog/de lucht in ofzo (vrij makkelijk) en werd toen door de bliksem getroffen ..
Maar het voelde niet vreemd/onaangenaam.

Achteraf gezien, had ik ook al vrij toevallig een docu (op NG) gezien over bliksems, en toen ik op een andere dag deze week a/h bellen was ofzo zag ik opeens ook op tv iets over bliksem, stond in een hoekje zelfs 'bliksem'. Dacht toen nog even iets van 'alweer', alsof mijn oog ernaar toe 'moest' trekken. En nu droom ik er dus (ook nog) over. Sterker, hij sloeg zelfs bij me in .

Goed of slecht, iemand?
pi_41244916
Misschien omdat je de laatste tijd vaak in aanraking bent gekomen met het woord bliksem en de effecten zelf tot 2 maal toe op tv hebt gezien.. dat laat natuurlijk wel een impressie achter
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:52:37 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41247790
Vannacht weer veel gedroomd

Veel gedroomd maar dan ook weer de helft vergeten. Ik weet wel dat ik zelf een stuk gereedschap was, ik was een stuk gereedschap waarmee ik kan slijpen. Ik was mezelf aan het slijpen in mijn hoofd of iets dergelijks. Zodat het prettiger aanvoelde in de droom.

Daarnaast weer op kamp geweest en ook weer verzet gevoerd tegen de opdrachten. Waarom moet ik toch steeds op kamp?

Deze is vol nu, dus ik open meteen een nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')