Dat soort dingen slaan eigenlijk nergens op, inzicht in dat je er nog wel (makkelijk?) voor in kan voegen. Krijg je na veel kilometers rijden, als je dan in een lesauto kiest voor better safe then sorry, meteen de sjaak bent.... Maarja cbr mafia enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hartstikke leuk, en dan vooral als er op de rechterbaan een vrachtwagen rijdt als je wilt invoegen en je er zelf achter wilt invoegen en dus een ingreep krijgt omdat je er voor moet invoegen. Maar goed, weet ik dat iig voor morgen
Ik vind dit ook erg persoonlijk. Volgende keer tref je een andere examinator en geef je extra gas, en dan gaatie vervolgens op de rem omdat hij vindt dat je erachter in moet voegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:39 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat soort dingen slaan eigenlijk nergens op, inzicht in dat je er nog wel (makkelijk?) voor in kan voegen. Krijg je na veel kilometers rijden, als je dan in een lesauto kiest voor better safe then sorry, meteen de sjaak bent.... Maarja cbr mafia enzo
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik heb een roze papiertje in me hand, en het is niet mijn OV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal 20 minuten gereden
Ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 april 2006 16:20 schreef Thomas B. het volgende:
Geslaaaaagd![]()
Die kerel zat trouwens wel te mierenneuken achteraf... jaa je naderde iets te snel in de bocht en één keer keek je niet helemaal goed. Wat een sukkel... hij moest gewoon zn bek houden.... maarja boeiend
gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik heb een roze papiertje in me hand, en het is niet mijn OV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal 20 minuten gereden
haha ik had tijdens de proefexamens ook telkens 10 fouten, op de ochtend zelf. (moest t de avond ervoor nog leren) en uiteindelijk 3 fout.. ofwel maak je geen zorgen theorie is niet moeilijk als je oplet.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:39 schreef Thrilled het volgende:
zucht, net weer gezakt met 8 fout op mn proefexamen
Zonde. Maar wees blij dat je niet helemaal onterecht gezakt bent, dat maakt het altijd nog 10x zo ergquote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef Rembooo het volgende:
Bleh, niet gehaald, morgen maar weer nieuwe lessen en nieuw examen afspreken
Wel terecht gezakt trouwens.. maar was ook *zo* zenuwachtig in t begin, de eerste 5 minuten vooral, was n ramp. Gingen uit een uitrit naar rechts en dan meteen links op een 2-baansweg met voorsorteervakken. "We gaan hier naar rechts en dan meteen links" "oke". Dus wat doe ik? Ga lekker rechts rijden
Verder: op een rotonde dacht ik er nog wel voor te kunnen, examinator vond van niet, dus ingreep. Naja. Volgende keer beter.
jammer! hoop dat je er wel iets geleerd van hebt, dan weet je waaraan je kunt werkenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef Rembooo het volgende:
Wel terecht gezakt trouwens.. maar was ook *zo* zenuwachtig in t begin, de eerste 5 minuten vooral, was n ramp. Gingen uit een uitrit naar rechts en dan meteen links op een 2-baansweg met voorsorteervakken. "We gaan hier naar rechts en dan meteen links" "oke". Dus wat doe ik? Ga lekker rechts rijden
Verder: op een rotonde dacht ik er nog wel voor te kunnen, examinator vond van niet, dus ingreep. Naja. Volgende keer beter.
Balen man... maarja boeiend volgende keer beter. Was het je eerste keer?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef Rembooo het volgende:
Lijkt me echt een lekker gevoel, zonder instructeur naast je.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Knoekie het volgende:
Gefeliciteerd Thomas
Net een stuk gereden in me moeders auto, en ging nog aardig ook (Wel een hele file achter me)
Niet afgeslagen (Het is een Toyota Yaris, ik heb les gehad in een bmw
Nee, maar wel een moeder naast mequote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef randysgz het volgende:
[..]
Lijkt me echt een lekker gevoel, zonder instructeur naast je.![]()
Nouja, ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Gewoon goed geslapen. De examinator vertelde van te voren dat hij geen rare truukjes uit ging halen ofzo. Ik en mijn instructeur hadden daarvoor nog even 2 keer de examenroute gereden, en de examinator had daar vandaag geen zin in denk ik. Was binnen 20 minuten weer terug bij het CBR. Had wel één foutje begaan. Daar zou hij me in principe op gezakt hebben, maar aangezien de rest goed ging en hij ook niet de meeste kinderachtigste wasquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef randysgz het volgende:
Knoekie, hoe ging jou examen eigenlijk??
Daar hebben we nu alle tijd voorquote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Maar of ik zelf denk dat ik er echt klaar voor ben: Nee, mijn instructeur zei ook dat ik nog veel ervaring op moet doen wil ik echt goed mee kunnen rijden met het verkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |