abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36654290
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef natte-flamoes het volgende:
Kijk huup34, dit is bijvoorbeeld zo'n post die helaas ook genegeerd wordt.
Ik heb die foto's in je post gezien en ik wist idd niet goed hoe hier op te reageren. Ik heb die dingen nog nooit eerder gezien, en kheb ondertussen al wat gezien
Je hebt gelijk met wat je post, lullige pics, lullige uitleg.
Betekent toch niet dat alle andere theorien ineens crap zijn ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36654387
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik heb die foto's in je post gezien en ik wist idd niet goed hoe hier op te reageren. Ik heb die dingen nog nooit eerder gezien, en kheb ondertussen al wat gezien
Je hebt gelijk met wat je post, lullige pics, lullige uitleg.
Betekent toch niet dat alle andere theorien ineens crap zijn ?
Mijn punt is dat het laat zien op wat voor rare manier men probeert aan te tonen dat wat je ziet iets anders is dan wat het is.
geen
pi_36654428
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef UncleScorp het volgende:
Het lijkt op den duur allemaal voorgekauwd terwijl het vooral Bush is die ervan profiteert.
En dat die torens ingestort zijn ... de vliegtuigen was het shokeffect, het instorten het vernietigen van bewijs/dossiers/?/...
En die dossiers hadden ze niet op een andere manier kunnen vernietigen? Toch typisch: heb je een regering die het lukt om een gigantische conspirancy te maken, maar moeten ze hun bewijsmateriaal vernietigen met een flinke klap. Dat moet dan toch subtieler kunnen.

Wat voor bewijs moet er trouwens in die torens zitten? Het merkteken waar de piloot op moest mikken?
Of de explosieven? (die volgens mij al uberhaupt niet nodig waren om de ramp te vergroten)
pi_36654432
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef natte-flamoes het volgende:
Op wat voor manier profiteert bush er het meest van?
Meest genoemd is natuurlijk de oorlog in Irak, maar die plannen waren al lang klaar voor 911.
Voor de rest denk ik nu vooral aan de patriot act, wat toch ook wel ingrijpend is, meer financiering van bepaalde 'nuttige' diensten enz
Maar we mogen ons niet teveel blindstaren op Bush, zoals hierboven al vermeld zijn het meer mensen zoals Cheney die de touwtjes bedienen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36654492
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef natte-flamoes het volgende:
Mijn punt is dat het laat zien op wat voor rare manier men probeert aan te tonen dat wat je ziet iets anders is dan wat het is.
ok point taken
Maar dit kan je toch niet veralgemenen
pi_36654596
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Meest genoemd is natuurlijk de oorlog in Irak, maar die plannen waren al lang klaar voor 911.
Voor de rest denk ik nu vooral aan de patriot act, wat toch ook wel ingrijpend is, meer financiering van bepaalde 'nuttige' diensten enz
Maar we mogen ons niet teveel blindstaren op Bush, zoals hierboven al vermeld zijn het meer mensen zoals Cheney die de touwtjes bedienen ...
Om Irak binnen te vallen had 'ie anders ook wel een excuus verzonnen, dus daarvoor had 'ie de torens niet hoeven laten instorten (om nog maar te zwijgen over het Pentagon en WTC7. Zeker die laatste, want volgens mij weet 90% van de de mensen niet eens meer dat dat ook is ingestort. En kom dan niet aan met bewijsmateriaal vernietigen, want dat kan echt wel op een andere manier).

Het lag er trouwens zo dik bovenop dat Saddam niets met 9/11 te maken had.
pi_36654664
Maar stel dat 't nou opgezet was door Bush, waarom dan niet iets als een gifgas aanval in een metro ofzo? Waarom zo moeilijk doen met vliegtuigen?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36654702
Ik ben ondertussen te haai om veel details neer te poten maar in wtc7 zaten toch wel paar belangrijke diensten, en over de wtc's zin er toch geruchten over een grote voorraad goud.
Ik wil niet aangeven dat dit de hoofdreden was, kan je net zo goed zeggen dat het allemaal Silverstein zijn idee was om zn geld eruit te halen
Soit ik ga offline nu
pi_36654796
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ok point taken
Nou, ik zie het best wel vaak gebeuren met 9/11. Wordt iets uit de context gehaald, of iets 'verdachts' genoemd en BANG dat is HET bewijs dat er een complot is.

Dat 'iets' (volgens mij en natte_flamoes een vogel) wat voor de lens langsschiet in het filmpje in het vorige topic. Daarvan wordt dan ook de indruk gewekt "oe, iets raars, dit moet toch wel betekenen dat er een complot gaande is". jaja, ik weet het, dat werd niet specifiek zo gezegd, maar de ondertoon was er wel
pi_36654834
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef LostFormat het volgende:
Maar stel dat 't nou opgezet was door Bush, waarom dan niet iets als een gifgas aanval in een metro ofzo? Waarom zo moeilijk doen met vliegtuigen?
Wie het uitgedoktert heeft weet ik ook niet natuurlijk
Of was het scenario al es niet uitgewerkt door de US jaaaaren geleden ?
En persoonlijk vind ik ook niet dat het op 911 om slachtoffers te doen was, sue me for this one
pi_36654919
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef Wombcat het volgende:
Nou, ik zie het best wel vaak gebeuren met 9/11. Wordt iets uit de context gehaald, of iets 'verdachts' genoemd en BANG dat is HET bewijs dat er een complot is.

Dat 'iets' (volgens mij en natte_flamoes een vogel) wat voor de lens langsschiet in het filmpje in het vorige topic. Daarvan wordt dan ook de indruk gewekt "oe, iets raars, dit moet toch wel betekenen dat er een complot gaande is". jaja, ik weet het, dat werd niet specifiek zo gezegd, maar de ondertoon was er wel
Ja en deze vind je wss zelf nog terug op een of andere alien/ufo-site

En die laatste opmerking ... zo bekrompen zijn we ook niet hoor.
pi_36654934
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wie het uitgedoktert heeft weet ik ook niet natuurlijk
Of was het scenario al es niet uitgewerkt door de US jaaaaren geleden ?
En persoonlijk vind ik ook niet dat het op 911 om slachtoffers te doen was, sue me for this one
Nee, dat laatste ben ik het wel mee eens.
Het ging niet om de slachtoffers an sich, maar om de grote statussymbolen van de USA aan te vallen. Daarmee duidelijk maken dat men nergens veilig is.
pi_36654998
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja, in de zin dat het bewijs is dat de aliens ons bezoeken dat bedoel je toch?
Toch leuk, dat je filmpjes op allerlei manieren kunt interpreteren.
pi_36655001
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef Wombcat het volgende:
Nee, dat laatste ben ik het wel mee eens.
Het ging niet om de slachtoffers an sich, maar om de grote statussymbolen van de USA aan te vallen. Daarmee duidelijk maken dat men nergens veilig is.
Niet veilig voor wie ? ... Boogieman Osama ?
"Bush" profiteert hier meer van door meer 'klem' op zn volk te kunnen zetten. Richting policestate zoals ze wel es zeggen.
pi_36655052
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Soms wel als het om 9/11 gaat. Voor je het weet heb je weer een gigantische rel. Maar die subscript zei ik eigenlijk met een
pi_36655190
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ok point taken
Je hebt toch die discussie in het vorig deeltje gevolg over die vogel die voor de rookpluim vloog? Dergelijke zaken komen steeds terug bij complottheorieen. Dingen die onder vliegtuigen hangen etc etc.
geen
pi_36655224
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

"Bush" profiteert hier meer van door meer 'klem' op zn volk te kunnen zetten. Richting policestate zoals ze wel es zeggen.
Dat hangt er dus vanaf vanuit welk referentiekader je het bekijkt.

Ik vind het ook zwaar overtrokken, die angst voor terroristische aanslagen. Niet omdat ze er niet zijn (want 9/11 en Madrid en London waren het wel degelijk), maar vooral omdat de kans dat je door zo'n aanslag om het leven komt gigantisch klein is.

Het doel van terroristische aanslagen is ontwrichting van de samenleving. En door al die acties en maatregelen die er nu tegen worden genomen, wordt dat doel bereikt.
Zo'n foldercampagne van Balkenende nu bv. Zonde van het geld en een absolute tijdverspilling. Iedereen een beetje angst aanjagen voor achtergelaten tasjes. Alsof daar nog aanslagen mee gepleegd worden zeg
Invoeren ID-plicht om terrorismebestrijding beter mogelijk te maken Ja, daar ligt de gemiddelde terrorist echt wakker van dat 'ie zijn paspoort moet laten zien.

Of die controles bij vliegvelden. Toen ik met mijn moeder (van 70) in januari naar Lanzarote vloog, werd zij eruit gepikt voor fouillering. Ja, zij valt echt onder een risicogroep.
pi_36655426
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef UncleScorp het volgende:
Dus dat was dan ook de insteek van de spaanse regering in de bomaanslagen in spanje? Of de insteek van de engelse regering bij de bomaanslagen in london?
geen
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:57:33 #44
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36655511
damn, zit ik een lap tekst te tikken, ben ik opeens alles kwijt
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36655524
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dus dat was dan ook de insteek van de spaanse regering in de bomaanslagen in spanje? Of de insteek van de engelse regering bij de bomaanslagen in london?
Ik dacht dat de spaanse regering toen juist wilde dat de ETA het had gedaan.
ik denk dat iemand daar een foutje heeft gemaakt bij het maken van het complot
Sowieso was de aanslag de doodsteek voor de zittende regering, zo net voor de verkiezingen.
of het was natuurlijk de oppositie die het complot daar arrangeerde natuurlijk
pi_36655568
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef huupia34 het volgende:
damn, zit ik een lap tekst te tikken, ben ik opeens alles kwijt
Lullig is dat, heb ik ook wel eens. (Wordt je opeens automatisch uitgelogd, want ik log me altijd in voor een uur of half uur).
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:04:52 #47
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36655778
bush is misschien maar een klein pionnetje in het hele verhaal. het is bekend dat er in de Vs een groot black ops circuit is waar tientallen miljarden in omgaan en waarvoor geen verantwoording word afgelegd aan het congress.

eisenhower waarschuwde hier al voorin 1961 en noemde het het "militair industrial complex"

voorbeeld edat de macht van de president beperkt is:

carter had in de jaren 70 een ufo sighting. hij wilde hierover meer weten en probeerde informatie bij de veiligheidsdiensten los te peuteren.
hij kreeg echter nul op zijn rekest omdat zijn security claerance te laag was.

wie regeert wie of wat

noem het de secret government,nwo, illuminatie of whatever
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:09:34 #48
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36655958
wat me opviel deze week in de media was dat er werd gewaarschuwd voor een mogelijke nuke attack op de Vs.

hmm, proberen ze de aandacht weg ne nemen van 9/11, of worden we alvast voorbereid op een " nieuwe 9/11)

laat me raden: iran zit erachter
Benjamin Franklin
pi_36656406
Noemde Alex Jones nou in de dat interview met Sheen Hans van Mierlo? Dat hij ook niet de officiele versie geloofd...
pi_36656606
Sheen heeft het ook over de tijdsaanduiding bij de camerastills van de Pentagonaanslag:

Is hier mee geknoeid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')