quote:De gebruikers hebben in totaal 0 berichten geplaatst
We hebben 5 geregistreerde gebruikers
Wat jij doet heet spammenquote:
Meerdere, mn reet likken kan ie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje respect voor je meerdere, prutsmod.
Ben ik ook nog steeds, als het me uitkomt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij was aan het staken werkschuwe slet.
Deug je toch nog ergens voor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, TS is foetsiepoeffffff
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he, SCHaHomoBling..
Zeg, doe jij eens lief. Dit is allemaal slechte karma op jouw conto.quote:
Die's flauw, die kan hier niet posten!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb de TT even gefikst.
Ik heb even een nieuwe geopend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is wederzijds?
*naar duimPI wijst*
Neuh, ik heb alleen even je quote verbeterd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is wederzijds?
*naar duimPI wijst*
Mijn karma is inmiddels zo slecht dat ik binnen niet afzienbare tijd dood ga aan de meest vreselijke ziektes.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens lief. Dit is allemaal slechte karma op jouw conto.
Ehm, dit klinkt wel dubieus nu.quote:
De zon zal nooit meer zo stralen als toen jij nog met je bloemetjesjurkje langs de kant van de weg onder je brommer lag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn karma is inmiddels zo slecht dat ik binnen niet afzienbare tijd dood ga aan de meest vreselijke ziektes.
En terecht.
Met de inhoud van mijn hersenpan over het fietspad verspreidt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De zon zal nooit meer zo stralen als toen jij nog met je bloemetjesjurkje langs de kant van de weg onder je brommer lag.
Van die grote groene vlekken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met de inhoud van mijn hersenpan over het fietspad verspreidt.
Het past wél bij je.quote:
Zoek je eigen incrowd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |