Ja, ze zei dat ze zo online komt met webcam, ik maak wel een screenshotquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Haar wassen met vloeibaar dreft, en daarna met de peroxide eroverheen. succes verzekerd.
Maar plaats eerst ff een foto van het mislukte kapsel, hebben wij ook nog iets om te lachen
Euj, ik open hier helemaal een topic voor, speciaal voor haar!quote:
Dat is idd redelijk verneukt ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Even een linkje want [img] doet ie nu niet ofzo......
http://tinypic.com/view/?pic=szaheg
Het is echt oranje
Dit was het eerst:
http://tinypic.com/view/?pic=szak9t
Dat was ook geverfd, maar stond idd wel leuk jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:
ouch ik vond d'r eigen kleur eigenlijk wel mooi
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Topic opgeschoond. Ontopic blijven graag!!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef Camplo het volgende:
Hahahaha ik zou hard lachen gek
Dom dom dom.
Inderdaad. Met alleen ontkleuren ben je er niet nee, dan zie je eruit als een halve wortel.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Vivi het volgende:
Als je je haar hebt ontkleurd moet je het daarna altijd nog verven, duh...gewoon een blonde tint eroverheen. En idd, een iets "koele"kleur, die heft het oranje op.
dit is de juiste tip! Had mn haar ook zo verkloot en dat asblond heeft t echt mooi gemaakt. Heb ze nu inmiddels weer donker...mn haar ging helemaal kapot van dat blonderenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Hey, ik heb hetzelfde probleem gehad. Een astint erover heen gooien! Dat werkt echt, dan krijg je mooi blond haar. Neem niet een te donkere tint, maar bijvoorbeeld licht asblond, of midden asblond. Het groen dat in asblond zit heft het gele/oranje op.
Woeha, zoiets heeft mijn zusje ook eens gehadquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb een foto en het is heel anders dan wat ze me aan de telefoon vertelde... maar wel lelijk![]()
Er komen duidelijkere foto's aan want hier zie je niet zoveel...
[afbeelding]
Ja alleen liep haar haar dus over van lichtwortel, naar donkerwortel, naar donkerbruinquote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inderdaad. Met alleen ontkleuren ben je er niet nee, dan zie je eruit als een halve wortel.
Ik schrok me ook rot (bij de kapper). Mijn zus heeft het ook zelf eens gedaan, idd gewoon asblond erover
Like, duhquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien bedoelt hij/zij een foto?
Ik dacht dat dat wel begrepen werd, aangezien ik al gelezen had dat er naar de kapper gegaan is. Maargoed, ik schat het niveau weer te hoog inquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef linda22222 het volgende:
Zeg dan ik wil een FOTO update
Like, duh
Wat voor updatequote:Op woensdag 5 april 2006 21:46 schreef linda22222 het volgende:
Haha ja ik hoop het ook, ik zie haar zaterdag dus daarna zal ik (of kinkygiraf) eens een update geven ;-)
oh laat zitte bijna koningendagquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb een foto en het is heel anders dan wat ze me aan de telefoon vertelde... maar wel lelijk![]()
Er komen duidelijkere foto's aan want hier zie je niet zoveel...
[afbeelding]
of oranjeismijnlievelingskleurdagquote:
Das inderdaad dè oplossingquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:56 schreef ma_jojo het volgende:
Godzijdank voor haar komen de haarbanden/bandana's weer in deze zomer.
En anders is dit nog altijd een optie:
[afbeelding]
Da's toch alleen als je haar na een blondering groenig is?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef Katana het volgende:
Een fles ketchup in je haar leeg knijpen, schijnt te helpen
of de ik-ben-alto-dus-ik-doe-een-andere-kleur-op-groen-is-mijn-lievelingskleur-dagquote:Op donderdag 6 april 2006 12:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
of oranjeismijnlievelingskleurdag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |