abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36709962
zucht, net weer gezakt met 8 fout op mn proefexamen
pi_36709964
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hartstikke leuk, en dan vooral als er op de rechterbaan een vrachtwagen rijdt als je wilt invoegen en je er zelf achter wilt invoegen en dus een ingreep krijgt omdat je er voor moet invoegen. Maar goed, weet ik dat iig voor morgen
Dat soort dingen slaan eigenlijk nergens op, inzicht in dat je er nog wel (makkelijk?) voor in kan voegen. Krijg je na veel kilometers rijden, als je dan in een lesauto kiest voor better safe then sorry, meteen de sjaak bent.... Maarja cbr mafia enzo
pi_36710489
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:39 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Dat soort dingen slaan eigenlijk nergens op, inzicht in dat je er nog wel (makkelijk?) voor in kan voegen. Krijg je na veel kilometers rijden, als je dan in een lesauto kiest voor better safe then sorry, meteen de sjaak bent.... Maarja cbr mafia enzo
Ik vind dit ook erg persoonlijk. Volgende keer tref je een andere examinator en geef je extra gas, en dan gaatie vervolgens op de rem omdat hij vindt dat je erachter in moet voegen.
En misschien dat die ingreep dan niet meteen betekent dat je bent gezakt, maar ik kan me best voorstellen dat als er in het begin al in wordt gegrepen je totaal geen vertrouwen meer in de zaak hebt en nog meer fouten maakt. Heb ik ook altijd op schooltoetsen als ik de eerste vraag niet weet, dan denk ik er de hele tijd aan terug en gaat de rest ook klote..
Maarja succes in ieder geval morgen, Sylvana!

[ Bericht 0% gewijzigd door Me_Wesley op 06-04-2006 15:59:12 (grammar :)) ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36711161
Zo ik heb een roze papiertje in me hand, en het is niet mijn OV

Totaal 20 minuten gereden
pi_36711222
Geslaaaaagd

Die kerel zat trouwens wel te mierenneuken achteraf... jaa je naderde iets te snel in de bocht en één keer keek je niet helemaal goed. Wat een sukkel... hij moest gewoon zn bek houden.... maarja boeiend
  donderdag 6 april 2006 @ 16:20:14 #131
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36711225
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Knoekie het volgende:

Gefeliciteerd
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:20:38 #132
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36711237
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:20 schreef Thomas B. het volgende:
Geslaaaaagd

Die kerel zat trouwens wel te mierenneuken achteraf... jaa je naderde iets te snel in de bocht en één keer keek je niet helemaal goed. Wat een sukkel... hij moest gewoon zn bek houden.... maarja boeiend
Ook gefeliciteerd
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_36711358
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Knoekie het volgende:

gefeliciteerd
Bij mij duurde het echt 35 minuten ofzo....
Ons gemeentehuis is dicht godverrrr
  donderdag 6 april 2006 @ 16:25:44 #134
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_36711423
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:20 schreef JosvG het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
BOE!
pi_36711520
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:39 schreef Thrilled het volgende:
zucht, net weer gezakt met 8 fout op mn proefexamen
haha ik had tijdens de proefexamens ook telkens 10 fouten, op de ochtend zelf. (moest t de avond ervoor nog leren) en uiteindelijk 3 fout.. ofwel maak je geen zorgen theorie is niet moeilijk als je oplet.
pi_36711696
Alletwee ontzettend gefeliciteerd!
Heel veel rijplezier komende tijd
'And I called your name,
pi_36711893
Geslaagde Thomas B en Knoekie gefeliciteerd!!!! met het behalen van het velbegeerde roze papiertje.
jullie staan nu al in de lijst

27 april 10:45 mag ik weer op praktijkexamen!!!
3 keer ik hoop op 3x is scheepsrecht

[ Bericht 19% gewijzigd door randysgz op 06-04-2006 17:00:43 ]
pi_36714075
Bleh, niet gehaald, morgen maar weer nieuwe lessen en nieuw examen afspreken
Wel terecht gezakt trouwens.. maar was ook *zo* zenuwachtig in t begin, de eerste 5 minuten vooral, was n ramp. Gingen uit een uitrit naar rechts en dan meteen links op een 2-baansweg met voorsorteervakken. "We gaan hier naar rechts en dan meteen links" "oke". Dus wat doe ik? Ga lekker rechts rijden
Verder: op een rotonde dacht ik er nog wel voor te kunnen, examinator vond van niet, dus ingreep. Naja. Volgende keer beter.
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_36714779
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef Rembooo het volgende:
Wel terecht gezakt trouwens.. maar was ook *zo* zenuwachtig in t begin, de eerste 5 minuten vooral, was n ramp. Gingen uit een uitrit naar rechts en dan meteen links op een 2-baansweg met voorsorteervakken. "We gaan hier naar rechts en dan meteen links" "oke". Dus wat doe ik? Ga lekker rechts rijden
Verder: op een rotonde dacht ik er nog wel voor te kunnen, examinator vond van niet, dus ingreep. Naja. Volgende keer beter.
Zonde. Maar wees blij dat je niet helemaal onterecht gezakt bent, dat maakt het altijd nog 10x zo erg .
Succes iedergeval met je lessen en je volgende examen!
'And I called your name,
pi_36714810
quote:
jammer! hoop dat je er wel iets geleerd van hebt, dan weet je waaraan je kunt werken andere gefeliciteerd!
pi_36716028
quote:
Balen man... maarja boeiend volgende keer beter. Was het je eerste keer?
Ik was eerste keer ook gezakt en ook terecht. Was ook heel zenuwachtig en ik reed gewoon kut dus het zal wel Deze keer was ik veel minder zenuwachtig...
pi_36716140
Thomas B en Knoekie gefeliciteerd

Balen rembooo
  donderdag 6 april 2006 @ 18:57:54 #143
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36716294
Ik ben net terug van 1 uur les. Gaat wel goed op zich alleen moest ik meer kijken zei die. En nu was het weer dat ik met 30 km pas me koppeling moest indrukken, terwijl ik hem wat sneller al in de koppeling naar 2 wil doen als ik voor een stoplicht sta

morgen weer 2 uur
pi_36718280
Gefeliciteerd Thomas

Net een stuk gereden in me moeders auto, en ging nog aardig ook (Wel een hele file achter me)
Niet afgeslagen (Het is een Toyota Yaris, ik heb les gehad in een bmw
pi_36719545
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Knoekie het volgende:
Gefeliciteerd Thomas

Net een stuk gereden in me moeders auto, en ging nog aardig ook (Wel een hele file achter me)
Niet afgeslagen (Het is een Toyota Yaris, ik heb les gehad in een bmw
Lijkt me echt een lekker gevoel, zonder instructeur naast je.
pi_36719644
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef randysgz het volgende:

[..]

Lijkt me echt een lekker gevoel, zonder instructeur naast je.
Nee, maar wel een moeder naast me
Vond het met de instructeur altijd wel gezellig, kan eigenlijk nog niet echt bevatten dat ik echt geslaagt ben
pi_36719900
bmw! het wordt steeds gekker hier Ik heb les gehad in een Golf (tot ie in de prak gereden werd), een Astra, een Zafira en een Volkswagen Transporter
Morgen ga ik 'm ophalen als het gemeentehuis open is... is dicht hier op donderdagmiddag Daarna mag ik wel meteen mn ma d'r auto lenen (mooie fiesta, best een blaasbak ook).
pi_36719918
Knoekie, hoe ging jou examen eigenlijk??
pi_36720521
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef randysgz het volgende:
Knoekie, hoe ging jou examen eigenlijk??
Nouja, ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Gewoon goed geslapen. De examinator vertelde van te voren dat hij geen rare truukjes uit ging halen ofzo. Ik en mijn instructeur hadden daarvoor nog even 2 keer de examenroute gereden, en de examinator had daar vandaag geen zin in denk ik. Was binnen 20 minuten weer terug bij het CBR. Had wel één foutje begaan. Daar zou hij me in principe op gezakt hebben, maar aangezien de rest goed ging en hij ook niet de meeste kinderachtigste was

Maar of ik zelf denk dat ik er echt klaar voor ben : Nee, mijn instructeur zei ook dat ik nog veel ervaring op moet doen wil ik echt goed mee kunnen rijden met het verkeer.
pi_36720782
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Maar of ik zelf denk dat ik er echt klaar voor ben : Nee, mijn instructeur zei ook dat ik nog veel ervaring op moet doen wil ik echt goed mee kunnen rijden met het verkeer.
Daar hebben we nu alle tijd voor En het kost geen 60 euro per anderhalf uur meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')